Zakelijk, integer klantcontact met geheimhouding
Jij bent gespecialiseerd in strafrecht, bestuursrecht of civiel recht – wij in klantcontact. Dit pakken we bij DIRECT aan op een schaal die voor veel organisaties gewoonweg niet haalbaar is. In ons kantoor in Arnhem zit dag en nacht een team van klantcontact-experts klaar om klanten te woord te staan. Hiermee zijn wij het aanspreekpunt voor meer dan tweeduizend(!) bedrijven in uiteenlopende branches.
Natuurlijk is geheimhouding voor jou wel een dingetje. Een beller kan immers zeer gevoelige informatie ter sprake brengen. Daarom hebben onze medewerkers allemaal een geheimhoudingsplicht. Dit leggen we in contracten en overeenkomsten vast. Je kan er dus van op aan dat elke klantenservice-expert integer en secuur met informatie omgaat: de inhoud van binnenkomende telefoontjes wordt niet rondgebazuind. Hier gaan we bij DIRECT érg nauwkeurig mee om – ook onze eigen reputatie is ermee gemoeid!
Een samenwerking met DIRECT biedt de volgende voordelen:
Alle kosten op een rijtje
Om van onze diensten gebruik te maken, neem je een abonnement af. Bijvoorbeeld voor een x-aantal telefoontjes per maand. Met ons goedkoopste abonnement ben je op werkdagen bereikbaar tussen 07.00 en 20.00 uur. Daarbovenop betaal je een klein bedrag per doorgeschakeld telefoontje. Bevalt onze dienst je niet? Dan kan je opzeggen wanneer je wilt. Geen kleine lettertjes!
Telefoonservice abonnementen
Telefoonservice
Basic
Voor de starter
€32,75 p/m
Géén opstartkosten
Telefoonservice
Plus
Voor de flexibele ondernemer
€56,50 p/m
Géén opstartkosten
Telefoonservice
Smart
Voor de (door)groeier
€152,25 p/m
Géén opstartkosten
Alle abonnementen zijn altijd inclusief:
Optioneel toe te voegen:
Vul je gegevens in om af te ronden
Geen zorgen, je zit nergens aan vast. We nemen eerst contact met je op.
Selecteer een abonnement
Vul je gegevens in
Wij nemen contact op
Aan de slag!
Zo werkt het wanneer iemand naar jouw advocatenkantoor belt
Op zoek naar een partner in klantcontact? Neem contact op.
De kosten van onze dienst zijn volledig afhankelijk van het gekozen pakket en het volume, oftewel het aantal binnenkomende telefoontjes en/of e-mails. Grofweg zijn er vier manieren waarop we onze samenwerking in kunnen richten:
Optie 1: 24/7
Wij vormen 24/7 de externe servicedesk van jouw organisatie. Je hoeft zelf niet meer om te kijken naar de binnenkomende meldingen.
Optie 2: Weekend/nacht
Je schakelt ons in buiten kantoortijden. Overdag neemt jouw eigen servicedesk meldingen aan, ’s nachts en in het weekend doen wij het.
Optie 3: Overflow
Je schakelt ons in bij hoge pieken. Zo voorkom je dat je klanten in de wacht komen te staan bij onverwachte storingen.
Optie 4: Flexibel
Je zet onze servicedesk simpelweg aan wanneer je ons nodig hebt, en uit wanneer je het zelf wel weer even aankunt.
Ontdek onze diensten
Als advocaat is bereikbaarheid een uitdaging. Zet klantenservice-experts van DIRECT in om jouw telefonische bereikbaarheid te optimaliseren.
Laat ons de belangrijke e-mails beantwoorden op het moment dat jij in de rechtszaal staat.
Biedt extra service en neem drempels weg bij potentiële cliënten.
Maak het contact voor iedereen toegankelijk met de WhatsApp service van DIRECT.
Vergroot de naamsbekendheid van jouw advocatenkantoor door sociale media uit te besteden bij DIRECT. Maak jouw bedrijf toekomstbestendig!