basic

DIRECT Klantcontact

BASIC:

Als u af en toe niet bereikbaar bent

26.50 per maand

Dit abonnement past perfect als u met een laag volume gebruik wilt maken van onze diensten. Het wordt veel gebruikt in de zakelijke dienstverlening bij afwezigheid vanwege een interne meeting of overleg met klanten. Wanneer de telefoon na vijf keer niet bij u wordt opgenomen, doen wij dat (met uw bedrijfsnaam). Verder kunnen we desgewenst e-mail berichten en live chats  die via uw site binnenkomen beantwoorden. Dat doen we uiteraard conform uw instructies. U blijft dus altijd bereikbaar en bent verzekerd van een professionele afhandeling.

  • Keuze uit telefoon-, e-mail- of chatservice
  • Aanname en afhandeling met uw bedrijfsnaam
  • Persoonlijke en vriendelijke beantwoording
  • Maandag t/m vrijdag: 07:00 - 20:00

Meer diensten = minder kosten

Wanneer u kiest voor een combinatie van telefoon- e-mail- of chatservice
krijgt  u 12,5% korting op de abonnementskosten per extra dienst.

Optionele mogelijkheden

SMS notificatie over urgente zaken.
Agendabeheer voor terugbellen of bezoek.

Basic

26.50

Uniek doorkiesnummer,

E-mailadres en/of  Live Chat

Persoonlijke beantwoording

Maandag t/m vrijdag

07:00 - 20:00

smart

122.50

Uniek doorkiesnummer,

E-mailadres en/of  Live Chat

Persoonlijke beantwoording

Maandag t/m vrijdag

07:00 - 20:00

Inclusief 75 gesprekken

plus

45.00

Uniek doorkiesnummer,

E-mailadres en/of  Live Chat

Persoonlijke beantwoording

7 dagen per week,

24 uur per dag

premium

183.50

Uniek doorkiesnummer,

E-mailadres en/of  Live Chat

Persoonlijke beantwoording

7 dagen per week,

24 uur per dag

Inclusief 75 gesprekken

Blog