Ga naar hoofdinhoud
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon
Medewerkersverhaal_Kim_Westers

Leer ons kennen: Kim Westers, Klantcontactmedewerker

Leestijd: 2 minuten

De komende weken verschijnt om de week een interview met een medewerker van DIRECT Klantcontact. Want wie zijn nou de mensen achter het merk DIRECT. En waar houden ze zich dagelijks mee bezig. Iedere klantcontactexpert heeft zijn of haar eigen expertise. Leer hen kennen.

Kim Westers (36 jaar) werkt inmiddels ruim een jaar bij DIRECT Klantcontact als Senior Klantcontactmedewerker. “Het afgelopen jaar is een hele hoop gebeurd: ik heb onwijs grote stappen mogen maken, veel verschillende trainingen gevolgd en relevante kennis opgedaan.”, vertelt Kim. “Ik zit in het zogeheten kernteam van DIRECT Klantcontact en daarnaast bedien ik ook specialistische lijnen voor enkele klanten. Mijn ambitie is om uiteindelijk nóg verder door te groeien.”, vult Kim aan.

Alle opleidingskansen aangrijpen die er zijn

“Gezien mijn tomeloze ambities heb ik besloten dit eerste jaar van mijn werk bij DIRECT Klantcontact alle kansen voor opleidingen en trainingen aan te pakken. Omdat ik zo graag onmisbaar wil zijn, heb ik zelfs al trainingen gevolgd om nachtdiensten mee te draaien. Dat kenmerkt mij ook enorm, ik heb als persoon veel uitdagingen nodig om niet te snel verveeld te raken. Continu iets nieuws leren houdt werk voor mij interessant. En dat scheelt, want ik ben best een snelle leerling, al zeg ik het zelf.”, vertelt Kim.

"Het liefst kom ik nu zelf de CV-ketel repareren, maar helaas kan ik dat als telefoniste zelf niet doen!"

Hybride werken is een groot voordeel

“Vorig jaar heb ik een bewuste overstap gemaakt naar DIRECT Klantcontact. Ik heb er bewust voor gekozen om vanuit huis te werken. Wat mij zo aanspreekt aan het werk bij DIRECT Klantcontact is de mate van vrijheid die je krijgt, de inbound werkzaamheden en de vele verschillende niveaus en lijnen die je kunt behandelen. Geen enkel telefoongesprek of e-mailbericht is hetzelfde. En om heel eerlijk te zijn, heb ik hiervoor alleen outbound gebeld en dus nooit op een facilitair klantenservice gezeten. Dus je kunt wel begrijpen hoe spannend ik mijn eerste werkdag hier vond. Aan de telefoon wil ik iemand helpen en het probleem oplossen, maar soms lukt dat niet. En zeker niet op zo’n eerste dag, dan moet je oefenen. Beluren maken. Gelukkig ontving ik toen (maar ook nu) hele goede begeleiding.”, vertelt Kim.

Van A tot Z een probleem oplossen

“Als echte aanpakker vind ik het dus juist leuk om te werken in systemen van klanten: monteurs aansturen óf oplossingen op afstand aanreiken middels visualisatie. Soms heb ik wel eens tegen een beller gezegd: “Het liefst kom ik nu zelf de cv-ketel repareren, maar helaas kan ik dat als telefoniste zelf niet doen!”, lacht Kim. “Super perfectionistisch dat ik ben, kan ik middels dit werk toch mijn ei kwijt. Ook al kan ik de CV-ketel zelf niet komen repareren.”, vult Kim aan.

Wil jij een nieuwe functie met opties om door te groeien?

Wil je starten met jouw carrière in klantcontact? Bekijk dan snel de openstaande vacatures of neem eens contact met ons op.

  • Hidden

    Marketinginformatie

  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
Back To Top