Skip to content
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon
Het stookseizoen: dit is hoe wij werken in de winter

Het stookseizoen: dit is hoe wij werken in de winter

Leestijd: 3 minuten

De zomer ligt nu echt achter ons en daarmee ook de warme dagen. Nu we richting de herfst- en winterperiode gaan krijgen storingsdiensten het weer drukker, niet zelden zijn dit voor installatiebedrijven heftige periodes qua werkhoeveelheid en daarmee werkdruk.

Graag brengen wij onder de aandacht dat:

Navigeer snel naar

1. We al jarenlang storingslijnen voor onze klanten verzorgen

Onze specialisten kennen de producten van onze klanten van binnen én van buiten. Niet zelden staat de verwarmingsketel naast het bureau van de collega die jouw klanten te spreken krijgen. Door onze jarenlange ervaring zijn we in staat om je klanten tot in detail te ondersteunen, zowel op technisch als op empathisch vlak.

2. Onze mensen getraind zijn op weerstandgesprekken en calamiteiten

We bieden passende klantcontactondersteuning voor installatiebedrijven en leggen je graag uit hoe wij, tijdens het stookseizoen, werken in de winter. We zien al jaren dat in de wintermaanden veel installatiebedrijven de enorme toestroom van telefoontjes en e-mails niet tot nauwelijks kunnen behappen. Wanneer je het nu al slim organiseert, dan gaat dat probleem dit jaar binnen jouw bedrijf niet ontstaan. Onze klantcontactprofessionals zijn namelijk in staat om tijdig alle kennis tot zich te nemen. Op die manier helpen zij je klanten perfect met technische problemen met een aanpak die je klanttevredenheid goed doet. Want een technisch probleem is nu eenmaal vervelend voor een klant, dat kunnen we niet wegnemen. Maar wanneer deze zelfde klant goed en snel op een vriendelijke en tegelijkertijd professionele manier geholpen wordt, dan is dát hetgeen hij onthoudt.

3. Het piekseizoen er nu écht aan komt

Hoe ga je om met deze pieken en dalen in klantcontact? Omgaan met pieken en dalen vraagt om specialistische kennis. En daarnaast vraagt het ook wat van je capaciteitsplanning. Daar kunnen wij je meer dan goed bij helpen. Wanneer je ervoor kiest om in zee te gaan met een bedrijf zoals wij dat zijn, geef je je potentiële en nieuwe klanten méér dan de service die zij verwachten.

Graag brengen we ook nog dit artikel over het stookseizoen dat weer gaat beginnen onder de aandacht: hierin legt Hasbia, als hoofdverantwoordelijke met veel ervaring in de installatiebranche, uit hoe zij trainingen geeft. Met een verwarmingsinstallatie binnen handbereik leert ze de cursisten alle details van het apparaat. Hierbij maakt ze onderscheid tussen reguliere storingen en calamiteiten. Niet voor niets nemen we bij DIRECT Klantcontact voor veel installatiebedrijven de overflow of het complete klantcontact over. Ook buiten kantooruren.

Stop met piekeren, start met doen

Heeft bovenstaand artikel je aan het denken gezet? Of ervaar je een lichte onrust omdat je weet dat de drukte eraan zit te komen, maar je nog niet weet hoe je deze op moet vangen? Stop dan het piekeren want wij, en vergeef ons het containerbegrip, kunnen je van A tot Z ontzorgen.

Wil je meer weten over wat DIRECT Klantcontact concreet voor je kan betekenen in de komende maanden en daarna of even vrijblijvend overleggen? Neem dan contact met ons op. We kijken uit naar je bericht.

Op zoek naar een partner in klantcontact? Neem contact op.

Laat je gegevens achter en één van onze consultants neemt op werkdagen binnen 24 uur contact met je op.

  • Flexibel op- en afschalen
  • In no-time 24/7 bereikbaar
  • >60% van de meldingen direct afgehandeld
  • Eén vaste contactpersoon
  • Hidden

    Marketinginformatie

  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
Back To Top