skip to Main Content
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon
installatie en techniek

Maximale klantbeleving met 24/7 storingsdienst

Laatste update op 19 oktober 2021 om 02:56 pm
Leestijd: 3 minuten

De installatietechniek- en mobiliteitsbranche is een hectische branche, waar ondernemers regelmatig voor een belangrijke uitdaging staan: goede bereikbaarheid. Naast een 24/7 storingsdienst staat de telefoon vaak roodgloeiend met andere vragen, afspraken die moeten worden ingepland of reparaties die snel verholpen moeten worden. Vaak op piekmomenten of wanneer het nét even niet uitkomt. Hoe haal je het beste uit de klantenbeleving in deze branche? 

De grote uitdaging

Installatietechniek en mobiliteit zien we overal.  Hoe wij ons voortbewegen, communiceren, werken en wonen is allemaal mogelijk gemaakt dankzij technieken uit deze branche.  Deze discipline is bijna zo gewoon geworden, dat wij het in ons dagelijkse leven vaak niet meer zien. Als ondernemer binnen deze branche beleef je dit waarschijnlijk heel anders. Het is een hectische branche waarin je vaak voor verrassingen komt te staan, zoals een storing of een complexe klantvraag. Voor maximale klantbeleving is een goed ingerichte storingsdienst noodzakelijk en dien je 24/7 bereikbaar te zijn. Maar hoe? Kom met ons in contact en ontdek hoe je het maximale uit je klantbeleving kan halen.

Eerstelijns support

Dat kan zeker. Bij DIRECT Klantcontact begrijpen we als geen ander de uitdagingen die deze branche ervaart. Door gebruik te maken van onze deskundigheid kunnen wij de zorgen van ondernemers binnen gemakkelijk uit handen nemen.  Door bijvoorbeeld: 

  • Snel te schakelen tussen eerste- en tweedelijns service
  • Het filteren en categoriseren van complexe, technische en basisvragen
  • Direct een monteur in te schakelen indien nodig
  • Middels trainingen en gedeelde kennis een verlengstuk te vormen van jouw bedrijf
  • Sterke SLA’s te stellen. Zo beantwoorden we 80% van de binnenkomende telefoontjes binnen 30 seconden

 

En het gevolg? Hogere klanttevredenheid én een goede klantbeleving. Zo ben je de concurrentie altijd een stapje voor. Lees hier meer over wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen. 

Download gratis gids: In 9 stappen naar een efficiënt klantproces

Download onze gratis gids ‘In 9 stappen naar een efficiënt klantproces’ en lees alles over het stellen van de juiste doelen en prioriteiten om jouw klantproces zo optimaal mogelijk in te richten. De gids biedt aan de hand van een customer journey roadmap en relevante klantcases een praktisch stappenplan waarmee je direct aan de slag kunt.

Een goede klantbeleving om concurrenten voor te blijven 

Een goede klantbeleving is je sterkste wapen in zwaar weer. Het is aangetoond dat een goede klantbeleving de omzet met wel 17% per jaar kan laten groeien. Klanten blijven namelijk bij je (terugkomen). Met DIRECT Klantcontact als verlengstuk van jouw organisatie, kun je met je service het maximale uit de klantbeleving halen. Jouw bedrijf is voortaan 24/7 bereikbaar, ook op feestdagen. Met een betrouwbare storingslijn wordt elke klant al binnen 30 seconden geholpen. Het proces wordt geheel persoonlijk en naar jouw wens ingericht.

"In de nacht of heel vroeg in de ochtend: DIRECT Klantcontact ontzorgt ons maximaal op het gebied van klantcontact."

Gina ter Heide, E-Flux

gina ter heide

Samen sterker voor optimale klantbeleving

Door gebruik te maken van een gedeelde kennisbank en uitgebreide belscripts kunnen onze medewerkers al jouw klanten te woord staan.  Zo helpen ze de klant op afstand, schakelen een monteur in, of noteren een terugbelverzoek. Dankzij deze efficiënte aanpak kan een storingsmelding snel en effectief worden afgehandeld. In onze systemen kun je precies terugzien hoe het contact is verlopen. Indien gewenst verwerken we het zelfs rechtstreeks in jouw eigen systeem. Zo worden processen continu verbeterd en geoptimaliseerd.  

Op zoek naar een partner in klantcontact? Neem contact op.

Laat je gegevens achter en één van onze consultants neemt op werkdagen binnen 24 uur contact met je op.

  • Flexibel op- en afschalen
  • In no-time 24/7 bereikbaar
  • >60% van de meldingen direct afgehandeld
Back To Top