Premium

DIRECT Klantcontact

PREMIUM:

Als u compleet ontzorgd wilt worden

183.50 per maand

Met dit abonnement nemen wij de zorg voor het afhandelen van contact op 24/7 basis van u over. Het wordt met name gebruikt door servicebedrijven die zo snel mogelijk storingen moeten oplossen, maar ook door webwinkels die op elk moment vragen van bezoekers willen beantwoorden. Verder beantwoorden we desgewenst e-mail berichten en live chats die via uw site binnenkomen. De afhandeling van 75 berichten is in het tarief inbegrepen. Uiteraard krijgt u notities over alle binnengekomen berichten, maar u kunt ons ook inschakelen voor het invoeren van orders of het aansturen van monteurs. 

  • Keuze uit telefoon-, e-mail- of chatservice
  • Aanname en afhandeling met uw bedrijfsnaam
  • Persoonlijke en vriendelijke beantwoording
  • 7 dagen per week,
  • 24 uur per dag
  • Inclusief 75 contacten

Meer diensten = minder kosten

Wanneer u kiest voor een combinatie van telefoon- e-mail- of chatservice
krijgt  u 12,5% korting op de abonnementskosten per extra dienst.

Optionele mogelijkheden

SMS notificatie over urgente zaken.
Agendabeheer voor terugbellen of bezoek.

basic

26.50

Uniek doorkiesnummer,

E-mailadres en/of  Live Chat

Persoonlijke beantwoording

Maandag t/m vrijdag

07:00 - 20:00

smart

122.50

Uniek doorkiesnummer,

E-mailadres en/of  Live Chat

Persoonlijke beantwoording

Maandag t/m vrijdag

07:00 - 20:00

Inclusief 75 gesprekken

plus

45.00

Uniek doorkiesnummer,

E-mailadres en/of  Live Chat

Persoonlijke beantwoording

7 dagen per week,

24 uur per dag

premium

183.50

Uniek doorkiesnummer,

E-mailadres en/of  Live Chat

Persoonlijke beantwoording

7 dagen per week,

24 uur per dag

Inclusief 75 gesprekken

Blog