
Dit is onze top 3 van best gelezen blogs voor jouw vakantie
De vakantie staat voor de deur en misschien zit je in gedachten al op dat warme strand of dat fijne terras in Zuid Italië of aan de Côte d’Azur. Hoe dan ook, of je nu bezig bent met de laatste loodjes of nog volop in bedrijf bent, we wensen je alvast een hele fijne vakantie toe samen met je naasten. En mocht je je onverhoopt vervelen aan de rand van het zwembad, of gewoon zin hebben in wat fijne artikelen om te lezen tijdens je vakantie, bekijk dan onze top drie van best gelezen blogs. Je neemt er ongetwijfeld inspiratie uit mee voor een succesvol najaar.
De top 3
1. Zorg voor een persoonlijke benadering in klantcontact
De beste service is persoonlijke service. En dat zeggen we niet zomaar. Want wist je dat 90% van alle positieve klantervaringen ontstaat door het oplossen van problemen en het geven van extra aandacht? Ja, je leest het goed. Niet snelheid maar persoonlijke aandacht is cruciaal voor het hebben en behouden van een blije klant. Wellicht ben je al wel even bezig met het… Lees verder
2. Dit zijn dé 3 redenen waarom 24/7 bereikbaarheid steeds belangrijker wordt
Vroeger was de klantenservice van een bedrijf bereikbaar tijdens de reguliere kantoortijden. Dit was vaak een vast tijdsbestek tussen 09:00 uur ’s ochtends en 17:00 uur ’s middags. En vaak werd er ook nog een lunchpauze ingelast. Maar tijden veranderen en steeds meer bedrijven verruimen hun openingstijden en ook de openingstijden van hun klantenservice. Het aanbieden van een 24/7 dienstverlening wordt steeds populairder omdat bedrijven dan klantgerichter en klantvriendelijker gevonden worden. Er zijn zelfs bedrijven die… Lees verder
3. Goede klantenservice is de beste marketing
De wereld is veranderd. Mensen en apparaten zijn meer met elkaar verbonden, klanten zijn mondiger en beter geïnformeerd, en bedrijven hebben meer gegevens dan ooit ter beschikking. We leven in een zogenoemd ‘verbonden tijdperk’. Bedrijven die klaar zijn voor de toekomst begrijpen dat hun klantenservice niet een kostenpost is, maar dat de juiste service loyale klanten tot gevolg heeft. En deze klanten zullen op den duur ook weer (merk)ambassadeurs worden. Het begint bij het opzetten van een goede klantenservice. Maar is goed wel goed genoeg? Of moet je niet gewoon de… Lees verder
Nogmaals een hele fijne vakantie gewenst, namens het hele team van DIRECT Klantcontact !
Op zoek naar een partner in klantcontact? Neem contact op.
Laat je gegevens achter en één van onze consultants neemt op werkdagen binnen 24 uur contact met je op.