Skip to content
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon

DIRECT Klantcontact opnieuw De Beste Werkplek!

Leestijd: 2 minuten

We hebben geweldig nieuws! DIRECT Klantcontact heeft namelijk voor het tweede jaar op rij het keurmerk voor De Beste Werkplek mogen ontvangen van Fan Factory. Dit jaar hebben we zelfs 3 van de 3 bijbehorende sterren weten te behalen! Daar zijn wij enorm trots op!

Medewerkerstevredenheidsonderzoek

Het keurmerk én de bijbehorende sterren zijn een direct resultaat van het MTO van Fan Factory: de Fan Scan. Deze hebben we vorig jaar ook met succes uitgevoerd en toen hetzelfde keurmerk mogen ontvangen, weliswaar met 2 van de 3 sterren.

We vinden het belangrijk dat onze medewerkers met plezier naar hun werk gaan, en om daarvoor te blijven zorgen, hebben we zoveel mogelijk feedback en informatie vanuit medewerkers nodig. In december 2023 hebben onze medewerkers daarom anoniem het MTO opnieuw ingevuld en hebben ze DIRECT Klantcontact breed beoordeeld. In januari 2024 werden de resultaten uit het MTO aan ons getoond en daar zijn we ontzettend blij van geworden! Enkele fantastische resultaten uit het laatste MTO:

  • Een baan bij DIRECT Klantcontact is in zijn totaliteit beoordeeld met een 8,3! Dat is ruim een punt hoger dan de landelijke benchmark van 7.0!
  • De coaching en ontwikkelingsmogelijkheden binnen DIRECT Klantcontact zijn beoordeeld met een 8,0!
  • Het aanbevelen van een baan bij DIRECT Klantcontact is beoordeeld met een 8,3!
  • DIRECT Klantcontact is als werkgever beoordeeld met een 8,1!

Deze uitkomsten weerspiegelen de toewijding, het harde werk en de samenwerking van iedereen binnen DIRECT Klantcontact. Het is geweldig om te zien dat onze aangescherpte focus op medewerkerstevredenheid zijn vruchten afwerpt en dat onze medewerkers zich gemotiveerd en gewaardeerd voelen tijdens hun werk. Dit motiveert ons alleen maar meer om door te gaan met het verbeteren van onze werkomgeving en het werkplezier, aangezien we natuurlijk ook specifieke aandachtspunten onder de loep hebben genomen. Zo blijven we onze medewerkers centraal zetten en gaan we samen voor succes!

Joyce Alberg
adviesgesprek

Even sparren of vrijblijvend advies? Plan een afspraak in met Joyce.

"Benieuwd hoe jij ook kunt uitblinken in klantcontact? In een videocall of tijdens een telefoongesprek bekijken wij samen hoe we jouw klantenservice optimaal kunnen inrichten. Kies een passende datum en tijdstip, dan spreken we elkaar snel!"

Plan direct je afspraak

Joyce Alberg
Accountmanager

Lees meer over dit onderwerp:

Back To Top