Skip to content
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon
blog-agent-telefoniste

Bereikbaarheid belangrijk item voor MKB

Laatste update op 25 augustus 2020 om 11:22 am
Leestijd: < 1 minuut

Telefonische bereikbaarheid is ook in 2015 een belangrijk thema voor het MKB. Dat blijkt uit onafhankelijk onderzoek van het bedrijf Infopact.

Optimale telefonische bereikbaarheid wordt door 44% van de ondernemers in het MKB tot de topprioriteiten gerekend. Daarnaast wordt grote waarde gehecht aan een goede communicatie per e-mail. Meer dan de helft van de beslissers binnen het MKB geeft aan dat een aanzienlijk deel van de externe communicatie via e-mail verloopt.

De groei van de mogelijkheden om in contact te komen met de klant, leidt tot steeds hogere klantverwachtingen. Zo verwachten klanten dat ze, wanneer ze een bedrijf bellen, binnen 15 seconden een persoon aan de lijn krijgen. Daarnaast willen ze binnen 24 uur een antwoord wanneer ze via social media of per e-mail een vraag stellen.

DIRECT Klantcontact speelt daar met een uitgebreid pakket aan bereikbaarheidsdiensten adequaat op in. Naast antwoordservice, behoren ook e-mailafhandeling, webcare en social media services tot de dienstverlening.

Back To Top