Ga naar hoofdinhoud
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon
blog-thuiswerker-laptop

Steeds meer bedrijven kiezen voor Live Chat

Laatste update op 22 april 2021 om 04:31 pm
Leestijd: < 1 minuten

Het aantal online klantcontacten neemt steeds verder toe. Hoewel telefonisch contact met afdelingen klantenservice met zestig procent nog steeds het meest populair is, snoept de keuze voor Live Chat daar jaarlijks in een rap tempo een steeds groter aandeel vanaf.

De reden daarvoor is simpel: de huidige digitale generatie communiceert nu eenmaal veel liever online dan telefonisch. Bedrijven die hun conversie willen verhogen, kiezen er dan ook op steeds grotere schaal voor hun website te optimaliseren met Live Chat.

Omdat het een keihard gegeven is dat vandaag de dag maar liefst 98% van de bezoekers de gemiddelde website verlaat zonder een offerte aan te vragen of een bestelling te plaatsen, is dat een logische trend. Sterker nog; er kan zonder meer gesteld worden dat een Live Chat kanaal simpelweg onmisbaar is op de hedendaagse website. Chatten maakt tenslotte van steeds meer bezoekers gebruikers en geldt daarom als de meest essentiële aanvulling op de klantenservice anno 2016.

Ook steeds meer klanten van DIRECT Klantcontact besluiten hun website te upgraden met een Live Chat kanaal. Wilt u meer weten over Live Chat? Download dan onze whitepaper:

  • Hidden

    Marketinginformatie

  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
Back To Top