Ga naar hoofdinhoud
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon
blog-thuiswerker-laptop

Werkdruk verminderen? Wij helpen je!

Laatste update op 25 augustus 2020 om 09:46 am
Leestijd: 2 minuten

Er is de afgelopen jaren nogal wat veranderd in de klantenservicewereld. Klanten stellen steeds meer eisen. Ze willen zo snel mogelijk antwoord, via zoveel mogelijk kanalen contact op kunnen nemen en het liefst op elk moment van de dag. Het levert nogal wat druk op om aan al deze klantenverwachtingen te voldoen. Met name kanalen zoals live chat, WhatsApp en social media groeien erg hard. Hoe kun jij als bedrijf al deze kanalen tegelijkertijd monitoren en up to date houden?

WhatsApp

Het inzetten van Whatsapp als klantenservice kanaal is nog vrij nieuw, maar nu al erg populair in gebruik. Vrijwel iedereen heeft WhatsApp op zijn telefoon en het versturen van een appje is zo gedaan. Net als live chat, is ook WhatsApp heel laagdrempelig en zullen mensen dus sneller met kleine of grote vragen bij je terecht komen.
Hoe wij kunnen helpen: Sinds dit jaar maken wij gebruik van Whatsapp als extra klantcontactkanaal. Met het inzetten van WhatsApp kun jij optimaal bereikbaar zijn voor jouw klanten. Ook WhatsApp uitproberen? Meld je dan hier aan.

Live chat

Live chat is dé manier jouw websitebezoekers direct service te bieden. Via deze chat heb je real-time contact met klanten. Klanten verwachten dat ze snel een reactie krijgen via de chat en omdat het een vrij makkelijke vorm van contact maken is, zullen ze met veel vragen, kort of ingewikkeld bij je terecht komen via deze weg. Er gaat veel tijd zitten in het beantwoorden van deze vragen.
Hoe wij kunnen helpen: Wij kunnen jouw website binnen een dag verrijken met een aantrekkelijke en functionele chatfunctie. Heb je deze al? Dan zijn wij ook in staat jouw bestaande cloud chat applicatie bij drukte of buiten kantoortijden voor jou beantwoorden.

Social media

In de meeste gevallen verwachten klanten dat je als bedrijf actief bent op social media en dat jij via de verschillende social media kanalen de klant kan ondersteunen bij vragen en/of problemen. De afgelopen jaren heeft social media gezorgd voor behoorlijk wat extra werk op de klantenservice. Vooral de jongere doelgroep maakt veel gebruik van social media.
Hoe wij kunnen helpen:
Wij volgen jouw online imago op de voet. Vragen of klachten die binnenkomen op Facebook, Twitter of andere social media kanalen, pakken wij gelijk op, desgewenst 24/7. Deze vragen beantwoorden wij op basis van de door jou gegeven instructies.

Back To Top