Ga naar hoofdinhoud
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon
Hey customer

Klantgerichtheid centraal in tweede aflevering ‘Hey Customer!’

Laatste update op 27 november 2020 om 03:33 pm
Leestijd: 2 minuten

Sinds kort presenteren Martine Hauwert en co-host Rob Wennink elke laatste donderdag van de maand tussen 14.00 en 15.00 uur hun programma ‘Hey Customer op New Business Radio, dé nieuwe zender voor ondernemend Nederland. Aanstaande donderdag 26 november is het tijd voor de tweede aflevering van het programma. ‘Hey Customer!’ is een must voor iedereen die vakmatig betrokken is bij welke vorm van klantcontact dan ook.

Centraal thema van de aflevering van aanstaande donderdag is de verbetering van de klantgerichtheid in het algemeen en tijdens deze crisis met al haar beperkingen in het bijzonder. Ook nu heeft de redactie weer twee vooraanstaande specialisten uit de branche weten te strikken:

Danny Peters, mede-oprichter van Milkymap

Als eerste komt Danny Peters aan het woord. Danny is een van de oprichters van Milkymap en al ruim twintig jaar actief in de wereld van Customer Experience Management. Met zijn bedrijf brengt hij klanten en organisaties dichter bij elkaar waardoor zowel de klantprocessen als de klantbeleving aanzienlijk verbeteren.

Mike Louis, Senior Change Manager bij Zehnder Group Nederland

Naast Danny Peters is er in de uitzending ruim baan voor Mike Louis, actief als Senior Change Manager binnen Zehnder Group Nederland, specialisten op het gebied van oplossingen voor het binnenklimaat. Hij weet vanuit zijn brede ervaring als geen ander hoe je in roerige tijden zoals deze coronacrisis mensen en middelen binnen organisaties zo optimaal mogelijk kunt inzetten.

Relevante vakinformatie

Als co-host zorgt Rob Wennink er vanuit zijn hoedanigheid van CEO van macs en algemeen directeur van DIRECT Klantcontact voor dat alle voor de luisteraar relevante thema’s op het gebied van klantgerichtheid uitgebreid aan bod komen. “Ik garandeer je nu al dat je een hoop waardevolle vakinformatie mist wanneer je aanstaande donderdag om 14.00 uur niet afstemt op New Business Radio”, aldus Rob. “Luisteren dus!”

 

Luister op donderdag 26 november om 14.00 uur live naar ‘Hey Customer!’ op New Business Radio.  

Wil je de eerste aflevering terugluisteren? Klik dan hier voor de podcast.

Back To Top