Wij nemen de telefoon op, jij loopt geen klanten mis.
Hoewel je geen belletje wil missen, heb je als ondernemer niet altijd de tijd of de mensen om de telefoon op te nemen. Besteed daarom je telefoonservice uit aan DIRECT. Wij nemen de telefoon op wanneer jij zelf in de winkel staat, in een vergadering zit, een behandeling doet, leveranciers bezoekt of onderweg bent. Of wanneer je jezelf oplaadt: ’s avonds, ’s nachts, in het weekend, tijdens feestdagen of vakantie. Onze deskundige en ervaren klantcontact-specialisten houden jouw klantenservice 24/7 draaiende.
Geen opstartkosten
Hulp bij het script
Binnen 24 uur geregeld
De voordelen voor jouw organisatie
Dit zijn de telefoonservicetarieven
Bij DIRECT houden we de telefoonservice kosten scherp en werken we niet met contracten. Maak je geen gebruik meer van onze diensten? Dan kun je gewoon pauzeren of opzeggen.
BASIC | SMART | PLUS | PREMIUM | |
Bereikbaar van 7.00 - 20.00 uur | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
24/7 bereikbaar | - | - | ✓ | ✓ |
Incl. 75 gesprekken | - | ✓ | - | ✓ |
Abonnementskosten per maand | € 29,95 | € 138,50 | € 51,25 | € 206,75 |
Vrijblijvend
advies op maat
Behoefte aan advies alvorens je gebruik gaat maken van onze telefoonservice? Laat je telefoonnummer achter en ik bel je zo snel mogelijk terug. Samen bekijken wij met welke vorm van service we jouw onderneming het beste kunnen ondersteunen.

“Ik denk graag met je mee!”
Sabrina Gerritsen