skip to Main Content

leesvoer
Blog en Nieuws

New business radio

Rob Wennink en Let’s Talk Business

Rob Wennink, algemeen directeur van DIRECT Service Groep, schoof vorige maand aan bij presentatrice Fabienne de Vries van het digitale…

Lees meer
Sponsorloop

DIRECT Service Groep organiseert sponsorloop

ARNHEM – Het Arnhemse bedrijf DIRECT Service Groep organiseert zondag 15 september aanstaande een sponsorloop voor het goede doel. De…

Lees meer
New business radio

Rob Wennink te gast bij New Business Radio

Rob Wennink, algemeen directeur van DIRECT Service Groep, schoof deze week aan bij presentatrice Fabienne de Vries van het digitale…

Lees meer
siem helpdeskmedewerker

Medewerker aan het woord: Onze helpdeskmedewerker Siem vertelt

Onze klantenservice doet veel meer dan alleen telefoontjes aannemen. Voor veel van onze klanten nemen wij ook de mail en…

Lees meer
een nacht op onze klantenservice

Een nacht op onze klantenservice

24/7 dienstverlening is voor veel klanten van ons de gewoonste zaak van de wereld, maar wat gebeurt er nu allemaal…

Lees meer

Laat je klanten niet wachten

Wist je dat een lange wachttijd de grootste frustratie is van klanten als het aankomt op klantenservice? Uiteraard wil je…

Lees meer
Groei in bouwsector

Bouwbedrijven kunnen drukte nauwelijks aan

De tien grootste bouwbedrijven van Nederland haalden afgelopen jaar voor drie miljard euro aan orders binnen, 8,5 procent meer dan…

Lees meer

Omgaan met klantverwachtingen doe je zo

Wanneer de klant contact met jou opneemt, oftewel met jouw klantenservice, heeft hij of zij vooraf tal van verwachtingen. Verwachtingen…

Lees meer

Klantenservice anno 2018: robots of échte mensen?

Steeds meer bedrijven stellen prioriteit aan het inzetten van zoveel mogelijk communicatiekanalen en nieuwe technologieën, met als doel om hun…

Lees meer

Ben jij goed bereikbaar? Doe de test!

Een slechte telefonische bereikbaarheid kan veel schade toebrengen aan het imago van jouw onderneming. Uit verschillende onderzoeken is gebleken dat…

Lees meer
5 A's voor klantenservice

De 5 A’s voor een geweldige klantenservice

Zoek jij als ondernemer naar de beste manier om jouw klanten zo goed en efficiënt mogelijk telefonisch te woord te…

Lees meer

DIRECT Klantcontact introduceert innovatief customer portal

ARNHEM – DIRECT Klantcontact, de in Arnhem gevestigde marktleider op het gebied van telefonische antwoordservice en andere bereikbaarheidsdiensten, introduceerde onlangs…

Lees meer

DIRECT Klantcontact start met beeldbellen

Het innovatieve dienstenpakket van DIRECT Klantcontact blijft zich maar verder uitbreiden: in opdracht van Virtuele Thuiszorg Nederland is deze week…

Lees meer

24/7: de wereld van nu!

Of het nu vroeg in de ochtend is, laat in de avond of midden in de nacht; digitale klanten willen…

Lees meer

Nóg directer klantcontact!

De laatste maanden hebben we hard gewerkt aan ons nieuwe customer portal; een platform dat niet alleen innovatief, maar vooral…

Lees meer

Live chat wint nog steeds van Chatbot

Uit recent onderzoek blijkt dat de kwaliteit van livechat momenteel nog stukken beter is dan die van de chatbot. Bots…

Lees meer

Wat we al geleerd hebben van de horeca- en recreatiesector

De horeca- en recreatiebranche is in veel opzichten niet te vergelijken met andere branches. Bijna ieder bedrijf spreekt van klanten,…

Lees meer

Imagoschade door slechte telefonische bereikbaarheid

Zakelijke dienstverleners als consultants en makelaars verdienen hun geld in de meeste gevallen niet achter hun bureau, maar onderweg. Ze…

Lees meer

Ondervang pieken in je telefoonverkeer

De hedendaagse consument raakt sneller dan ooit gefrustreerd wanneer hij of zij de klantenservice van een bedrijf belt en vervolgens…

Lees meer

Gun je monteurs een ongestoorde nachtrust!

Het is een bekend probleem voor bedrijven en organisaties met een eigen storingsdienst: monteurs worden 's nachts om de haverklap…

Lees meer

Passie voor klantcontact

Een regelmatig terugkerend trainingsonderwerp in het klantcontactcenter is passie. Maar wat is passie nu precies? Hoe draag je passie over…

Lees meer

Een klantenservice zoals Coolblue? Het kan!

Coolblue, een in 1999 opgericht studentenbedrijfje dat inmiddels is uitgegroeid tot een webwinkel met 325 specialistische shops, vijf fysieke winkels…

Lees meer

Heb ik een antwoordservice nodig? Doe de test

Bepaal naar eer en geweten welke van de volgende 12 situaties op jou van toepassing zijn. Tel die bij elkaar…

Lees meer

Hoe lang sta je zelf graag in de wacht? Trage antwoordservice kost klanten

Probeer je het volgende eens voor te stellen. Je wilt een bepaald product kopen, maar voordat je het product aanschaft…

Lees meer

Hoe met live chat de klanttevredenheid en verkopen op je website verhogen

In het digitale tijdperk van altijd en overal online willen je klanten niet langer wachten. Bijna de helft van online…

Lees meer

4 belangrijke redenen om je antwoordservice vandaag nog uit te besteden

Je hebt het goed voor elkaar. Je bedrijf loopt lekker en mensen bellen geregeld naar je telefonische klantenservice. Ze bellen…

Lees meer

Hoe je met een proactieve live chat meer resultaat bereikt

Mensen vinden het tegenwoordig fijn als een bedrijf zelf contact met ze zoekt wanneer ze dat nodig hebben. Je laat…

Lees meer

Een geweldige live chat? Volg deze 5 stappen!

Ben je op zoek naar manieren om je klanten zo goed mogelijk te helpen via de live chat? Als je…

Lees meer

Heb jij ook weeswinkelmandjes?

Een klant staat in je winkel en laadt het ene na het andere product in zijn mandje. Je kassamedewerker staat…

Lees meer

Zo zorg je voor een goed bereikbare klantenservice

Ben je op zoek naar een aantal tips voor een goed bereikbare klantenservice? Lees dan snel verder. De bereikbaarheid van…

Lees meer

Meer interactie op social media? Lees deze 5 tips

Ben je ondernemer en zoek je naar tips om de interactie met (potentiële) klanten op social media te stimuleren? Als…

Lees meer

Zo zorg je voor loyale klanten in het digitale tijdperk

Wil jij er ook voor zorgen dat je klanten loyaal blijven? Natuurlijk, wie wil dat nu niet. Helaas wordt dit…

Lees meer

Loyale klanten? Je bereikt het met een live chat

Loyale klanten. Dat wil jij toch ook? Een live chat kan je daarbij helpen. Met een livechat op je website…

Lees meer

E-mail is niet meer van deze tijd, live chat wel!

E-mail lijkt als servicekanaal zijn langste tijd gehad te hebben. Klantenservice via e-mail is niet direct, heeft een lange responstijd…

Lees meer

Waarom live chat beter werkt dan een chatbot

Live klantcontact per telefoon of chat staat voor empathie, begrip en emotie; geautomatiseerd klantcontact, bijvoorbeeld via chatbots, vooral voor snelheid…

Lees meer

Laat de webcare van webshops te wensen over?

Tegenwoordig speelt veel klantcontact zich op social media af. Bijvoorbeeld op Facebook en Twitter. Goud Uberconnected voerde op deze twee…

Lees meer

Live chat verhoogt klanttevredenheid

Iedere ondernemer zal het beamen: het is financieel voordeliger om een bestaande klant te behouden dan een nieuwe binnen te…

Lees meer

Hoogste tijd voor livechat!

Bedrijven die anno 2017 nog steeds niet over een livechat kanaal op hun website beschikken, moeten zich realiseren dat het…

Lees meer

BCC enthousiast over livechat

BCC is zeer tevreden over de recente introductie van livechat. “De klanten ervaren livechat als bijzonder prettig”, aldus de manager…

Lees meer

Bedrijven positiever over hun service dan klanten

Veel bedrijven zijn zelf een stuk positiever over hun klantenservice dan hun klanten. Een en ander blijkt uit recent onderzoek…

Lees meer

Veertigplussers hebben niets met chatbots

Jongeren vinden het over het algemeen geen probleem wanneer ze op de klantenservice van een bedrijf of organisatie met chatbots…

Lees meer

Wereldwijde opmars livechat niet te stuiten

Meer dan tachtig procent van de callcenters noemt het verbeteren van de klantbeleving als de grootste drijfveer voor hun investeringen.…

Lees meer

Telefoon blijkt beste kanaal voor klantenservice

Consumenten in de retail die behoefte hebben aan klantenservice, zijn het beste af met de telefoon. De oude vertrouwde telefoon…

Lees meer

Nieuwe tariefregels klantenservice per 1 juli 2017

Met ingang van 1 juli aanstaande moet de klantenservice van Nederlandse bedrijven en organisaties tegen de standaardkosten bereikbaar zijn. Een…

Lees meer

Bezorg jezelf én je klanten een zorgeloze zomer!

Een strakblauwe hemel en tropische temperaturen; volop zonnige dagen met drukke terrassen en overvolle stranden; de voortekenen voor de komende…

Lees meer
klantenservice

Bellen naar klantenservice mag niet duurder zijn

De kosten van bellen naar de klantenservice van een bedrijf mogen niet hoger zijn dan de tarieven voor een gewone…

Lees meer

DIRECT Klantcontact ‘overleeft’ kou en stroomstoring

De eerste weken van 2017 zijn koud begonnen. Ze zorgden niet alleen voor schaatskoorts en prachtige plaatjes, maar ook voor…

Lees meer

Klachten over bereikbaarheid massaal gedeeld

Bedrijven die telefonisch slecht te bereiken zijn, worden op grote schaal aan de schandpaal genageld: maar liefst 79% van de…

Lees meer

Lange wachttijden grootste ergernis

Als het gaat om telefonische bereikbaarheid, vormen lange wachttijden de grootste ergernis van de Nederlandse bellers. Dat blijkt uit onafhankelijk…

Lees meer

Telefonische onbereikbaarheid funest voor omzet

Wanneer bedrijven of organisaties in min of meer urgente situaties telefonisch onbereikbaar zijn, stapt 52% van de potentiële klanten direct…

Lees meer

Nieuwe teamleiders stellen zich voor

Om onze dienstverlening verder te stroomlijnen, hebben we op de werkvloer een nieuwe organisatiestructuur aangebracht. Daarin  spelen de nieuwe teamleiders…

Lees meer

DIRECT Teleservice partner van Make or Buy

Onlangs tekenden DIRECT Klantcontact en fulfilmentbedrijf Make or Buy een partnerovereenkomst. Make or Buy biedt webshops voortaan een goed functionerende klantenservice…

Lees meer

Interessante vacatures bij DIRECT Service Groep

DIRECT Service Groep is gespecialiseerd in het bieden van ondersteunende diensten aan het bedrijfsleven. Wij zijn een ambitieuze en resultaatgerichte…

Lees meer

Digitaal klantcontact in de lift

Het aantal online klantcontacten neemt verder toe. De voorkeur voor telefonisch contact met afdelingen klantenservice staat met bijna zestig procent…

Lees meer

Bedrijven moeten klanten 24/7 ondersteunen

Uit wereldwijd onderzoek onder 5.500 consumenten uit tien landen blijkt dat steeds meer mensen van mening zijn dat de klantenservice…

Lees meer

DIRECT Klantcontact maakt innovatieslag

DIRECT Klantcontact heeft de ambitie uit te groeien tot het meest innovatieve multichannel contactcenter van Nederland. Om die ambitie waar te…

Lees meer

‘Klanten worden altijd persoonlijk te woord gestaan’

Het Arnhemse bedrijf Aaldering ICT wil niet zomaar voldoen aan de verwachtingen, maar gaat ervoor om die steevast te overtreffen.…

Lees meer

Huisartsen nog steeds slecht bereikbaar

Onderzoek van de Consumentenbond wijst uit dat de telefonische bereikbaarheid van huisartsen nog steeds te wensen overlaat. Ruim 33% van…

Lees meer

Live Chat verbetert klantenservice

De klantenservice van bedrijven laat nogal het een en ander te wensen over. De toevoeging van een Live Chat kanaal…

Lees meer

DIRECT Klantcontact neemt Your Connection over

DIRECT Klantcontact heeft per 1 maart callcenter Your Connection uit Berkel en Rodenrijs overgenomen. Het Arnhemse bedrijf verstevigt daarmee zijn positie…

Lees meer

Bereikbaarheid belangrijk item voor MKB

Telefonische bereikbaarheid is ook in 2015 een belangrijk thema voor het MKB. Dat blijkt uit onafhankelijk onderzoek van het bedrijf…

Lees meer

Pas op voor de digitale schandpaal!

Eén op de zeven Nederlanders zet met enige regelmaat social media in om in contact te komen met bedrijven of…

Lees meer
1
Hallo, hoe kunnen we je helpen?
Powered by
Back To Top