skip to Main Content

Uitblinken in
technologie en ai

De belofte van artificial intelligence (AI) is groot. Sommigen noemen het de nieuwe industriële revolutie. In ieder geval is AI al flink doorgedrongen tot ons dagelijks leven. Onze telefoon heeft een virtuele assistent, met beeldherkenning worden we op de bon geslingerd als we bij een trajectcontrole te hard rijden en de AI achter Google Translate vinden we de normaalste zaak van de wereld. Dus als consument raken we gewend aan slimme toepassingen. Daardoor verwachten we dit ook van bedrijven en zeker bij klantcontact.

Tijdens ons evenement op woensdag 11 september vertellen we je meer over de technologische revolutie en de correcte implementatie hiervan.

  • Wie: Boudewijn Wildeman en Jelle Hendriks (Vaneigens) en Reinier van Leuken (Salesforce)
  • Wat: Blink uit in Technologie & AI
  • Waar: het pand van DIRECT Klantcontact, Jansbuitensingel 7, 6811 AA Arnhem
  • Wanneer: woensdag 11 september 2019
  • Hoe laat: 14.30 – 18.30 uur

Onze
sprekers

Bij een leerzaam programma horen ook inspirerende sprekers.

0
Jelle Hendriks
Boudewijn Wildeman & Jelle Hendriks
Vaneigens

Jelle en Boudewijn zijn oprichters van VANEIGENS Salesforce Consultants. Zij helpen organisaties om hun digitale ambities te concretiseren en met behulp van het Salesforce platform te realiseren. Daarnaast maken zij hun eigen producten (gebaseerd op het Salesforce platform) die de missie van VANEIGENS onderstrepen: We Simplify Technology. Met hun no-nonsense aanpak hebben zij al vele klanten uit met name Retail & Ecommerce branche geholpen (Rituals, Hans Anders, Tony’s Chocolonely, Omoda, Tommy Hilfiger)

Jelle heeft in de bijna 10 jaar voor VANEIGENS aan de wieg gestaan bij de webcare van KLM, social care van KPN, en de Salesforce-based digitale transformatie die Suitsupply heeft doorgemaakt. Hij is onderdeel geweest van de eerste Salesforce Service Cloud & Social Studio implementaties in Nederland.

Boudewijn heeft in zijn vele jaren als management consultant en interim manager (o.a. KPN, UPC, Philips, KLM, ABN AMRO, ING) en als Global Head of Digital bij DLL zijn klanten geholpen om digitale strategieën “in actie” te brengen. Als trusted advisor helpt hij balans te brengen in digitale wensen en mogelijkheden en implementatietrajecten succesvol uit te voeren.

Tijdens de sessie zullen Jelle en Boudewijn hun visie op omnichannel service bespreken en een stappenplan presenteren hoe tot het perfecte serviceproces van je customer care afdeling te komen, ondersteund door verschillende features van het Salesforce platform.

Knipsel12121212
Reinier van Leuken
Salesforce

Reinier van Leuken is een datawetenschapper met een doctoraat in Kunstmatige Intelligentie (AI). Zijn expertise richt zich op data gestuurde technologieën.

Vanuit Amsterdam fungeert hij als expert op het gebied van AI en vertegenwoordigt hij Solution Engineering binnen EMEA voor alle Einstein-productlijnen bij Salesforce. Ook was hij werkzaam als onderzoeker én docent aan de Universiteit Utrecht.

Tijdens zijn sessie op woensdag 11 september zal hij iedereen meenemen in de wereld van AI. Hij benadrukt de grootste trends van 2019 en 2020 én hij zal uiteraard vertellen hoe AI klantcontact kan versterken.

Direct
Aanmelden

Wil je verzekerd zijn van je plek? Meld je dan gratis aan voor dit evenement (t.w.v. €249,-).

1
Hallo, hoe kunnen we je helpen?
Powered by
Back To Top