skip to Main Content
24/7 bereikbaarheid Kundige klantenservice experts Binnen één dag starten Dagelijks opzegbaar
De Kracht Van Luisteren Centraal In ‘Hey Customer!’

De kracht van luisteren centraal in ‘Hey Customer!’

Laatste update op 1 februari 2021 om 11:03 pm
  • Blog
Leestijd: 2 minuten

De derde aflevering van ‘Hey Customer!’ op New Business Radio, is te beluisteren op donderdag 28 januari aanstaande van 14.00 tot 15.00 uur. De aflevering staat in het teken van de kracht van luisteren. Presentatrice Martine Hauwert en co-host Rob Wennink, CEO bij macs en algemeen directeur van DIRECT Klantcontact, gaan in deze uitzending in gesprek met ‘klantenluisteraar’ Frans Reichardt en Verander Coach Simone Lopulisa van Heineken.

Het programma ‘Hey Customer!’, gemaakt voor en door ondernemers, besteedt maandelijks aandacht aan een optimale invulling van alle aspecten van klantenservice. Voor ondernemers die hun klanten steeds de ultieme customer journey willen bieden, geldt het programma inmiddels dan ook als een must. De makers nemen de luisteraars iedere maand mee door de verschillende fases van de customer journey. In deze derde aflevering gaan experts met elkaar in gesprek over het belang van goed luisteren naar de klant.

De Klantenluisteraar

Frans Reichardt is als ‘de Klantenluisteraar’ actief als professioneel trainer en spreker. Daarnaast schreef hij een aantal boeken, waaronder de bestsellers ‘Blije Klanten Bijten Niet’ en ‘Komt Een Klant Bij De Dokter’. Hij stimuleert organisaties om veel meer vanuit de klant te denken en doen. “Alleen als je nóg beter luistert naar de stem van de klant, weet je pas goed te doorgronden wat hij of zij nou écht wil”, aldus de spreker én luisteraar.

De Verander Coach

De tweede expert die bij Martine en Rob aanschuift is Simone Lopulisa. Zij gaat onder andere in op de manier waarop Heineken tijdens de coronacrisis het gesprek aangaat met haar klanten, met name de zwaar gedupeerde horecaondernemers. Het spreekt voor zich dat goed luisteren in deze bizarre periode ook bij een concern als Heineken in deze situatie belangrijker is dan ooit. Lopulisa is al jaren actief in het verandermanagement en werkte eerder onder andere voor Landal GreenParks en de banken ASN en SNS.

Podcasts

‘Hey Customer!’ is iedere laatste donderdag van de maand tussen 14:00 tot 15:00 uur te beluisteren op New Business Radio. Naderhand kun je de uitzendingen terugluisteren als podcast via alle bekende podcastplatforms (onder meer Spotify, Apple Podcasts en Google Podcasts).

Back To Top