Ga naar hoofdinhoud
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon

Facilitaire callcenters

Jouw callcenter maakt bedrijven bereikbaar. Die service wil je garanderen – 24/7

Facilitaire callcenters
Jouw callcenter maakt bedrijven bereikbaar. Die service wil je garanderen – 24/7

Als facilitair callcenter ben je expert in het bereikbaar maken van bedrijven. Je geeft klanten die naar een bedrijf bellen een soepele klantcontactbeleving – iets wat essentieel is. Want lange wachttijden? Of ingewikkelde keuzemenu’s? Het kan bedrijven klanten kosten. Als contact center begrijpen we als geen ander waar je elke dag mee te maken hebt.

Overflow van telefoontjes uitbesteden

Als callcenter wil je ondernemers garanderen dat hun klantenservice altijd bereikbaar is – 24/7. Maar, net als elk bedrijf kampt jouw team weleens met overflow. Of dat nu komt door een piekmoment in het belverkeer, besprekingen, ziekte onder werknemers, vakanties of feestdagen – het is een uitdaging om juist dan alle telefoontjes snel en soepel af te handelen, zonder dat de wachttijden oplopen.

Het zijn precies momenten als deze waarop DIRECT Klantcontact kan bijspringen. Laat je de overflow uitbesteden aan DIRECT, dan voorkom je dat bellers afhaken en bedrijven omzetverlies of reputatieschade leiden. Van contact center voor contact center: wij helpen maar al te graag.

DIRECT versterkt jouw telefoonservice

Wij nemen telefoontjes naadloos van je over – precies op de manier waarop jouw team dat ook doet. Wij kennen jouw werkwijze; als klantcontact-expert verzorgen wij zelf ook de klantenservice voor talloze bedrijven. Wij hebben dag en nacht een team paraat dat telefoontjes aanneemt. Dit doen onze werknemers zowel vanuit ons kantoor in Arnhem als vanuit huis. Je kan ons dus ook buiten de openingstijden van jouw callcenter inzetten.

Ons fullservice callcenter heeft een enorme capaciteit en is daarmee het geheim van jouw succes! Als collega onderneming kan je jouw overflow dus probleemloos aan ons uitbesteden.

Voordelen van callcenter outsourcing‎

  • Bereikbaarheid garanderen – dag en nacht, zeven dagen per week, het hele jaar rond
  • Elke beller snel te woord staan – bedrijven leiden geen reputatieschade of omzetverlies
  • Kennis van zaken – onze agents zijn klaargestoomd om direct aan de slag te gaan
  • Toegang tot Mijn DIRECT – altijd realtime inzicht in de communicatie
  • Flexibiliteit – snel op en afschalen, wij zijn net zo flexibel als jij
  • Calls direct afgehandeld en verwerkt in jouw systeem

We’ve got your back – dag en nacht

Jouw zakelijke klanten hebben hun klantenservice in jouw handen gelegd. Dat is een grote verantwoording. Want de service die je belooft, moet je waarmaken! Met DIRECT kan je dit probleemloos doen. Met ons garandeer je die 24/7-bereikbaarheid en snelle afhandeling van telefoontjes. Dag en nacht. Het hele jaar rond. We’ve got your back.

Samenwerken met DIRECT

Ga je met DIRECT in zee om de overflow uit te besteden, dan weet je dat het goed zit. Meer te weten komen over de mogelijkheden voor een samenwerking tussen jouw facilitair callcenter en DIRECT? Neem contact op met een van onze medewerkers.

Meer informatie?
Contact

  • Hidden

    Marketinginformatie

  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
Back To Top