skip to Main Content

Dit zijn ze dan: onze goede voornemens voor 2020

Laatste update op 19 juni 2020 om 11:37 am
Leestijd: 2 minuten

Het nieuwe jaar is begonnen, en dat betekent dat we ons extra hard gaan maken voor onze nieuwe doelen. Goede voornemens vergelijken met ‘wensdenken’? Nee hoor, niet als je het gewoon dóét. Dit zijn onze goede voornemens die we dit jaar absoluut waar gaan maken:

Magda

Magda gaat dit jaar voor… 

…kwantiteit én kwaliteit. Als klantexpert houd ik me continu bezig met het signaleren van mogelijkheden en het optimaliseren van klantcontactprocessen. Dit jaar wil ik extra tijd vrijmaken om voor klanten een extra stap te kunnen zetten, en hun klantenservice nóg beter te maken. Op de korte termijn verdient dat iets meer tijd en energie, maar op de lange termijn krijg je er ongelofelijk veel voor terug, zowel in kwaliteit als kwantiteit!

Magda Willemsen, Agent en Klantexpert

Voor Judith draait 2020 om… 

…aandacht en kwaliteit. Ik wil onze agents alle aandacht geven die ze verdienen. Zij maken uiteindelijk wie DIRECT Klantcontact is. Daarom vind ik het belangrijk dat ons hele team dit jaar nóg meer tijd neemt voor elkaar dan gewoonlijk. Goed luisteren naar elkaar, niet onnodig haasten en tijd vrijmaken om extra kennis op te doen. Al die factoren leiden uiteindelijk tot de beste kwaliteit voor onze klanten. Daar doen we het samen voor!

Judith Sapulette, Teamleider

JudithSapulette
Jorik

Jorik’s doel dit jaar is… 

…nóg meer leren over onze klanten! Met meer kennis kan ik bellers nog sneller en vaker voorzien van een juist antwoord of passende oplossing. Om dat te bereiken zorg ik dat ik extra tijd vrijmaak voor trainingen en e-learnings. Dit laatste kan ik tegenwoordig zelfs thuis vanaf de bank doen. Zo blijf ik mezelf ook dit jaar doorontwikkelen én weet ik weer veel klanten en bellers blij te maken.

Jorik Wiggers, Agent

Renée zet zich in 2020 in voor… 

…een ultieme user experience voor onze klant én de klant van onze klant. Én diezelfde klant weten te verrassen op momenten die er voor hem of haar toe doen. Zo willen we onze mijn-omgeving blijven vernieuwen. Daarbij blijft het belangrijk dat de klant altijd in control blijft. Vanuit mijn marketing expertise wil ik met klanten in gesprek en neem ik alle feedback en tips mee om tot een goed resultaat te komen.

Renée van Putten, Marketeer

ReneevanPutten
Annemiek 2

Annemiek heeft dit jaar extra aandacht voor… 

…medewerkers, natuurlijk! Goed gemotiveerde medewerkers die goed in hun vel zitten zijn de basis van iedere succesvolle onderneming. Zij zorgen voor blije klanten en klanten van klanten. Dit jaar staat dus meer dan ooit in het teken van onze medewerkers. Teambuilding, gezondheid, opleiding, beleving en ook de nodige ontspanning staan daarbij centraal. Daarom organiseren we bijvoorbeeld diverse evenementen, van een sponsorloop voor het goede doel tot aan weer mooie personeelsfeesten. Ik heb er nu al zin in, alles om een glimlach op elk gezicht te toveren.

Annemiek Hennipman, HR-manager

Voor Rob is 2020 het jaar van… 

…de toekomst! De klantcontactwereld is continu in beweging en bij DIRECT geloven we dat je successen alleen kunt boeken als je weet uit de blinken in de allernieuwste technologieën. Achter de schermen wordt er dan ook ongelofelijk hard gewerkt om het klantcontactcentrum van de toekomst te bouwen. Voor agents én ondernemers. Daarover horen jullie komend jaar ongetwijfeld meer. Dus stay tuned!

Rob Wennink, Algemeen Directeur

RobWennink
Back To Top