Skip to content
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon
hulp

Nóg directer klantcontact!

Laatste update op 25 augustus 2020 om 11:36 am
Leestijd: < 1 minuut

nog-directer

De laatste maanden hebben we hard gewerkt aan ons nieuwe customer portal; een platform dat niet alleen innovatief, maar vooral ook bijzonder gebruiksvriendelijk is. Nu zijn we dan eindelijk zo ver dat we het nieuwe portal kunnen presenteren.

DIRECT Klantcontact was altijd al van de korte lijntjes, maar met de introductie van het nieuwe portal zijn die lijntjes er alleen maar korter op geworden. Zo hoef je voor wijziging van je beschikbaarheidsstatus of het inzien van facturen niet meer te bellen of te mailen, maar alleen nog maar in te loggen op het portal. Of het nu gaat om de wijziging van contactgegevens of het doorgeven van nieuwe instructies; op het moment dat jij ze invoert, staan ze DIRECT bij ons in het systeem. Met andere woorden: DIRECT Klantcontact is er alleen maar DIRECTER op geworden.

Je hebt daarmee voortaan zelf de volledige regie over de actuele informatie in ons systeem; informatie waarvoor je dan ook zelf de verantwoordelijkheid mag dragen. Andere voordelen zijn dat je DIRECT toegang hebt tot alle facturen en deze per DIRECT via iDeal kunt betalen, en dat je steeds DIRECT al onze onderlinge correspondentie kunt inzien.

Dit nieuwe portal levert een mooie bijdrage aan de verhoging van zowel de efficiency als het wederzijdse communicatiegemak. En dat was nu precies waar het ons allemaal om te doen was!

 

Back To Top