
Klantenservice alleen bereikbaar via livechat
De klantenservice van de eigenzinnige Belgische webwinkel Vente Exclusive is bewust niet telefonisch bereikbaar. Livechat en eventueel e-mail zijn voor klanten met vragen of opmerkingen de enige communicatiekanalen.
Vente Exclusive, onlangs nog gekroond tot ‘Beste Webwinkel van België’, zegt in een verklaring ‘down to earth’ met zijn klanten te willen communiceren. Livechat is daar volgens een woordvoerder het meest geschikte kanaal voor. Hij voegt er aan toe livechat bovendien het meest efficiënte kanaal te vinden: “Medewerkers kunnen meerdere chats tegelijk voeren. Daardoor kunnen we ons customer careteam lekker kleinschalig houden.”
De exclusieve koopjessite, van oorsprong Belgisch maar inmiddels in Franse handen, kreeg de zogeheten BeCommerce Award vanwege de snel groeiende bekendheid bij het grote publiek en de uitzonderlijke commerciële resultaten. Op beide fronten liet de webwinkel bijzonder succesvolle Nederlandse deelnemers als TravelBird en Wijnvoordeel achter zich.