skip to Main Content
24/7 bereikbaarheid Kundige klantenservice experts Binnen één dag starten Dagelijks opzegbaar
Steeds Meer Bedrijven Kiezen Voor Live Chat

Steeds meer bedrijven kiezen voor Live Chat

Laatste update op 25 augustus 2020 om 11:09 am
Leestijd: < 1 minuut

Het aantal online klantcontacten neemt steeds verder toe. Hoewel telefonisch contact met afdelingen klantenservice met zestig procent nog steeds het meest populair is, snoept de keuze voor Live Chat daar jaarlijks in een rap tempo een steeds groter aandeel vanaf.

De reden daarvoor is simpel: de huidige digitale generatie communiceert nu eenmaal veel liever online dan telefonisch. Bedrijven die hun conversie willen verhogen, kiezen er dan ook op steeds grotere schaal voor hun website te optimaliseren met Live Chat.

Omdat het een keihard gegeven is dat vandaag de dag maar liefst 98% van de bezoekers de gemiddelde website verlaat zonder een offerte aan te vragen of een bestelling te plaatsen, is dat een logische trend. Sterker nog; er kan zonder meer gesteld worden dat een Live Chat kanaal simpelweg onmisbaar is op de hedendaagse website. Chatten maakt tenslotte van steeds meer bezoekers gebruikers en geldt daarom als de meest essentiële aanvulling op de klantenservice anno 2016.

Ook steeds meer klanten van DIRECT Klantcontact besluiten hun website te upgraden met een Live Chat kanaal. Wilt u meer weten over Live Chat? Download dan onze whitepaper:
Whitepaper Live Chat Download

Back To Top