
Siem helpt verder: hoe gaat DIRECT Klantcontact om met klantdata en AVG?
“In dit negende item van ‘Siem helpt je verder!’ sta ik stil bij de vraag: “hoe gaat DIRECT Klantcontact om met klantdata en AVG? Ik neem je mee in hoe wij met al deze gegevens om gaan. Uiteraard altijd samen met onze klanten en prospects.”[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
Data wordt automatisch verwijderd
“Van alle calls die er binnen komen maken wij een notitie. Deze notitie bevat informatie op basis van jullie wensen. Deze informatie sturen wij standaard, na ons gesprek met de klant, per mail door naar jullie als klant” verteld Siem. “Vanaf het moment dat wij deze call afronden, begint er een teller te lopen. Deze teller zorgt ervoor dat de data na 3 maanden automatisch uit onze database wordt verwijderd. Het is voor ons ook niet mogelijk om daarna deze informatie nog ergens op te vragen.”
Siem vult aan: “Wat we wel bewaren zijn de getallen op de achtergrond, zoals: de wachttijd, de gesprekstijd en de nawerktijd.”
Gegevens binnen DIRECT Klantcontact
Op zoek naar een partner in klantcontact? Neem contact op.
Laat je gegevens achter en één van onze consultants neemt op werkdagen binnen 24 uur contact met je op.
Lees meer over dit onderwerp:
Siem helpt verder: hoe beoordeel je je gesprekken?
“In dit twaalfde item van ‘Siem helpt je verder!’ sta ik stil bij de vraag…
Siem helpt verder: hoe kunnen we onze samenwerking beter op elkaar afstemmen?
“Na het opzetten van het script merken we altijd wel dat er nog uitbreidingen komen.…
Siem helpt verder: hoe breng je je forcasting het beste in kaart?
“Veel van onze grote klanten hebben zelf al een verwachting over het aantal calls dat…