Skip to content
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon
blog-agents-lachen-telefoniste

‘Klanten worden altijd persoonlijk te woord gestaan’

Laatste update op 25 augustus 2020 om 11:13 am
Leestijd: 2 minuten

Het Arnhemse bedrijf Aaldering ICT wil niet zomaar voldoen aan de verwachtingen, maar gaat ervoor om die steevast te overtreffen. Onderdeel van die bedrijfsfilosofie is een optimale bereikbaarheid. Zeven dagen per week en 24 uur per dag welteverstaan.

Aaldering ICT is van mening dat bedrijven en organisaties zonder uitzondering over de beste ICT-voorzieningen moeten kunnen beschikken en dat deze bovendien altijd vlekkeloos moeten functioneren. Het jonge en gepassioneerde team van specialisten helpt zijn opdrachtgevers steeds uit te blinken door het succesvol inzetten van ICT.

Eigenaar Dave Aaldering, in Arnhem en wijde omgeving tevens bekend als oprichter van Breedband Arnhem: “Onze Servicedesk is het centrale punt voor ondersteuning. Omdat we met een uitgebreid monitoringsysteem werken, is de Servicedesk altijd op de hoogte van de netwerken en de specifieke omstandigheden bij onze opdrachtgevers.”

“Bij de Servicedesk komen ook eventuele calamiteiten en storingen binnen. Of dat nu ’s nachts is, in het weekeind of tijdens feestdagen; als je systeem er om welke reden dan ook uit ligt, moet je vanzelfsprekend direct geholpen worden. Om onze bereikbaarheid 24/7 te garanderen en ervoor te zorgen dat klanten geen antwoordapparaat aan de lijn krijgen, maar altijd persoonlijk te woord worden gestaan, werken wij al jaren tot volle tevredenheid samen met DIRECT Klantcontact.”

“De medewerkers van DIRECT Klantcontact bellen bij acute problemen meteen met de storingsmonteur die op dat moment stand-by is. Die gaat dan direct aan de slag om de storing de wereld uit te helpen; de ene keer op afstand, de andere keer op locatie. Wanneer blijkt dat het probleem minder haast heeft, sturen ze de monteur per mail of sms een bericht zodat hij er direct bij aanvang van zijn volgende dienst werk van kan maken.”

“We zijn erg tevreden over de dienstverlening van DIRECT Klantcontact”, zo sluit Dave zijn betoog af. “Belangrijker vind ik echter dat onze klanten de persoonlijke aandacht krijgen die iedereen van een moderne ICT-dienstverlener zou moeten verwachten.”

 

 

Back To Top