Skip to content
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon

Uitblinken in klantcontact

Iedere organisatie heeft ze: klanten. En deze wil je het liefst altijd tevreden houden. Hoe je dit doet en hoe je net die ene stap verder zet om zodoende het wow-effect te bereiken? Tijdens het evenement Blink uit in Klantbeleving op woensdag 10 april leggen wij ’t je uit.
  • Wie: Hans Zomer (oprichter van MeerBlijeKlanten) en Gea Krechting (Channel manager inbound klantenservice bij het FD)
  • Wat: Blink uit in klantbeleving
  • Waar: het pand van DIRECT Klantcontact, Jansbuitensingel 7, 6811 AA Arnhem
  • Wanneer: woensdag 10 april 2019
  • Hoe laat: 14.30 – 18.30 uur

Onze sprekers

Bij een leerzaam programma horen ook inspirerende sprekers. Zo hebben wij Hans Zomer, van MeerBlijeKlanten.nl en Gea Krechting van Het Financieele Dagblad uitgenodigd.

Hans Zomer
Hans Zomer
MeerBlijeKlanten.nl

Hans Zomer is trainer en spreker op het gebied van klantgerichtheid, teamontwikkeling en communicatie. Hij is oprichter van MeerBlijeKlanten.nl. Hij heeft als motto: “Als je buiten wilt winnen, moet je binnen beginnen”. Tijdens onze klantendag neemt Hans jou mee in hoe je van een tevreden klant een blije klant maakt. Welke formule brengt je van een (on)tevreden klant naar een Blije Klant? Waarom dit niet moeilijk is en waarom een blije klant key is voor het lange termijn succes van jullie organisatie.

Hans houdt ervan veel interactie met het publiek te hebben, hij gebruikt veel herkenbare voorbeelden en geeft je handvatten die je direct kunt toepassen in je dagelijks praktijk. Met 1 doel: jou te inspireren om van jullie (on)tevreden klanten juist Meer Blije Klanten te maken!

Gea Krechting
Gea Krechting
Het Financieele Dagblad

Als Channel Manager Inbound Klantenservice is Gea Krechting verantwoordelijk voor het bieden van optimale klantbeleving aan de lezers van het FD. Zij volgt daarbij de principes van Service Excellence; een organisatiebrede, integrale benadering waarbij zowel op strategisch als op tactisch en operationeel niveau de optimale klantbeleving gemodelleerd wordt.
Als Manager Front- en Backoffice, Client Service Manager en Project Manager is ze betrokken geweest bij diverse projecten, zoals de introductie van retentie en cross- en upsell binnen Customer Service, outsource-, en insource projecten, veranderprojecten, en het implementeren van SAP ERP. Ze heeft afdelingen succesvol door periodes van transitie geleid.
Al met als is ze een enthousiaste, energieke, resultaatgedreven persoon met een hands-on mentaliteit en een sterk analystisch vermogen.

Direct
Aanmelden

Wil je verzekerd zijn van je plek? Meld je dan gratis aan voor dit evenement (t.w.v. €249,-).

Meer informatie? Neem dan contact met ons op, via:

Back To Top