Antwoordservice

DIRECT Klantcontact

Antwoordservice

Om klanten te vinden en te binden wilt u altijd telefonisch bereikbaar zijn. Maar misschien heeft u het vaak te druk met opdrachten of afspraken. Of u wilt ook ’s avonds en ‘s nachts bereikbaar zijn voor spoedeisende zaken . Hoe kunt u dat professioneel oplossen?

Altijd bereikbaar, ook als u geen tijd heeft

DIRECT Klantcontact verzorgt al 25 jaar de telefoonservice voor bedrijven, organisaties en instellingen. Dat zijn er inmiddels bijna 2.000. We staan 365 dagen per jaar en 24 uur per dag voor u klaar. Onze medewerkers nemen de telefoon aan met uw firmanaam en noteren alle berichten in ons klantcontactsysteem. Desgewenst worden er berichten van deze gesprekken per e-mail of sms aan u verzonden.  Ze kunnen ook orders of reserveringen invoeren in uw systeem via een beveiligde VPN-verbinding. Verder kunt u ze instructies geven om eigen of externe servicemedewerkers in te schakelen of afspraken voor u te maken. U bepaalt op welke tijden en dagen u van onze diensten gebruik wilt maken. En na uw akkoord kunnen we de telefoonservice binnen 24 uur live zetten.

Twee opties om de telefoon door te schakelen

U kunt uw zakelijke nummer zelf of automatisch laten doorschakelen naar een uniek 026- doorkiesnummer. Vervolgens beantwoorden wij uw binnenkomende gesprekken met uw firmanaam en wikkelen de zaken vervolgens geheel volgens uw instructies af. U toetst hiervoor *21 of *61 en vervolgens het doorkiesnummer dat u van ons heeft gekregen.

  • Met *21 worden uw gesprekken direct naar ons doorgeschakeld.
  • Met *61 wordt de telefoon na 5 keer overgaan door ons opgenomen.

Download gratis whitepaper

Teleservice

KlantContact anno nu

Live Chat

KlantContact anno nu

Veel gestelde vragen

Waarom zou ik kiezen voor een antwoordservice?

In de hedendaagse 24-uurs economie wilt u graag goed bereikbaar zijn voor al uw klanten, potentiële klanten en/of andere relaties. Ondanks de opkomst van alle digitale mogelijkheden van vandaag de dag, is telefonisch contact nog steeds de meest gekozen vorm van communicatie. Consumenten willen graag de dialoog kunnen aangaan met de organisatie waarmee ze zaken (willen) doen en verwachten vervolgens dat er goed naar ze wordt geluisterd. Dat kan vanzelfsprekend alleen maar wanneer de telefoon van de betreffende organisatie ook daadwerkelijk wordt aangenomen.

Waarom zou ik kiezen voor DIRECT Klantcontact?

DIRECT Klantcontact is in bijna 25 jaar tijd uitgegroeid tot marktleider op het gebied van antwoordservice in Nederland. De kwaliteit van de dienstverlening wordt gewaarborgd door deskundig management, ervaren medewerk(st)ers en het gebruik van de meest geavanceerde technologie

Op welke manier kan ik klant worden?

Wanneer u zich telefonisch of via de website bij ons aanmeldt, ontvangt u van ons een overeenkomst en een instructieformulier. Wanneer wij deze volledig ingevuld en getekend retour hebben, nemen wij contact met u op om de zaken door te spreken en u een doorkiesnummer door te geven. Desgewenst is uw account reeds binnen 24 uur actief.

Hoe snel kan ik van jullie diensten gebruik maken?

Vanaf het moment dat wij over uw ondertekende overeenkomst en het ingevulde intakeformulier beschikken, hebben wij gemiddeld één werkdag nodig om alles in gereedheid te brengen. In uitzonderlijke gevallen proberen we er voor te zorgen dat u dezelfde dag nog van onze diensten gebruik kunt maken.

Kunnen jullie ook in mijn agenda kijken?

Het is inderdaad mogelijk om uw webagenda aan ons systeem te koppelen zodat wij afspraken voor u kunnen maken en bij binnenkomende gesprekken kunnen zien of u op dat moment al dan niet bereikbaar bent.