Skip to content
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon
hey customer

Excelleren op momenten die ertoe doen in ‘Hey Customer!’

Laatste update op 25 maart 2021 om 11:45 am
Leestijd: 2 minuten

Aanstaande donderdag 25 maart om 14.00 uur is het voor enthousiaste ondernemers met groeiambities weer tijd om af te stemmen op New Business Radio. Dé digitale zakenzender van Nederland presenteert dan de al weer vierde aflevering van ‘Hey Customer!’.

In deze aflevering wordt ingegaan op de ultieme customer journey en dan vooral op de tactische momenten daarin waarop je als ondernemer moet excelleren. De presentatie van ‘Hey Customer!’ is weer in de vertrouwde handen van Martine Hauwert en co-host Rob Wennink, algemeen directeur van DIRECT Klantcontact. Als experts schuiven aan Sylvia Hendriks van APG, de grootste pensioenuitvoerder van Nederland, en Titia Posdijk-Wilmink, Sr. Customer Journey Marketeer.

Moments of truth

Wat zijn tijdens de customer journey de ‘moments of truth’, de momenten die er tijdens de klantreis voor de consument écht toe doen? De gasten maken de luisteraars niet alleen duidelijk wat die momenten zijn, maar vooral hoe je ze herkent en, minstens zo belangrijk, hoe je er optimaal op inspeelt.

Customer Excellence

Sylvia Hendriks zet zich binnen APG al twintig jaar in voor verbetering van de klantgerichtheid van de pensioensector. Met haar passie en gedrevenheid heeft ze samen met haar collega’s ervoor gezorgd dat de customer excellence een vaste waarde binnen de organisatie werd. Sylvia, tevens deeldocent aam de Zuyd Hogeschool, weet haar collega’s als geen ander te inspireren en faciliteren om het verschil te maken op de momenten die er voor de klant echt toe doen. Die expertise deelt ze deze uitzending graag met de luisteraars.

Heldere klantbehoefte

Ook Titia kan bogen op ruime ervaring in haar vakgebied: ze is al 25 jaar werkzaam in de marketing en communicatie. Eerst in onder andere de sportwereld; momenteel als zelfstandig consultant bij Eneco. Haar motto? ‘Als je het maar goed regelt voor de klant, volgen de resultaten van de organisatie vanzelf’. Als consultant werkt ze voor zowel corporates als middelgrote bedrijven om vanuit data en heersende inzichten de klantbehoefte echt helder te krijgen en daarmee optimaal resultaat te bewerkstelligen.

Hey Customer! is elke laatste donderdag van de maand tussen 14:00 – 15:00 uur te beluisteren op New Business Radio en naderhand terug te luisteren als podcast via alle bekende podcast platforms (onder meer Spotify, Apple Podcasts en Google Podcasts).

Live meeluisteren of via de podcast

Hey Customer! is elke laatste donderdag van de maand tussen 14:00 tot 15:00 uur te beluisteren op New Business Radio en naderhand terug te luisteren als podcast via alle bekende podcast platforms (onder meer Spotify, Apple Podcasts en Google Podcasts).

Wil je meer afleveringen terugluisteren? Klik dan hier voor de podcast van de vorige afleveringen.

Back To Top