skip to Main Content
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon

Net als in andere branches, is het verlenen van een uitmuntende service in de branche Handel en Administratie belangrijk. Je belooft je klanten een goede bereikbaarheid – maar is jouw bedrijf écht zo goed bereikbaar? Met DIRECT achter de hand, kan je dit altijd waarmaken. Onze klantcontact-diensten zijn ideaal voor allerlei bedrijven. Van winkels tot advocatenkantoren, van ICT-bedrijven tot woningcorporaties. Zo maken we van Nederland een klantvriendelijker land!

Klaar om jouw klantenservice een boost te geven?

24/7 bereikbaar

7 dagen in de week, 24 uur per dag, 365 dagen per jaar bereikbaar voor jouw klanten.

Flexibel op- en afschalen

Heb je het even te druk of is het juist rustig? Wij veren mee met jouw behoeftes.

> 60% first time fix

Meer dan 60% van de binnenkomende vragen handelen we in één keer af.

Vast team van professionals

Jouw klant heeft altijd iemand aan de lijn die weet waar het over gaat.

Voor elke branche passend klantcontact

Advocatuur

Met een eigen advocatenkantoor is het een uitdaging om altijd goed bereikbaar te zijn. Als advocaat kun je áltijd gebeld kan worden. Maar je bent vaak onderweg, bezoekt een cliënt of bent op een zitting. Omdat je geen cliënt wilt missen, kan je de telefoon doorschakelen naar DIRECT. Als jouw persoonlijke telefonische assistent maken we je werk net even wat minder gestrest.

Retail

Sta je in een winkel, dan komt het geregeld voor dat je bezig bent met een klant – en de telefoon gaat. Zo’n rinkelende telefoon is voor niemand fijn: voor je klant niet, voor de beller niet, en voor jou als winkelier niet. Daarom kan je de telefoon in je winkel laten doorschakelen naar DIRECT. Zo kan jij je zorgeloos focussen op de verkoop waar je mee bezig bent.

Makelaardij

De makelaardij is hectisch. Je vliegt als makelaar van kantoor, naar taxatie, naar bezichtiging. Helemaal niet handig als je dan gestoord wordt, terwijl je eigenlijk geen belletje kan missen. Met DIRECT ben je áltijd bereikbaar voor nieuwe (ver)kopers en vis je nooit achter het net.

ICT

Als ICT’er laat je de motor van veel bedrijven draaien. Het hele zakenleven is van bedrijven in de ICT afhankelijk. Documenten staan in de cloud, communicatie verloopt via e-mail en websites draaien op jouw servers. Doen zich storingen voor, dan wil je 24/7 bereikbaar zijn om de nodige ondersteuning te geven. Met DIRECT kan je dit 24-uurs support waarmaken.

Woningcorporaties

Als woningcorporatie laat je honderden, misschien wel duizenden huurders prettig wonen. Je hebt dan ook geregeld te maken met huurdersvraagstukken. Bewoners hebben vragen, verzoeken, of kampen met calamiteiten of storingen. Een service die daarom onmisbaar is, is een storingsdienst. Met DIRECT Klantcontact beschik je over een telefoonlijn waar je huurders 24/7 op kunnen rekenen.

Uitvaartbranche

Als uitvaartondernemer ben jij een van de eersten die bij overlijden wordt gebeld. Of het nu dag is, of nacht. Tijdens zulke emotionele situaties, is het erg onwenselijk dat de beller geen gehoor krijgt. Bij DIRECT nemen we jou deze zorg uit handen met een 24/7 telefoondienst.

Wat kost de klantenservice uitbesteden?

Of je per maand nu tien, vijftig of vijfhonderd telefoontjes, chats, e-mails of berichten ontvangt – onze klantenservice is er voor iedere ondernemer. Je bepaalt simpelweg welk abonnement het beste past bij jouw bedrijf. Afhankelijk van welk abonnement dit is, betaal je extra bij voor je verbruik óf profiteer je van 75 gesprekken inclusief. We houden onze kosten scherp en werken zonder contracten. Blijkt het uitbesteden van de klantenservice niets voor jou? Dan kan je gewoon opzeggen.

gids klantbeleving

10 tips & tricks voor instant blije klanten

Met deze 10 kant-en-klare tips & tricks maak je binnen een handomdraai van jouw onderneming een échte koploper. Staan de klantbelevingsneuzen dezelfde kant op? Mooi, let's go! Download de gratis gids en maak direct een vliegende start naar blije klanten.

  • Echte eye-openers voor een vliegende start
  • Intern winnen is extern beginnen
  • Direct toepasbare tips

Omnichannel klantcontact. Ontdek onze diensten.

Altijd binnen 30 seconden iemand aan de lijn.

Voortaan altijd een lege mailbox. Het kan.

Verhoog direct jouw online bereikbaarheid.

Altijd laagdrempelig contact met je klanten.

Wees online zichtbaar en verzorg snelle reacties.

Een klantenservice specialist spreken? Neem contact op.

Meer weten over klantenservice uitbesteden? De vraag of jouw klanten online of offline beter af zijn is soms wat moeilijk te bepalen. Dat kunnen we ons erg goed voorstellen. Laat je daarom geheel vrijblijvend adviseren door onze klantcontact specialisten. Neem middels het formulier contact op met onze adviseurs en we komen op werkdagen binnen 24 uur bij je terug.

  • Gratis adviesgesprek van 30 min. 
  • Hulp bij het selecteren van passende kanalen
  • Eerste zet aan het opstellen van een script
Back To Top