Skip to content
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon
blog man lachen telefoon

Hoogste tijd voor livechat!

Laatste update op 25 augustus 2020 om 10:55 am
Leestijd: < 1 minuut

Bedrijven die anno 2017 nog steeds niet over een livechat kanaal op hun website beschikken, moeten zich realiseren dat het nu onderhand echt de hoogste tijd wordt is om stappen te ondernemen.

Dimension Data, wereldwijd marktleider op het gebied van IT-oplossingen- en diensten, verwacht namelijk dat telefonisch klantcontact volgend jaar al grotendeel heeft plaatsgemaakt voor digitaal contact. Er is geen ontkomen meer aan: steeds meer consumenten willen hun zaken zelf en vooral online regelen.

E-mail doet het nog steeds redelijk goed als contactkanaal, maar vooral jongere consumenten tot veertig jaar stellen hun vragen aan de klantenservice liever via social media of livechat. Telefonisch klantcontact wordt door deze groep inmiddels als hopeloos ouderwets bestempeld.

Via DIRECT Klantcontact is uw site eventueel binnen 24 uur verrijkt met een optimaal functionerend livechat kanaal. Het bedrijf zorgt overigens niet alleen voor de installatie, maar tekent desgewenst tevens voor de beantwoording van de binnenkomende chats. Meer weten? Bel dan met 026 – 373 66 00.

 

Back To Top