Skip to content
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon

Voorzorgsmaatregelen omtrent COVID-19

De uitbraak van het coronavirus (COVID-19) heeft heel Nederland gedwongen voorzorgsmaatregelen te treffen voor een verdere uitbreiding van mogelijke risico’s. Zo ook bij DIRECT Klantcontact. Om u als relatie en partner zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de voorzorgsmaatregelen en de bewaking van het bereikbaarheidsconcept, worden enkele zaken hieronder nader toegelicht.

Belang van een gezonde en veilige werkomgeving
Bij DIRECT Klantcontact vinden we de gezondheid en veiligheid van onze medewerkers het belangrijkste dat er is. De afgelopen maanden hebben we, zoals heel Nederland, nauwlettend het nieuws in de gaten gehouden en de ontwikkelingen rondom het COVID-19 coronavirus op de voet gevolgd.

Wat betekenen de maatregelen voor het bereikbaarheidsconcept?
Met het oog op de aan het virus verwante risico’s, zijn wij genoodzaakt geweest om maatregelen te treffen aangaande onze dienstverlening en het bereikbaarheidsconcept van DIRECT Klantcontact. Zo is het ons gelukt om minimaal 90% van onze medewerkers thuis te laten werken.

Gewoon hoge service levels, zoals u dit gewend bent
Omdat ook wij niet wisten wat ons te wachten zou staan, hebben we het zekere voor het onzekere genomen. De thuiswerksituatie heeft echter enkel en alleen positieve gevolgen voor uw en onze business. Doordat ruim 90% van de agents thuiswerkt, houden wij niet alleen uw bereikbaarheid hoog, maar garanderen wij ook de komende periode gewoon hoge SLA’s. De service blijft hiermee gewaarborgd.

Flexibele hulp
We blijven proactief communiceren over de ontwikkelingen met betrekking tot COVID-19 en de gevolgen daarvan voor onze dienstverlening. Wij verzoeken u om uw voorziene wijzigingen in uw call-volume met ons te delen, zodat wij hierop optimaal kunnen acteren.

Genomen maatregelen voor wat betreft de hygiëne
Verder zijn maatregelen getroffen in de huidige werkomgeving, zowel op het contact center als op andere afdelingen, waarbij hygiëne en veiligheid voorop staan. Alle werkplekken en devices worden regelmatig gedesinfecteerd. Daarnaast worden hygiënedoekjes gebruikt én voorzien wij onze headsets van hoesjes. Tot slot begroeten wij zonder handdruk.

Uiteraard volgen we hierin de richtlijnen van het RIVM. Zo sluiten wij niet uit dat verdere maatregelen getroffen moeten worden.

Meer informatie?
Mocht u naar aanleiding van deze mail nog vragen hebben, neemt u dan gerust contact op met de voor u bekende contactpersonen, te bereiken via 026 – 203 15 57 of via info@directklantcontact.nl.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Directie van DIRECT Service Groep

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws in de klantcontactwereld.

Abonneer je op onze maandelijks nieuwsbrief door je e-mailadres achter te laten. Ontvang iedere maand het actuele klantcontact nieuws.

  • Hidden

    Marketinginformatie

  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden

Heb je een vraag? Stel 'm gerust.

Direct antwoord

Binnen 24 uur antwoord

Binnen 1 min. antwoord

Binnen 5 min. antwoord

Binnen 5 min. antwoord

Back To Top