Skip to content
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon

10 jarig jubileum: onze Cathelijne!

Laatste update op 7 juli 2020 om 12:57 pm
Leestijd: 2 minuten

DIRECT Klantcontact viert deze maand een groot feest. Onze Cathelijne is namelijk tien(!) jaar in dienst. Als senior klantcontact agent is ze ontzettend trots op wat DIRECT in z’n geheel heeft bereikt. Wij hebben haar geïnterviewd. Hoe kijkt Cathelijne terug op de afgelopen tien jaar? 

Hoe kijk je terug op de afgelopen tien jaar?

“Met een grote glimlach. Zoveel mooie momenten mogen meemaken. Zoveel lieve mensen mogen leren kennen en ook zoveel verschillende dingen mogen doen binnen het bedrijf. We mogen trots zijn op waar we nu staan en hoe we blijven groeien!”

Vergelijk de Cathelijne van toen je hier net kwam werken én nu.. welke verschillen zie je?

“De Cathelijne van toen was nog erg jong en zat nog deels op school. Zat onder andere op de administratie. Ik hielp mee met bijvoorbeeld klanten als de Wish shop & Loco Toko en ging daarna pas zelf op ‘de belvloer’ aan de slag. Vergeleken met toen sta ik nu veel steviger in mijn schoenen. Ik heb nu mijn eigen weg gevonden binnen DIRECT Klantcontact en ben blij met de mogelijkheden en afwisseling in werkzaamheden die ik heb. Daarnaast is privé natuurlijk ook heel veel veranderd en ben ik al een aantal jaar trotse mama.”

Wat is de grootste verandering die je hebt meegemaakt in de afgelopen tien jaar?

“De grootte van het bedrijf! Toen ik begon bij DIRECT waren we nog vrij kleinschalig. We werkten in een knus pand aan de Cronjéstraat in Arnhem. We boden toen op de afdeling waar ik werkte alleen telefoonservice aan, en de systemen waar we mee werkten lagen er om de haverklap uit. Het clubje mensen waar ik mee samenwerkte was ook zoveel kleiner vergeleken met nu.

Tussendoor ben ik nog even een tijd weggeweest bij DIRECT en toen ik terugkwam, was de organisatie verhuisd naar de Jansbuitensingel in Arnhem, boden ze al veel meer diensten aan, werkten met stabielere systemen en het aantal medewerkers was enorm gegroeid. Ik had ineens veel meer collega’s dan voorheen. DIRECT was al een heel stuk professioneler geworden.”

Heb je een succesmoment dat je graag met ons wilt delen?

“Succes moment…haha…uh… weet niet of ik dat zo mag noemen. Maar naast mijn hoofdtaak (meebellen op klantcontactcenter) help ik onder andere ook met het inwerktraject. Als ik kijk met hoe ik zelf een aantal jaar geleden ben ingewerkt.. een echt strak traject was er niet. Het zijn zoveel verschillende klanten met allemaal een eigen instructie, soms een vreemd systeem enzovoort.

Nu heb ik, samen met een aantal collega’s, echt een inwerktraject op mogen zetten, dat we continu blijven optimaliseren. Wat ik mooi vind om te zien is hoe mensen soms nog erg onzeker binnenkomen, en dan toch na een tijdje hun eigen gang gaan, taken op zich nemen en steeds meer kennis opdoen. Ze ontwikkelen zich enorm snel.”

Het is nog ver weg.. maar hoe zie je de komende tien jaar bij DIRECT Klantcontact? Of waar zie je jezelf staan over tien jaar?

“Dat laat ik nog lekker open. Ik weet uit ervaring dat dingen ineens anders kunnen lopen dan gepland. We hebben een leuk divers team. Ik heb het nu nog steeds naar mijn zin en ben benieuwd wat de toekomst voor mij in petto heeft.”

Back To Top