Skip to content
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon
Siem-helpt-je-verder

Siem helpt verder: hoe gaat DIRECT Klantcontact om met klantdata en AVG?

Laatste update op 13 juli 2023 om 09:44 am
Leestijd: < 1 minuut

“In dit negende item van ‘Siem helpt je verder!’ sta ik stil bij de vraag: “hoe gaat DIRECT Klantcontact om met klantdata en AVG? Ik neem je mee in hoe wij met al deze gegevens om gaan. Uiteraard altijd samen met onze klanten en prospects.”[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Data wordt automatisch verwijderd

“Van alle calls die er binnen komen maken wij een notitie. Deze notitie bevat informatie op basis van jullie wensen. Deze informatie sturen wij standaard, na ons gesprek met de klant, per mail door naar jullie als klant” verteld Siem. “Vanaf het moment dat wij deze call afronden, begint er een teller te lopen. Deze teller zorgt ervoor dat de data na 3 maanden automatisch uit onze database wordt verwijderd. Het is voor ons ook niet mogelijk om daarna deze informatie nog ergens op te vragen.”

Siem vult aan: “Wat we wel bewaren zijn de getallen op de achtergrond, zoals: de wachttijd, de gesprekstijd en de nawerktijd.”

Gegevens binnen DIRECT Klantcontact

“Binnen DIRECT Klantcontact werken we ook veel met inloggegevens of roosters. Deze data hierin komt alleen in ons systeem te staan en is voor onze agents alleen inzichtelijk tijdens een call. Zij tekenen ook in hun contract dat zij niets met deze data kunnen en mogen doen. Mocht het wenselijk zijn dat wij hier een verklaring voor laten zien, dan kunnen we dit op verzoek uiteraard laten zien” zegt Siem.

Op zoek naar een partner in klantcontact? Neem contact op.

Laat je gegevens achter en één van onze consultants neemt op werkdagen binnen 24 uur contact met je op.

  • Flexibel op- en afschalen
  • In no time 24/7 bereikbaar
  • >60% van de meldingen direct afgehandeld
  • Een vast professioneel team met korte lijnen
  • Hidden

    Marketinginformatie

  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden

Lees meer over dit onderwerp:

Back To Top