Skip to content
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon
Odette Vermeulen Helpdesk

Odette Vermeulen: “Afgelopen 22 jaar bij DIRECT Klantcontact zijn gevlogen”

Leestijd: 3 minuten

DIRECT Klantcontact bestaat dit jaar alweer 30 jaar. En dat is een mijlpaal waar we uitgebreid bij stil willen blijven staan. De komende maanden blikken we terug op de afgelopen 30 jaar, maar staan we ook zeker stil bij het hier en nu. In dit blog spraken we onze meest loyale collega, Odette Vermeulen die in 2020 alweer 20 jaar in dienst was. Hoe kijkt Odette terug op de afgelopen dertig jaar?

Odette, 22 jaar in dienst. Wat een mijlpaal! Waar denk je aan, als je aan je begintijd bij DIRECT Klantcontact denkt?

“Het is inderdaad al even geleden. De tijd vliegt als je ergens goed op je plek zit. Als ik denk aan mijn begintijd bij DIRECT Klantcontact, dan denk ik aan een hele andere samenstelling van het team. We waren maar een klein clubje bij elkaar. We hadden toen nog een stuk minder klanten en werkte nog met de fax voor het verzenden van berichten. Ook werden lijnen die in de wacht stonden geroepen door de persoon die bij het “blok” zat en de lijnen binnen zag komen. Heel ouderwets dus. Ik ben ooit binnengekomen via een uitzendbureau. Ik zocht werk waarbij ik veel klantcontact zou mogen hebben, dat heb ik hier gevonden. Maar al vrij snel beviel het van beide kanten zo goed dat ik in vaste dienst ben gekomen.”

"We werkten vroeger met de fax voor het verzenden van berichten."
Helpdesk DIRECT Klantcontact

En ben je in die 22 jaar DIRECT Klantcontact ook altijd trouw geweest?

“Ik werk hier inmiddels 22 jaar en heb in de tussentijd nergens anders gewerkt. Ooit ben ik begonnen als klantcontactmedewerker, maar vandaag de dag werk ik als helpdeskmedewerker. Dat vind ik eigenlijk nóg veel leuker. Als helpdeskmedewerker ben ik verantwoordelijk voor goed kloppende scripts, zodat onze klantcontactmedewerkers inkomende gesprekken op de juiste manier aannemen. Verder ben ik ook actief bezig met het helpen van klanten en zoek ik continu naar een passende oplossing zodat de klant zich geen zorgen hoeft te maken over de aanname van de telefoon.”

"Toen ik hier begon hadden we 'slechts' 350 klanten. Nu 900!"
Odette Vermeulen Helpdesk

En als je kijkt naar hoe DIRECT Klantcontact is veranderd in de afgelopen 30 jaar. Hoe is het bedrijf dan veranderd in jouw opzicht?

“Buiten het feit om dat de organisatie gigantisch is gegroeid.. toen ik begon waren er ‘slechts’ 350 klanten die we bedienden. Inmiddels helpen we ruim 900 verschillende klanten met hun bereikbaarheid. Verder zie ik ook verschil in service. Voorheen maakten we vooral terugbelnotities. Nu zijn we vaak ook een volwaardige helpdesk op afstand voor onze klanten. Maar wat wel hetzelfde is gebleven, is de sfeer. We hebben onderling altijd een enorm leuk contact met de collega’s. Dat koester ik graag!”

"Voorheen maakten we vooral terugbelnotities. Nu zijn we vaak een volwaardige helpdesk op afstand."
Helpdeskmedewerkers klantcontact

Wil je ons nog beter leren kennen? Laten we contacten.

Laat je gegevens achter en één van onze collega’s neemt heel snel contact met je op.

  • Flexibel op- en afschalen
  • In no-time 24/7 bereikbaar
  • >60% van de meldingen direct afgehandeld
  • Eén vaste contactpersoon
  • Hidden

    Marketinginformatie

  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
Back To Top