Ga naar hoofdinhoud
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon
blog zakelijke social media

Pas op voor de digitale schandpaal!

Laatste update op 25 augustus 2020 om 11:22 am
Leestijd: < 1 minuten

Eén op de zeven Nederlanders zet met enige regelmaat social media in om in contact te komen met bedrijven of organisaties. Ze stellen niet alleen vragen; ze deinzen er ook niet voor terug om bedrijven bij klachten aan de digitale schandpaal te nagelen.

Uit het recente ‘What’s happening online’ onderzoek van het bedrijf Ruigrok Netpanel blijkt dat het merendeel van de contacten nog steeds telefonisch of per mail verloopt, waardoor het bedrijf leidend blijft in de afhandeling van het contact. De onderzoekers constateren echter dat een groeiende groep consumenten social media inzet. Ze nemen daarbij het heft in eigen handen en kunnen daarmee uw online reputatie beschadigen.

Vandaar dat DIRECT Klantcontact sinds enige tijd ook social media services en webcare aanbiedt. Voor meerdere bedrijven tekenen wij 24 uur per dag voor de opvang en beantwoording van binnenkomende vragen, klachten en complimenten. Bovendien houden we uw online reputatie voortdurend nauwlettend in de gaten. Wanneer blijkt dat er online negatief over uw bedrijf, producten of diensten wordt gesproken, worden die klachten snel en geheel volgens uw instructies de wereld uitgeholpen. En dat is precies wat de hedendaagse consument van uw bedrijf verwacht!

 

Back To Top