skip to Main Content

Jouw eigen telefoondienst

Om klanten te vinden en aan je te binden wil je het liefst 24/7 telefonisch bereikbaar zijn. Grote kans dat je hier vaak te druk voor bent met opdrachten of afspraken en waarschijnlijk wil je ’s nachts ook een keer naar bed. Hoe kun je dat professioneel oplossen?

Hoe werkt het?

Altijd bereikbaar, ook als je geen tijd hebt

DIRECT Klantcontact verzorgt al ruim 25 jaar de telefonische antwoordservice voor vele bedrijven. Dat zijn er inmiddels bijna 2.000. We staan 365 dagen per jaar en 24 uur per dag voor jou klaar. Wij nemen de telefoon aan met jouw eigen bedrijfsnaam en noteren alle berichten in ons klantcontactsysteem. Desgewenst worden er berichten van deze gesprekken per e-mail of sms aan je verzonden.  Ook kunnen wij orders of reserveringen invoeren in jouw systeem via een beveiligde VPN-verbinding. Verder kun je ons instructies geven om eigen of externe servicemedewerkers in te schakelen om afspraken voor je te maken. Je bepaalt zelf op welke tijden en dagen je van onze diensten gebruik wilt maken. Zodra jij akkoord hebt gegeven, kunnen we de telefoonservice binnen 24 uur live zetten!

Je kunt jouw zakelijke nummer zelf of automatisch laten doorschakelen naar een uniek 026- doorkiesnummer. Vervolgens beantwoorden wij jouw binnenkomende gesprekken met jouw eigen bedrijfsnaam en handelen de zaken vervolgens geheel volgens jouw instructies af. Je toetst hiervoor *21 of *61 en vervolgens het doorkiesnummer dat je van ons heeft gekregen.

*21

Met *21 worden jouw gesprekken direct naar ons doorgeschakeld.

*61

Met *61 wordt de telefoon na vijf keer overgaan door ons opgenomen.

Wat kost het

Kies je abonnement:

BASICPLUSSMARTPREMIUM
24/7--
Incl. 75 gesprekken--
Abonnementskosten per maand€ 27,95€ 47,95€ 129,50€ 193,50

De voordelen

  • Ruimere openingstijden
  • 24/7 beschikbaar
  • Snelle afhandeling
  • Jouw externe klantenservice

Veelgestelde vragen

In de hedendaagse 24-uurs economie wil je graag goed bereikbaar zijn voor al jouw klanten, potentiële klanten en/of andere relaties. Ondanks de opkomst van alle digitale mogelijkheden van vandaag de dag, is telefonisch contact nog steeds de meest gekozen vorm van communicatie. Consumenten willen graag de dialoog kunnen aangaan met de organisatie waarmee ze zaken (willen) doen en verwachten vervolgens dat er goed naar ze wordt geluisterd. Dat kan vanzelfsprekend alleen maar wanneer de telefoon van de betreffende organisatie ook daadwerkelijk wordt aangenomen.

DIRECT Klantcontact is in de afgelopen 25 jaar tijd uitgegroeid tot marktleider op het gebied van antwoordservice in Nederland. De kwaliteit van de dienstverlening wordt gewaarborgd door deskundig management, ervaren medewerk(st)ers en het gebruik van de meest geavanceerde technologie.

Wanneer jij je telefonisch of via de website bij ons aanmeldt, ontvang je van ons een overeenkomst en een instructieformulier. Wanneer wij deze volledig ingevuld en getekend retour hebben, nemen wij contact met jou op om de zaken door te spreken en jou een doorkiesnummer door te geven. Desgewenst is jouw account reeds binnen 24 uur actief.

Vanaf het moment dat wij over jouw ondertekende overeenkomst beschikken, hebben wij gemiddeld één werkdag nodig om alles in gereedheid te brengen. In uitzonderlijke gevallen proberen we er voor te zorgen dat je dezelfde dag nog van onze diensten gebruik kunt maken.

Het is inderdaad mogelijk om jouw webagenda aan ons systeem te koppelen zodat wij afspraken voor je kunnen maken en bij binnenkomende gesprekken kunnen zien of je op dat moment al dan niet bereikbaar bent.

Back To Top