Ga naar hoofdinhoud
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon
‘Ik ben best trots op mijn rol voor Parkmobile’, Melissa Knoef (Klantspecialist)

‘Ik ben best trots op mijn rol voor Parkmobile’, Melissa Knoef (Klantspecialist)

Leestijd: 3 minuten

‘Ik werk 32 uur per week als klantspecialist voor een goede relatie van DIRECT Klantcontact, Parkmobile. Dit betekent dat mensen die vragen, klachten of opmerkingen over de app van Parkmobile hebben deze aan onze helpdesk kunnen stellen. We krijgen bijvoorbeeld vragen over parkeeracties die niet aangemeld kunnen worden, vragen over de app, maar ook vragen over de tarieven van de zones of over de facturen. Mijn dagen bestaan vooral uit het begeleiden van collega’s, de kwaliteit beheren, klachtenafhandeling en verder alles wat er in zo’n dag voorbij komt.’ Aan het woord is Melissa Knoef, Klantspecialist bij DIRECT Klantcontact.

‘Daarnaast houd ik me ook bezig met monitoren, bijvoorbeeld om ervoor zorgen dat de gesprekstijden omlaag gaan terwijl de klanttevredenheid behouden blijft. Dan luister ik gesprekken uit om te ontdekken wat er eventueel beter kan. Voor deze klant nemen wij de gehele helpdesk over, wat betekent dat we de bevoegdheid hebben om alles te regelen.’

Navigeer snel naar

Uiteenlopende vragen

‘We krijgen bijvoorbeeld vragen over parkeeracties die niet aangemeld kunnen worden, maar ook vragen over de tarieven van de zones of over de facturen. Het is heel breed, het kan over van alles gaan. Toen ik in deze rol startte ben ik opgeleid door een collega, dat begon uiteraard met het uitleggen van de app. En vervolgens ben ik tot in detail ingelicht over alle werkzaamheden voor deze klant. Al leer ik nog elke dag bij, het wordt elke dag een klein stukje beter. Voor deze klant is de scripting verder ook heel duidelijk, we hebben voor bijna elke vraag wel een antwoord. Bovendien is het lerend effect van deze relatief omvangrijke klant groot, juist omdat er zoveel vragen voorbijkomen. Geen enkele vraag is hetzelfde als de vorige vraag, maar door veel te zoeken in de instructie en zaken na te vragen bij je collega’s, leer je snel. Bovendien is Parkmobile gewoon een hele leuke klant, omdat je meestal vriendelijke mensen aan de lijn krijgt en je bovendien veel vrijheid hebt en verantwoordelijkheid krijgt in de manier waarop je één en ander oplost. Je moet je voorstellen dat we zo tussen de 500 tot 700 telefoontjes per dag krijgen in een drukke periode. Dat is bijvoorbeeld op het moment dat de facturen verstuurd worden. Niet voor niets werken we met zo’n 80 mensen op deze lijn, zodat de klanten snel goed geholpen worden.’

Pas vorig jaar begonnen

‘Ik ben vorig jaar maart begonnen bij DIRECT Klantcontact. Na ongeveer twee maanden ging ik voor Parkmobile aan de slag en nog eens een tijdje later groeide ik door naar klantspecialist. Dat is nu sinds een maand of drie. Binnen ons bedrijf heerst veel diversiteit, doorgroeimogelijkheden en een oprechte sfeer. Bovendien krijg je veel waardering voor hetgeen je doet. En dat werkt voor mij motiverend. Toen ik hier begon had ik geen ervaring op dit vakgebied, en toch krijg je allerlei kansen’, aldus Melissa. ‘Ik had nooit kunnen denken dat ik in zo’n korte tijd uit zou kunnen groeien naar een klantspecialist die trainingen aan anderen geef en rechtstreeks contact onderhoudt met Parkmobile. Daar ben ik best trots op.’

>>> Lees ook deze blog: Leer ons kennen: Vanessa van Lente, HR-Manager

Een luisterend oor voor iedere klant.

Werken Bij DIRECT Klantcontact

Lijkt het je leuk om voor honderden verschillende klanten zoals Parkmobile te werken bij DIRECT Klantcontact. Kijk dan op onze Werken bij DIRECT Klantcontact website. We zijn altijd op zoek naar mensen die een passie hebben voor oprecht contact met mensen. DIRECT Klantcontact zit op een A-locatie, dicht bij het station én op loopafstand van het bruisende centrum van Arnhem.

Op zoek naar een partner in klantcontact? Neem contact op.

Laat je gegevens achter en één van onze consultants neemt op werkdagen binnen 24 uur contact met je op.

  • Flexibel op- en afschalen
  • In no-time 24/7 bereikbaar
  • >60% van de meldingen direct afgehandeld
  • Eén vaste contactpersoon
  • Hidden

    Marketinginformatie

  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
Back To Top