Onze tarieven
Kies hier jouw abonnement of combineer abonnementen van verschillende kanalen. Alles is mogelijk. Dankzij de gratis proefperiode van 2 weken kom je er ongedwongen achter of alles naar wens is of dat het abonnement nog bijgesteld moet worden. Al onze abonnementen zijn tevens dagelijks opzegbaar, dus je zit nergens aan vast! Vind je het prettiger om samen jouw abonnement samen te stellen, vraag dan een voorstel op maat aan of plan een (online) afspraak in met een van onze consultants. Direct bellen mag natuurlijk ook altijd op 026 – 373 66 00.
Alle abonnementen zijn altijd inclusief:
Gratis doorkiesnummer/mailbox/livechat widget
Na aanmelding ontvang je een uniek doorkiesnummer of eigen mailbox. Met het doorkiesnummer kun je ons op ieder moment van de dag als externe klantenservice inschakelen. Heb je een bestaande mailbox, dan kunnen we daarmee werken, zodra we toegang hebben gekregen.
Sluit je een abonnement af op de live chat service, dan maken we na aanmelding een op maat gemaakte live chat widget aan, geheel in eigen huisstijl. Deze ontvang je in een de vorm van een script, zodat je websitebouwer deze binnen één minuut op jouw website kan zetten. Vanaf dat moment kunnen wij je live chat bemannen.
Flexibel aan- en uitzetten
De dienst is flexibel aan- en uit te zetten. Liever je klantenservice deels of tijdelijk zelf overnemen? Met deze functionaliteit kun je ons als externe klantenservice (tijdelijk) uitschakelen. Weer toe aan extra hulp? Met één druk op de knop schakel je ons weer in.Hulp bij het bouwen van het script
Bij je aanmelding wordt een basisscript opgesteld. Het script bepaalt hoe wij de telefoon aannemen of berichten/e-mails beantwoorden (ook wel ‘scripting’ genoemd); zo kun je precies aangeven met welke openingszin wij het gesprek dienen te starten en om welke gegevens we kunnen vragen. Via Mijn DIRECT Klantcontact kun je deze inzien en indien gewenst wijzigen of aanvullen. Onze helpdesk is altijd (iedere werkdag tussen 07.00 uur ’s ochtends en 20.00 uur ’s avonds) bereikbaar om hier kosteloos bij te assisteren.Toegang tot Mijn DIRECT Klantcontact
Via Mijn DIRECT Klantcontact heb je realtime inzicht in jouw klantcontact. Je kunt in deze omgeving onder andere het belscript inzien en wijzigen. In het script staan alle instructies voor ons, zodat we precies weten wat te zeggen op het moment dat er een belletje of een bericht voor jouw bedrijf binnenkomt. Op die manier heb je volledig de regie over de manier waarop en wanneer wij jouw klanten te woord staan. Bovendien kun je actuele informatie over het contact direct inzien. Dit platform is te gebruiken op desktop, tablet maar ook in de vorm van een app op mobiel, genaamd Mijn DIRECT Klantcontact.
Binnen één dag starten
Als we alle benodigde gegevens en informatie voor het script hebben mogen ontvangen, kunnen we al binnen één werkdag starten.Dagelijks opzegbaar
Bij ons zit je nergens aan vast. Geen kleine lettertjes dus. Wil je afzien van onze samenwerking? Dan vinden we dat uiteraard jammer. Het abonnement is gewoon dagelijks op te zeggen.
Optioneel toe te voegen:
Gespreksverslagen per e-mail of SMS
Gespreksverslagen zijn korte berichten met daarin de gegevens van de klant, een korte samenvatting van het gesprek en de eventueel daarna te nemen acties. Deze gespreksverslagen vind je altijd terug in Mijn DIRECT Klantcontact en in de app. Daarnaast kun je ervoor kiezen om deze ook via e-mail of SMS te ontvangen.Maandrapportages
Via Mijn DIRECT Klantcontact heb je standaard inzicht in je verbruiken. Ben je benieuwd naar specifieke afgesproken behaalde doelen? Dan kun je hiervoor een maandrapportage afnemen. Deze maken we elke maand op maat voor je aan.
Telefoonservice abonnementen
Of je nou maandelijks tien, vijftig of vijfhonderd telefoontjes ontvangt – onze telefoonservice is in te zetten door iedere ondernemer – klein en groot. Je bepaalt welk abonnement het beste bij jouw organisatie past. Leg een solide basis voor jouw klantenserviceactiviteiten en start met een altijd bereikbare telefoonservice.
Telefoonservice
Basic
Voor de starter
- Bereikbaar van 7.00 – 20.00
- Afrekenen per gesprek
- Tarief per gesprek v.a. € 1,72
Bereikbaar tussen 7.00 en 20.00 uur
Als jouw externe klantenservice zijn wij iedere werkdag tussen 07.00 uur ’s ochtends en 20.00 uur ’s avonds bereikbaar. Ben je liever 24/7 bereikbaar? Kies dan voor het PLUS of PREMIUM abonnement. We nemen
dan óók in de avonden, nachten en weekenden de telefoon op.Afrekenen per gesprek
Bij de BASIC en PLUS abonnementen betaal je alleen voor je verbruik. Ideaal dus, als je elke maand een relatief laag aantal gesprekken uit wilt besteden. Onze SMART en PREMIUM abonnementen zijn per maand standaard voorzien van 75 gesprekken van 1,5 minuut. Exact weten wat je verbruikskosten zullen zijn? Ga dan naar onze calculator.Tarief per gesprek
Voor het BASIS en PLUS abonnement geldt een staffelkorting, afhankelijk van het aantal binnenkomende gesprekken.
- Per gesprek 1 – 50 (<90 sec.): € 2,84
- Per gesprek 51 – 100 (<90 sec.): € 2,35
- Per gesprek > 100 (<90 sec.): € 1,72
Eén gesprek heeft een duur van 1,5 minuut. Daarna betaal je € 1,53 per minuut.
Bekijk alle tarieven in het tarievenoverzicht. Benieuwd naar je exacte verbruikskosten? Ga dan naar de online calculator.
€32,75 p/m
Géén opstartkosten
Telefoonservice
Plus
Voor de flexibele ondernemer
- 24/7 bereikbaar
- Afrekenen per gesprek
- Tarief per gesprek v.a. € 1,72
24/7 bereikbaar
Bij PLUS en PREMIUM abonnementen zijn we 24/7 bereikbaar voor jouw klanten en relaties. Dus óók in de avonden, nachten, weekenden en zelfs op feestdagen. Ideaal als je bijvoorbeeld je storingsdienst deels of volledig uit wilt besteden.Afrekenen per gesprek
Bij de BASIC en PLUS abonnementen betaal je alleen voor je verbruik. Ideaal dus, als je elke maand een relatief laag aantal gesprekken uit wilt besteden. Onze SMART en PREMIUM abonnementen zijn per maand standaard voorzien van 75 gesprekken van 1,5 minuut. Exact weten wat je verbruikskosten zullen zijn? Ga dan naar onze calculator.Tarief per gesprek
Voor het BASIS en PLUS abonnement geldt een staffelkorting, afhankelijk van het aantal binnenkomende gesprekken.
- Per gesprek 1 – 50 (<90 sec.): € 2,84
- Per gesprek 51 – 100 (<90 sec.): € 2,35
- Per gesprek > 100 (<90 sec.): € 1,72
Eén gesprek heeft een duur van 1,5 minuut. Daarna betaal je € 1,53 per minuut.
Bekijk alle tarieven in het tarievenoverzicht. Benieuwd naar je exacte verbruikskosten? Ga dan naar de online calculator.
€56,50 p/m
Géén opstartkosten
Telefoonservice
Smart
Voor de (door)groeier
- Bereikbaar van 7.00 – 20.00
- Inclusief 75 gesprekken
- Tarief per gesprek >75: € 1,67
Bereikbaar tussen 7.00 en 20.00 uur
Als jouw externe klantenservice zijn wij iedere werkdag tussen 07.00 uur ’s ochtends en 20.00 uur ’s avonds bereikbaar. Ben je liever 24/7 bereikbaar? Kies dan voor het PLUS of PREMIUM abonnement. We nemen dan óók in de avonden, nachten en weekenden de telefoon op.Inclusief 75 gesprekken
Onze SMART en PREMIUM abonnementen zijn per maand standaard voorzien van 75 gesprekken van 1,5 minuut. Exact weten wat je verbruikskosten zullen zijn? Ga dan naar onze calculator.Tarief per gesprek
Bij een SMART of PREMIUM abonnement heb je standaard 75 gesprekken per maand in je pakket. Boven de 75 gesprekken betaal je € 1,67 per gesprek. Eén gesprek heeft een duur van 1,5 minuut. Duurt het gesprek langer? Dan betaal je € 1,53 per minuut.
Bekijk alle tarieven in het tarievenoverzicht. Benieuwd naar je exacte verbruikskosten? Ga dan naar de online calculator.
€152,25 p/m
Géén opstartkosten
Telefoonservice
Premium
Voor de dag- en nachtopvang
- 24/7 bereikbaar
- Inclusief 75 gesprekken
- Tarief per gesprek >75: € 1,67
24/7 bereikbaar
Bij PLUS en PREMIUM abonnementen zijn we 24/7 bereikbaar voor jouw klanten en relaties. Dus óók in de avonden, nachten, weekenden en zelfs op feestdagen. Ideaal als je bijvoorbeeld je storingsdienst deels of volledig uit wilt besteden.Inclusief 75 gesprekken
Onze SMART en PREMIUM abonnementen zijn per maand standaard voorzien van 75 gesprekken van 1,5 minuut. Exact weten wat je verbruikskosten zullen zijn? Ga dan naar onze calculator.Tarief per gesprek
Bij een SMART of PREMIUM abonnement heb je standaard 75 gesprekken per maand in je pakket. Boven de 75 gesprekken betaal je € 1,67 per gesprek. Eén gesprek heeft een duur van 1,5 minuut. Duurt het gesprek langer? Dan betaal je € 1,53 per minuut.
Bekijk alle tarieven in het tarievenoverzicht. Benieuwd naar je exacte verbruikskosten? Ga dan naar de online calculator.
€227,25 p/m
Géén opstartkosten
"Even sparren of vrijblijvend advies?"
E-mail management abonnementen
Ben je werkzaam in een grote organisatie óf ben je freelancer? Met correcte e-mail management zorg je ervoor dat jouw volle mailbox direct wordt beheerd. Je betaalt maandelijks het abonnementstarief, en – afhankelijk van het soort abonnement – een klein bedrag per beantwoorde e-mail.
E-mail management
Basic
Voor de starter
- Afhandeling van 7.00 – 20.00
- Afrekenen per e-mail
- Tarief per e-mail v.a. € 2,59
Afhandeling van 7.00 – 20.00 uur
Als jouw externe klantenservice bemannen wij iedere werkdag tussen 7.00 uur ’s ochtends en 20.00 uur ’s avonds je mailbox. Wil je liever dat e-mail 24/7 wordt afgehandeld? Kies dan voor het PLUS of PREMIUM abonnement.Afrekenen per e-mail
Bij de BASIC en PLUS abonnementen betaal je alleen voor je verbruik. Ideaal dus, als je elke maand een relatief laag aantal e-mails uit wilt besteden. Onze SMART en PREMIUM abonnementen zijn per maand standaard voorzien van 50 e-mails met een AHT (Average Handling Time) van 3 minuten. Is de AHT langer? Dan betaal je €1,53 per minuut.Exact weten wat je verbruikskosten zullen zijn? Ga dan naar onze calculator.Tarief per e-mail
Voor het BASIS en PLUS abonnement geldt een staffelkorting, afhankelijk van het aantal afgehandelde e-mails.
- Per e-mail 1 – 50 (<90 sec.): € 3,09
- Per e-mail 51 – 100 (<90 sec.): € 2,84
- Per e-mail > 100 (<90 sec.): € 2,59
Eén e-mail heeft een AHT (Average Handling Time) van 3 minuten. Duurt het langer om een e-mail af te handelen, dan betaal je daarna € 1,53 per minuut.
Bekijk alle tarieven in het tarievenoverzicht. Benieuwd naar je exacte verbruikskosten? Ga dan naar de online calculator.
€32,75 p/m
Géén opstartkosten
E-mail management
Plus
Voor de flexibele ondernemer
- 24/7 afhandeling
- Afrekenen per e-mail
- Tarief per e-mail v.a. € 2,59
24/7 afhandeling van mail
Bij PLUS en PREMIUM abonnementen zorgen we ervoor dat jouw mailbox 24/7 wordt afgehandeld. Dus óók in de avonden, nachten, weekenden en zelfs op feestdagen.Afrekenen per e-mail
Bij de BASIC en PLUS abonnementen betaal je alleen voor je verbruik. Ideaal dus, als je elke maand een relatief laag aantal e-mails uit wilt besteden. Onze SMART en PREMIUM abonnementen zijn per maand standaard voorzien van 50 e-mails met een AHT (Average Handling Time) van 3 minuten. Is de AHT langer? Dan betaal je €1,53 per minuut.Exact weten wat je verbruikskosten zullen zijn? Ga dan naar onze calculator.Tarief per e-mail
Voor het BASIS en PLUS abonnement geldt een staffelkorting, afhankelijk van het aantal afgehandelde e-mails.
- Per e-mail 1 – 50 (<90 sec.): € 3,09
- Per e-mail 51 – 100 (<90 sec.): € 2,84
- Per e-mail > 100 (<90 sec.): € 2,59
Eén e-mail heeft een AHT (Average Handling Time) van 3 minuten. Duurt het langer om een e-mail af te handelen, dan betaal je daarna € 1,53 per minuut.
Bekijk alle tarieven in het tarievenoverzicht. Benieuwd naar je exacte verbruikskosten? Ga dan naar de online calculator.
€56,50 p/m
Géén opstartkosten
E-mail management
Smart
Voor de bomvolle mailbox
- Afhandeling van 7.00 – 20.00
- Inclusief 50 e-mails
- Tarief per e-mail >50: € 2,49
Afhandeling van 7.00 – 20.00 uur
Als jouw externe klantenservice bemannen wij iedere werkdag tussen 7.00 uur ’s ochtends en 20.00 uur ’s avonds je mailbox. Wil je liever dat e-mail 24/7 wordt afgehandeld? Kies dan voor het PLUS of PREMIUM abonnement.Inclusief 50 e-mails
Onze SMART en PREMIUM abonnementen zijn per maand standaard voorzien van 50 e-mails met een AHT (Average Handling Time) van 3 minuten. Is de AHT langer? Dan betaal je €1,53 per minuut.Exact weten wat je verbruikskosten zullen zijn? Ga dan naar onze calculator.Tarief per e-mail
Bij een SMART of PREMIUM abonnement heb je standaard 50 e-mails per maand in je pakket. Boven de 50 gesprekken betaal je € 2,49 per afgehandelde e-mail. Daarbij gaan we uit van een AHT (Average Handling Time) van 3 minuten. Duurt het langer om een e-mail te beantwoorden? Dan betaal je € 1,53 per minuut.
Bekijk alle tarieven in het tarievenoverzicht. Benieuwd naar je exacte verbruikskosten? Ga dan naar de online calculator.
€152,25 p/m
Géén opstartkosten
E-mail management
Premium
Voor 24/7 e-mail afhandeling
- 24/7 afhandeling
- Inclusief 50 e-mails
- Tarief per e-mail >50: € 2,49
24/7 afhandeling van mail
Bij PLUS en PREMIUM abonnementen zorgen we ervoor dat jouw mailbox 24/7 wordt afgehandeld. Dus óók in de avonden, nachten, weekenden en zelfs op feestdagen.Inclusief 50 e-mails
Onze SMART en PREMIUM abonnementen zijn per maand standaard voorzien van 50 e-mails met een AHT (Average Handling Time) van 3 minuten. Is de AHT langer? Dan betaal je €1,53 per minuut.Exact weten wat je verbruikskosten zullen zijn? Ga dan naar onze calculator.Tarief per e-mail
Bij een SMART of PREMIUM abonnement heb je standaard 50 e-mails per maand in je pakket. Boven de 50 gesprekken betaal je € 2,49 per afgehandelde e-mail. Daarbij gaan we uit van een AHT (Average Handling Time) van 3 minuten. Duurt het langer om een e-mail te beantwoorden? Dan betaal je € 1,53 per minuut.
Bekijk alle tarieven in het tarievenoverzicht. Benieuwd naar je exacte verbruikskosten? Ga dan naar de online calculator.
€227,25 p/m
Géén opstartkosten
Live chat service abonnementen
Onze live chat service is er voor bedrijven in allerlei branches – groot en klein. Bij ons kies je een abonnement dat bij je organisatie past en betaal je alleen voor wat je daadwerkelijk verbruikt. We werken zonder contracten, dus je kunt op elk moment starten en stoppen.
Live chat service
Basic
Voor de starter
- Bezetting van 7.00 – 20.00
- Afrekenen per live chat
- Tarief per live chat v.a. € 2,59
Bezetting van 7.00 – 20.00 uur
Als jouw externe klantenservice bemannen wij iedere werkdag tussen 7.00 uur ’s ochtends en 20.00 uur ’s avonds je live chat. Wil je liever dat de chat 24/7 wordt afgehandeld? Kies dan voor het PLUS of PREMIUM abonnement.Afrekenen per live chat
Bij de BASIC en PLUS abonnementen betaal je alleen voor je verbruik. Ideaal dus, als je elke maand een relatief laag aantal live chats uit wilt besteden. Onze SMART en PREMIUM abonnementen zijn per maand standaard voorzien van 50 live chats met een AHT (Average Handling Time) van 3 minuten. Is de AHT langer? Dan betaal je €1,53 per minuut.Exact weten wat je verbruikskosten zullen zijn? Ga dan naar onze calculator.Tarief per live chat
Voor het BASIS en PLUS abonnement geldt een staffelkorting, afhankelijk van het aantal afgehandelde chats.
- Per chat 1 – 50 (<90 sec.): € 3,09
- Per chat 51 – 100 (<90 sec.): € 2,84
- Per chat > 100 (<90 sec.): € 2,59
Eén conversatie via live chat heeft een AHT (Average Handling Time) van 3 minuten. Duurt het langer om een live chat gesprek af te handelen, dan betaal je daarna € 1,53 per minuut.
Bekijk alle tarieven in het tarievenoverzicht. Benieuwd naar je exacte verbruikskosten? Ga dan naar de online calculator.
€32,75 p/m
Géén opstartkosten
Live chat service
Plus
Voor continue bereikbaarheid
- 24/7 bezetting
- Afrekenen per live chat
- Tarief per live chat v.a. € 2,59
24/7 bezetting van live chat
Bij PLUS en PREMIUM abonnementen zorgen we ervoor dat jouw websitebezoekers 24/7 antwoord krijgen op vragen via live chat. Dus óók in de avonden, nachten, weekenden en zelfs op feestdagen.Afrekenen per live chat
Bij de BASIC en PLUS abonnementen betaal je alleen voor je verbruik. Ideaal dus, als je elke maand een relatief laag aantal live chats uit wilt besteden. Onze SMART en PREMIUM abonnementen zijn per maand standaard voorzien van 50 live chats met een AHT (Average Handling Time) van 3 minuten. Is de AHT langer? Dan betaal je €1,53 per minuut.Exact weten wat je verbruikskosten zullen zijn? Ga dan naar onze calculator.Tarief live chat
Voor het BASIS en PLUS abonnement geldt een staffelkorting, afhankelijk van het aantal afgehandelde chats.
- Per chat 1 – 50 (<90 sec.): € 3,09
- Per chat 51 – 100 (<90 sec.): € 2,84
- Per chat > 100 (<90 sec.): € 2,59
Eén conversatie via live chat heeft een AHT (Average Handling Time) van 3 minuten. Duurt het langer om een live chat gesprek af te handelen, dan betaal je daarna € 1,53 per minuut.
Bekijk alle tarieven in het tarievenoverzicht. Benieuwd naar je exacte verbruikskosten? Ga dan naar de online calculator.
€56,50 p/m
Géén opstartkosten
Live chat service
Smart
Voor de drukbezochte website
- Bezetting van 7.00 – 20.00
- Inclusief 50 chats
- Tarief per live chat >50: € 2,49
Bezetting van 7.00 – 20.00 uur
Als jouw externe klantenservice bemannen wij iedere werkdag tussen 7.00 uur ’s ochtends en 20.00 uur ’s avonds je live chat. Wil je liever dat de chat 24/7 wordt afgehandeld? Kies dan voor het PLUS of PREMIUM abonnement.Inclusief 50 chats
Onze SMART en PREMIUM abonnementen zijn per maand standaard voorzien van 50 live chats met een AHT (Average Handling Time) van 3 minuten. Is de AHT langer? Dan betaal je €1,53 per minuut.Exact weten wat je verbruikskosten zullen zijn? Ga dan naar onze calculator.Tarief per live chat
Bij een SMART of PREMIUM abonnement heb je standaard 50 chats per maand in je pakket. Boven de 50 gesprekken betaal je € 2,49 per afgehandelde live chat. Daarbij gaan we uit van een AHT (Average Handling Time) van 3 minuten. Duurt het langer om een live chat gesprek af te ronden? Dan betaal je € 1,53 per minuut.
Bekijk alle tarieven in het tarievenoverzicht. Benieuwd naar je exacte verbruikskosten? Ga dan naar de online calculator.
€152,25 p/m
Géén opstartkosten
Live chat service
Premium
Voor 24/7 live chat beantwoording
- 24/7 bezetting
- Inclusief 50 chats
- Tarief per live chat >50: € 2,49
24/7 bezetting van live chat
Bij PLUS en PREMIUM abonnementen zorgen we ervoor dat jouw websitebezoekers 24/7 antwoord krijgen op vragen via live chat. Dus óók in de avonden, nachten, weekenden en zelfs op feestdagen.Inclusief 50 chats
Onze SMART en PREMIUM abonnementen zijn per maand standaard voorzien van 50 live chats met een AHT (Average Handling Time) van 3 minuten. Is de AHT langer? Dan betaal je €1,53 per minuut.Exact weten wat je verbruikskosten zullen zijn? Ga dan naar onze calculator.Tarief per live chat
Bij een SMART of PREMIUM abonnement heb je standaard 50 chats per maand in je pakket. Boven de 50 gesprekken betaal je € 2,49 per afgehandelde live chat. Daarbij gaan we uit van een AHT (Average Handling Time) van 3 minuten. Duurt het langer om een live chat gesprek af te ronden? Dan betaal je € 1,53 per minuut.
Bekijk alle tarieven in het tarievenoverzicht. Benieuwd naar je exacte verbruikskosten? Ga dan naar de online calculator.
€227,25 p/m
Géén opstartkosten
WhatsApp service abonnementen
Een bedrijfs-WhatsApp kan je al inzetten voor een laag bedrag per maand, zonder dat je zelf constant medewerkers beschikbaar hoeft te hebben. Kies simpelweg welk abonnement het beste bij jouw bedrijf past.
WhatsApp service
Basic
Voor de starter
- Bezetting van 7.00 – 20.00
- Afrekenen per gesprek
- Tarief per gesprek v.a. € 2,59
Bezetting van 7.00 – 20.00 uur
Als jouw externe klantenservice bemannen wij iedere werkdag tussen 7.00 uur ’s ochtends en 20.00 uur ’s avonds je WhatsApp. Wil je liever dat WhatsApp-berichten 24/7 worden afgehandeld? Kies dan voor het PLUS of PREMIUM abonnement.Afrekenen per gesprek
Bij de BASIC en PLUS abonnementen betaal je alleen voor je verbruik. Ideaal dus, als je elke maand een relatief laag aantal WhatsApp-gesprekken uit wilt besteden. Onze SMART en PREMIUM abonnementen zijn per maand standaard voorzien van 50 WhatsApp-gesprekken met een AHT (Average Handling Time) van 3 minuten. Is de AHT langer? Dan betaal je €1,53 per minuut.Exact weten wat je verbruikskosten zullen zijn? Ga dan naar onze calculator.Tarief per WhatsApp-gesprek
Voor het BASIS en PLUS abonnement geldt een staffelkorting, afhankelijk van het aantal afgehandelde WhatsApp-gesprekken.
- Per gesprek 1 – 50 (<90 sec.): € 3,09
- Per gesprek 51 – 100 (<90 sec.): € 2,84
- Per gesprek > 100 (<90 sec.): € 2,59
Eén conversatie via WhatsApp heeft een AHT (Average Handling Time) van 3 minuten. Duurt het langer om een gesprek af te handelen, dan betaal je daarna € 1,53 per minuut.
Bekijk alle tarieven in het tarievenoverzicht. Benieuwd naar je exacte verbruikskosten? Ga dan naar de online calculator.
€141,25 p/m
Inclusief WhatsApp-licentie
+ eenmalig €108,50 opstartkosten
WhatsApp service
Plus
Voor continue bereikbaarheid
- 24/7 bezetting
- Afrekenen per gesprek
- Tarief per gesprek v.a. € 2,59
24/7 bezetting van WhatsApp
Bij PLUS en PREMIUM abonnementen zorgen we ervoor dat jouw klanten en relaties 24/7 antwoord krijgen op vragen via WhatsApp. Dus óók in de avonden, nachten, weekenden en zelfs op feestdagen.Afrekenen per gesprek
Bij de BASIC en PLUS abonnementen betaal je alleen voor je verbruik. Ideaal dus, als je elke maand een relatief laag aantal WhatsApp-gesprekken uit wilt besteden. Onze SMART en PREMIUM abonnementen zijn per maand standaard voorzien van 50 WhatsApp-gesprekken met een AHT (Average Handling Time) van 3 minuten. Is de AHT langer? Dan betaal je €1,53 per minuut.Exact weten wat je verbruikskosten zullen zijn? Ga dan naar onze calculator.Tarief per WhatsApp-gesprek
Voor het BASIS en PLUS abonnement geldt een staffelkorting, afhankelijk van het aantal afgehandelde WhatsApp-gesprekken.
- Per gesprek 1 – 50 (<90 sec.): € 3,09
- Per gesprek 51 – 100 (<90 sec.): € 2,84
- Per gesprek > 100 (<90 sec.): € 2,59
Eén conversatie via WhatsApp heeft een AHT (Average Handling Time) van 3 minuten. Duurt het langer om een gesprek af te handelen, dan betaal je daarna € 1,53 per minuut.
Bekijk alle tarieven in het tarievenoverzicht. Benieuwd naar je exacte verbruikskosten? Ga dan naar de online calculator.
€165,00 p/m
Inclusief WhatsApp-licentie
+ eenmalig €108,50 opstartkosten
WhatsApp service
Smart
Voor veelvuldig WhatsApp-contact
- Bezetting van 7.00 – 20.00
- Inclusief 50 gesprekken
- Tarief per gesprek >50: € 2,49
Bezetting van 7.00 – 20.00 uur
Als jouw externe klantenservice bemannen wij iedere werkdag tussen 7.00 uur ’s ochtends en 20.00 uur ’s avonds je WhatsApp. Wil je liever dat WhatsApp-berichten 24/7 worden afgehandeld? Kies dan voor het PLUS of PREMIUM abonnement.Inclusief 50 gesprekken
Onze SMART en PREMIUM abonnementen zijn per maand standaard voorzien van 50 WhatsApp-gesprekken met een AHT (Average Handling Time) van 3 minuten. Is de AHT langer? Dan betaal je €1,53 per minuut.Exact weten wat je verbruikskosten zullen zijn? Ga dan naar onze calculator.Tarief per WhatsApp-gesprek
Bij een SMART of PREMIUM abonnement heb je standaard 50 WhatsApp-gesprekken per maand in je pakket. Boven de 50 gesprekken betaal je € 2,49 per afgehandeld gesprek. Daarbij gaan we uit van een AHT (Average Handling Time) van 3 minuten. Duurt het langer om een WhatsApp-gesprek af te ronden? Dan betaal je € 1,53 per minuut.
Bekijk alle tarieven in het tarievenoverzicht. Benieuwd naar je exacte verbruikskosten? Ga dan naar de online calculator.
€260,75 p/m
Inclusief WhatsApp-licentie
+ eenmalig €108,50 opstartkosten
WhatsApp service
Premium
Voor 24/7 WhatsApp-support
- 24/7 bezetting
- Inclusief 50 chats
- Tarief per gesprek >50: € 2,49
24/7 bezetting van WhatsApp
Bij PLUS en PREMIUM abonnementen zorgen we ervoor dat jouw klanten en relaties 24/7 antwoord krijgen op vragen via WhatsApp. Dus óók in de avonden, nachten, weekenden en zelfs op feestdagen.Inclusief 50 gesprekken
Onze SMART en PREMIUM abonnementen zijn per maand standaard voorzien van 50 WhatsApp-gesprekken met een AHT (Average Handling Time) van 3 minuten. Is de AHT langer? Dan betaal je €1,53 per minuut.Exact weten wat je verbruikskosten zullen zijn? Ga dan naar onze calculator.Tarief per WhatsApp-gesprek
Bij een SMART of PREMIUM abonnement heb je standaard 50 WhatsApp-gesprekken per maand in je pakket. Boven de 50 gesprekken betaal je € 2,49 per afgehandeld gesprek. Daarbij gaan we uit van een AHT (Average Handling Time) van 3 minuten. Duurt het langer om een WhatsApp-gesprek af te ronden? Dan betaal je € 1,53 per minuut.
Bekijk alle tarieven in het tarievenoverzicht. Benieuwd naar je exacte verbruikskosten? Ga dan naar de online calculator.
€335,75 p/m
Inclusief WhatsApp-licentie
+ eenmalig €108,50 opstartkosten
Altijd en overal in control met de Mijn DIRECT Klantcontact app.
Via Mijn DIRECT Klantcontact heb je zelf de volledige regie over de manier waarop en wanneer wij jouw klanten en relaties te woord staan. Bovendien kun je actuele informatie over het contact direct inzien en beheren.
- Realtime inzage in alle interne en externe correspondentie
- Scripts voor je persoonlijke assistent beheren
- Je eigen beschikbaarheid of die van je collega’s wijzigen

Van Der Sluis Technische Bedrijven



Bouwbedrijf Heijmans

Zehnder Group Nederland

Op zoek naar een partner in klantcontact? Neem contact op.
Laat je gegevens achter en één van onze consultants neemt op werkdagen binnen 24 uur contact met je op.
- Flexibel op- en afschalen
- In no time 24/7 bereikbaar
- >60% van de meldingen direct afgehandeld
- Een vast professioneel team met korte lijnen
Kom je er niet uit? Wij helpen graag verder.
Vul je gegevens in om af te ronden
Geen zorgen, je zit nergens aan vast. We nemen eerst contact met je op.
Selecteer een abonnement
Vul je gegevens in
Wij nemen contact op
Aan de slag!