Van oprichting tot een blik op de toekomst. Bekijk de jubileum-video.
Wie we waren en nog steeds zijn.
Als dé specialist in klantcontact helpen wij iedere organisatie in Nederland om klanten te horen en te helpen met hun vraag. Onze opgeleide klantcontactmedewerkers ondersteunen, vertegenwoordigen en denken mee met ondernemers met alles wat te maken heeft met direct klantcontact.
Elke dag weer zorgen wij ervoor dat ieder online én offline gesprek, aan allerlei verschillende bedrijven, snel en professioneel beantwoord wordt. 24 uur per dag, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar. Ons team wordt continu getraind in het creëren van tevreden én blije klanten.
Wybe de Groes, Directeur van DIRECT Klantcontact

De eerste stappen naar het buitenland.

Medio 2021 hebben we besloten om onze capaciteit gedeeltelijk uit te breiden naar klantcontactcenters buiten Nederland. Dit om onze relaties en klanten nog beter en nog sneller te kunnen helpen. De eerste stappen richting internationalisering zijn hiermee direct genomen. Met een uitbreiding naar onder andere Zuid-Afrika en Suriname heeft een fijne aanvulling op het Arnhemse team plaatsgevonden.

Gateway Services en Callfactory zijn de twee callcenters die ons vanuit Suriname ondersteunen. Deze ervaren en kundige collega’s ondersteunen ons huidige team in Arnhem met specifieke overflowlijnen. Naast het feit dat Suriname voor ons een interessante optie voor klantenservice, data- én orderverwerking is – vanwege de kennis van de Nederlandse en Engelse taal – zijn we vooral ook blij met de uitgebreide kennis en kunde van onze buitenlandse collega’s.
Onze medewerkers, ons trots.
Klantvriendelijkheid gaat om het bieden van een – digitaal of analoog – luisterend oor, of dat nu in een traditionele winkelomgeving is, online of telefonisch. Als je zorgt dat een klant zich gehoord voelt, en je hem of haar een persoonlijke ervaring kunt bieden, zorg je voor en toekomstbestendige organisatie. Dat is precies waar onze klantcontactmedewerkers in het spel komen.
Onze medewerkers voelen zich altijd verantwoordelijk om de klant zo goed mogelijk van dienst te zijn. Deze verantwoordelijkheid reikt verder dan alleen luisteren en het te woord staan van een klant. Het bieden van een kwalitatief goed antwoord zorgt voor ultieme voldoening. Zowel bij klant als bij onszelf. Onze partners ervaren ons als directe collega’s, omdat onze samenwerking zo vertrouwd en nauw is.
Een luisterend oor voor iedere klant.
Verhalen van onze mensen.
Door de jaren heen hebben veel collega’s het nodige meegemaakt. Van het intensief aanwakkeren van de marketingmotor van DIRECT Klantcontact tot aan ludieke anekdotes over inkomende telefonie. Van het telefaxen tot aan live chat services. Wij hebben de afgelopen periode verschillende collega’s mogen spreken over hun DIRECT verhaal.

Judith Sapulette, Teamleider
Judith Sapulette, Teamleider, is ruim 20 jaar geleden in dienst gekomen bij DIRECT Klantcontact. Wij waren benieuwd naar haar drijfveren: wat maakt dat ze al die jaren bij DIRECT Klantcontact is blijven hangen? En wat heeft Judith allemaal zien veranderen in de afgelopen jaren?



Bernhard Minnen, Oprichter
Als net afgestudeerd bedrijfskundige ging Bernhard Minnen (Oprichter van DIRECT Klantcontact) aan de slag bij de afdeling fusies & overnames van KPMG. Na amper drie maanden hield hij het er voor gezien en begon hij bij het vastgoedbedrijf van zijn vader. Ook daar liep het al snel mis. Bernhard wist toen al zeker dat zijn tweede baan tevens zijn laatste zou zijn. Hij bleek een ondernemer in hart en nieren te zijn.


Wybe de Groes, Directeur
Met Directeur Wybe de Groes kijken we terug op de positieve ontwikkelingen in de afgelopen jaren en werpen we uiteraard ook een blik in de nabije toekomst. Wat staat er nog allemaal op ons te wachten? En wat kunnen relaties van ons verwachten?
Direct antwoord
Binnen 24 uur antwoord
Binnen 5 min. antwoord