Skip to content
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon
team collega's

DIRECT Teleservice partner van Make or Buy

Laatste update op 25 augustus 2020 om 11:11 am
Leestijd: 2 minuten

Onlangs tekenden DIRECT Klantcontact en fulfilmentbedrijf Make or Buy een partnerovereenkomst. Make or Buy biedt webshops voortaan een goed functionerende klantenservice aan; DIRECT Klantcontact is de uitvoerende partij.

fulfilmentDIRECT Klantcontact, marktleider op het gebied van antwoordservice en andere bereikbaarheidsdiensten, is actief voor zo’n 2000 opdrachtgevers, waaronder talloze webshops. Voor steeds meer klanten, naast webwinkels bijvoorbeeld ook recreatieparken en postorderbedrijven, tekent het multichannel contactcenter voor de volledige klantenservice. Daarbij gaat het niet alleen om beantwoording van de binnenkomende telefoongesprekken, maar ook om zaken als e-mailafhandeling, webcare en live chat.

De partnerovereenkomst maakt het Make or Buy mogelijk om het bestaande dienstenpakket, opslag en orderverwerking voor webwinkeliers, nóg verder uit te breiden. Naast logistiek is ook een goede klantenservice tenslotte een cruciale factor voor het succes van een webwinkel. Hedendaagse consumenten raken steeds meer verwend en beschouwen het als de normaalste zaak van de  wereld dat een webwinkel 24/7 bereikbaar is. Bovendien verwachten ze binnen hooguit enkele uren een antwoord op e-mails of berichten via social media. Dankzij de samenwerking met DIRECT Klantcontact kan Make or Buy voortaan aan al die verwachtingen van de webconsument van vandaag voldoen.

Sinds 2004 ondersteunt Make or Buy winkels en webwinkeliers op het gebied van opslag, ordermanagement, verzending, retourmanagement en ICT. Dat doet het bedrijf met een nuchtere, praktijkgerichte aanpak, passie en toewijding. Make or Buy neemt zijn opdrachtgevers het volledige logistieke traject uit handen. Daarbij staan flexibiliteit, efficiëntie, betrouwbaarheid, kennis en de juiste contacten centraal. Make or Buy is een grote speler op de fulfilmentmarkt: wereldwijd verzendt het bedrijf jaarlijks meer dan 130.000 orders en 750.000 producten.

Back To Top