skip to Main Content
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon
Is klantcontact bij jullie al een strategisch focuspunt?

Aan de slag met je jaarplanning na de zomer? Klantenservice is een must!

Leestijd: 3 minuten

Klantcontact is en blijft één van de belangrijkste pijlers in het beleid van een organisatie. En dat geldt voor elke organisatie, in elke branche. Dat blijkt steeds opnieuw uit onderzoeken en artikelen die online verschijnen. Bij het maken van nieuwe plannen is het dus heel belangrijk om dit in je achterhoofd te houden. Zéker in de markt waar we ons momenteel in bevinden: er zijn enorme personeelstekorten en dus minder mensen die klanten te woord kunnen staan. Tel daarbij de toenemende belvolumes en steeds verder toegenomen verwachtingen op en je begrijpt wat we bedoelen. De aandacht voor klantenservice lijkt misschien een trend, maar het is wel een heel belangrijke trend! En waarschijnlijk eentje die blijft…

Bewustwording voor na de zomervakantie

In een artikel dat onlangs in vakblad CustomerFirst, is verschenen, is te lezen dat ‘voor hen die hun klantenservice op orde hebben door een combinatie van technologie en menselijk handelen, het dé katalysator voor hogere loyaliteit vanwege een gepersonaliseerde klantreis is.’ Zie het als een bewustwording, ook dit jaar, ook na een heerlijke zomervakantie kún je niet anders dan je schouders eronder zetten en dit onderwerp hartstikke serieus nemen. Want er is gevaar dat je personeel uitstroomt, er mensen voor terugvinden is bijna onmogelijk en zonder je personeel zijn je klanten niet tevreden. Voor veel bedrijven is dit dus inmiddels een serieuze pijler. Het is daarmee ook niet zo gek dat wij van onze klanten terug horen dat we ze enorm ontlasten door ons aanbod. Bovendien zien we dat bedrijven die slim met dit onderwerp aan de slag gaan dit ook als thema opnemen in hun jaarplan.

Klantenservice als katalysator

Klantenservice biedt, voor hen die dit goed voor elkaar hebben, gouden kansen. Klantervaring is immers belangrijker dan ooit en bedrijven en organisaties die dit goed begrijpen en ernaar handelen hebben een voorsprong op de rest. En, dat is eigenlijk niet meer dan logisch wanneer je er nuchter over nadenkt: hoe kun je als bedrijf zonder uitgewerkte strategie voor klantenservice nu echt tevreden klanten hebben en houden? Je gaat toch ook niet zonder voorbereiding naar Italië op vakantie? Of zonder te reserveren naar dat drukbezette restaurant? We nodigen je van harte uit om dit najaar serieus aan de slag te gaan met klantenservice voor zover je dat nog niet doet. En heb je niet de juiste mensen op de juiste plekken? Of een gebrek aan capaciteit? Kies dan voor je klantenservice uitbesteden. Dan kennen wij nog wel een goede partner die je snel en vakkundig uit de spreekwoordelijke brand helpt. Onze belofte? Tevreden klanten tot de max! Graag nodigen wij je uit voor en gratis consult. Plan hier direct je afspraak in voor een vrijblijvend adviesgesprek.

Joyce Alberg
adviesgesprek

Even sparren of vrijblijvend advies? Plan een afspraak in met Joyce.

"Benieuwd hoe jij ook kunt uitblinken in klantcontact? In een videocall of tijdens een telefoongesprek bekijken wij samen hoe we jouw klantenservice optimaal kunnen inrichten. Kies een passende datum en tijdstip, dan spreken we elkaar snel!"

Plan direct je afspraak

Joyce Alberg
Accountmanager

PS Je hebt vast wel eens gehoord van de 4P’s: prijs, product, plaats en promotie. Niet voor niets is daar al snel de P van personeel bijgevoegd. Je kunt álles op orde hebben, als de P van personeel niet geregeld is dan wordt het niets.

Op zoek naar een partner in klantcontact? Neem contact op.

Laat je gegevens achter en één van onze consultants neemt op werkdagen binnen 24 uur contact met je op.

  • Flexibel op- en afschalen
  • In no-time 24/7 bereikbaar
  • >60% van de meldingen direct afgehandeld
  • Eén vaste contactpersoon
  • Hidden

    Marketinginformatie

  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
Back To Top