Ga naar hoofdinhoud
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon
Hey Customer! Nieuw

Hey Customer! in een nieuw (strakker) jasje gegoten

Laatste update op 24 februari 2022 om 10:28 am
Leestijd: 3 minuten

In onze maandelijkse podcastreeks Hey Customer! staan we al enkele jaren stil bij de journey die jouw klanten afleggen naar en met jouw onderneming. Want hoe ontdek je als ondernemer wat er speelt bij jouw klanten? En hoe richt je een optimale klantenservice in? Dit jaar is Hey Customer! in een (strakker) jasje gestoken met een splinternieuwe redactionele formule genaamd de Business Case. Presentatrice Martine Hauwert en co-host Rob Wennink nemen je elke maand mee door een nieuwe ondernemersuitdaging. 

Ja, je klanten zijn wellicht een van je belangrijkste onderdelen van je onderneming. Hen verbinden aan je organisatie én hen blijven boeien is dan ook enorm belangrijk. Maar hoe ver gaat jouw bedrijf voor haar klanten? Het vraagt veel van merken en bedrijven om de klant optimaal te bedienen.

Iedere podcastuitzending een nieuwe Business Case

In Hey Customer! staan we iedere nieuwe podcast weer stil bij een specifiek ondernemersvraagstuk. Dit noemen we de Business Case. Leer op basis van verhalen van organisaties en merken die je reeds voor zijn gegaan. Leer van de successen, maar leer ook van de fouten.

Martine Hauwert: ”Het is inspirerend om met zoveel verschillende mensen uit diverse branches te praten. Er komt veel bij kijken en klantgericht werken is een vak op zich”.

Tegen welke ondernemersuitdagingen loop jij aan?

Of je nou worstelt met het opzetten van een goede klantenservice strategie, het misschien spannend vindt om je klantcontact uit te besteden óf dat je graag je het contact met je klanten waardevoller wilt maken; deze en meer uitdagingen bespreken we graag uitgebreid in Hey Customer! Natuurlijk staan we ook uitgebreid stil bij de klantcontact trends in de huidige markt, onze trend watcher Rob Wennink zal je van de nodige alerts voorzien.

Beluister hier de meest recente podcastuitzending van Hey Customer!

Pragmatische verhalen met snel toepasbare tips

Wij weten als geen ander hoe druk je bent, en kunnen je om die reden sowieso één garantie bieden: na het luisteren van Hey Customer! kan ook jij DIRECT aan de slag met jouw uitdagingen. Iedere aflevering krijg je kant-en-klare tips, tricks en handvatten zodat je de nodige stappen kunt zetten met jouw onderneming. Zo pragmatisch zijn we wel.

Rob Wennink: “Om co-host te mogen zijn van Hey Customer! is een ontzettende eer. Ik hoop de komende periode, samen met Martine, alle inspirerende verhalen van sprekers en experts te mogen uitlichten.”

Over Hey Customer!

In 2022 is Hey Customer! in het leven geroepen door DIRECT Klantcontact én De Radiofabriek om het ondernemers, met een sterke focus op hun klanten, makkelijk(er) te maken. Hey Customer! is elke laatste donderdag van de maand tussen 14:00 uur tot 15:00 uur te beluisteren op New Business Radio en naderhand terug te luisteren als podcast via alle bekende podcast platforms (onder meer Spotify, Apple Podcasts en Google Podcasts).

>> Luister alle podcastafleveringen van Hey Customer! terug

Ontdek alle gastsprekers die we hebben mogen verwelkomen in Hey Customer!

Over New Business Radio

New Business Radio is dé zakenzender van Nederland! Het station brengt, 24 uur per dag en 7 dagen per week, non stop muziek voor op het werk en doet verslag van bijzonder ondernemerschap. Ondernemende mensen, inspirerende gesprekken, innovaties en duurzaamheid. Van hippe start up tot ijzersterke multinational, iedereen praat mee op New Business Radio.

De nieuwe podcasts van ‘Hey Customer!’ rechtstreeks in je inbox ontvangen?

Meld je aan voor de podcast-alert door je e-mailadres achter te laten en ontvang de nieuwste aflevering van ‘Hey Customer!’ direct in je mailbox.

  • Hidden

    Marketinginformatie

  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
Back To Top