Facilitaire dienstverlening

Altijd bereikbaar en sneller schakelen met klanten

HOE VOORKOMT U DAT KLANTEN GEEN CONTACT KUNNEN KRIJGEN?

Vroeger was FM meestal een interne serviceafdeling. Nu positioneren veel facilitaire dienstverleners zich als business partner voor externe opdrachtgevers. Dat vraagt meer aandacht voor klantmanagement. De bereikbaarheid en afhandeling van contacten zijn hierbij belangrijke aandachtspunten. De servicedesk van een facilitaire dienstverlener moet soms op 24/7 basis beschikbaar zijn voor het afhandelen van dringende telefoontjes en e-mails. Hoe kunt u voorkomen dat klanten en leveranciers geen contact kunnen krijgen?

EXTERNE SERVICE DESK VOOR AFHANDELING VAN TELEFOON EN E-MAIL

DIRECT Klantcontact heeft bijna 25 jaar ervaring in bereikbaarheidsdiensten. We kunnen tijdens kantooruren fungeren als front-office om uw telefonische bereikbaarheid te waarborgen. We wijzen vaste teleservice-medewerkers toe aan uw bedrijf die onder meer informatie verstrekken, terugbelafspraken inplannen, uw digitale agenda bijhouden en direct doorverbinden bij spoedeisende zaken. Ook het beantwoorden van e-mail behoort tot de mogelijkheden. Wilt u op 7 x 24 uur basis bereikbaar zijn voor storingsmeldingen? Ook dat kunnen we tegen zeer betaalbare tarieven voor u regelen.