skip to Main Content
24/7 bereikbaarheid Kundige klantenservice experts Binnen één dag starten Dagelijks opzegbaar
‘Maak Een Einde Aan De Telefoonterreur’

‘Maak een einde aan de telefoonterreur’

Laatste update op 25 augustus 2020 om 11:23 am
Leestijd: < 1 minuut

Telefonische bereikbaarheid slokt veel tijd op en staat daardoor de ontwikkeling van je bedrijf in de weg. Wanneer het in dienst nemen van iemand die de telefoon beantwoordt (nog) geen optie is, kun je het beste in zee gaan met een telefoondienst.

Dat stelt Linda Spaanbroek van het bedrijf Infomarketeers in een artikel op het gezaghebbende marketing- en communicatieplatform Frankwatching. “Telefonische gesprekken voeren is lastig en kan soms voelen als heuse telefoonterreur”, aldus Spaanbroek.

“Maar door rust voor jezelf te creëren met een telefoondienst, je terugbelmomenten te clusteren zodat je niet continu aan het bellen bent, en vragen om te buigen naar kansen, wordt de telefoon een veel prettiger communicatiemedium!”

Back To Top