
E-mailafhandeling laat te wensen over
Uit onderzoek blijkt dat 48% van de consumenten ontevreden is over de afhandeling van hun e-mails naar bedrijven. Vaak krijgen ze pas na enkele dagen een reactie; in veel gevallen zelfs helemaal niet.
Een en ander valt zeker niet goed te praten, maar is van de andere kant ook weer begrijpelijk. Het afhandelen van zaken zoals bijvoorbeeld informatieaanvragen en adreswijzigingen, die vaak ook nog eens buiten de reguliere kantoortijden in de mailbox van bedrijven terechtkomen, gaat vaak fout omdat de tijd er simpelweg voor ontbreekt, of omdat de opvang in de avonduren en de weekeinden niet geborgd is.
Toch eist de hedendaagse klant een adequaat en tijdig antwoord op zijn of haar e-mails. Vandaar dat steeds meer bedrijven ervoor kiezen de afhandeling en verwerking van hun e-mailverkeer uit te besteden aan DIRECT Klantcontact. Professionele medewerkers zorgen er desgewenst 24/7 voor dat klanten binnen de afgesproken termijn een correct antwoord ontvangen. Ook met adreswijzigingen weten ze prima raad: die worden eventueel rechtstreeks ingevoerd in het systeem van de opdrachtgever.