Dit abonnement is bedoeld voor bedrijven die continu bereikbaar willen zijn. Het wordt veel gebruikt door bedrijven die zo snel mogelijk storingen moeten oplossen, maar ook door webwinkels die op elk moment vragen van bezoekers willen beantwoorden. Wanneer de telefoon is doorgeschakeld of na vijf keer niet wordt opgenomen, doen wij dat (met uw bedrijfsnaam). Verder beantwoorden we desgewenst e-mail berichten en live chats die via uw site binnenkomen. Uiteraard krijgt u notities over alle binnengekomen berichten, maar u kunt ons ook inschakelen voor het invoeren van orders of het aansturen van monteurs.
Keuze uit telefoon-, e-mail- of chatservice
- Aanname en afhandeling met uw bedrijfsnaam
- Persoonlijke en vriendelijke beantwoording
- 7 dagen per week, 24 uur per dag
Meer diensten = minder kosten
Wanneer u kiest voor een combinatie van telefoon- e-mail- of chatservice
krijgt u 12,5% korting op de abonnementskosten per extra dienst.
Optionele mogelijkheden
SMS notificatie over urgente zaken.
Agendabeheer voor terugbellen of bezoek.
Uniek doorkiesnummer,
E-mailadres en/of Live Chat
Persoonlijke beantwoording
Maandag t/m vrijdag
07:00 - 20:00
Uniek doorkiesnummer,
E-mailadres en/of Live Chat
Persoonlijke beantwoording
Maandag t/m vrijdag
07:00 - 20:00
Inclusief 75 gesprekken
Uniek doorkiesnummer,
E-mailadres en/of Live Chat
Persoonlijke beantwoording
7 dagen per week,
24 uur per dag
Uniek doorkiesnummer,
E-mailadres en/of Live Chat
Persoonlijke beantwoording
7 dagen per week,
24 uur per dag
Inclusief 75 gesprekken
Blog
24/7: de wereld van nu!
19 maart 2018Of het nu vroeg in de ochtend is, laat in de avond of midden in de nacht; […]Een nacht bij DIRECT Klantcontact
16 februari 201824/7 dienstverlening is voor veel klanten van ons de gewoonste zaak van de […]