Hoeveel klanten houd jij online, dag en nacht?
Als ICT’er dien je te waarborgen dat de servers en applicaties van je klanten in de lucht blijven. 24/7. Omdat de faciliteiten die je levert zo specialistisch zijn dat klanten problemen zelf niet kunnen oplossen, wil je altijd bereikbaar zijn. Voor zakelijke klanten is dit zelfs van levensbelang: hun business hangt af van jouw support! Doen zich storingen voor, dan verwachten ze dat je dag en nacht bereikbaar bent om de nodige ondersteuning te geven.
Maak 24-uurs support waar
Met DIRECT kan je 24-uurs support waarmaken. Vanuit ons kantoor in Arnhem pakken we klantcontact aan op een schaal die voor de meeste bedrijven niet haalbaar is. Zet ons dag en nacht in, en weet dat er altijd iemand is om telefoontjes en tickets af te handelen.
Onze klantenservice-experts nemen de telefoon aan met jouw bedrijfsnaam en staan de beller te woord zoals jij wilt. En als jouw persoonlijke helpdesk handelen we binnenkomende tickets met veelvoorkomende vragen of problemen makkelijk en snel af. Allemaal volgens jouw instructies!
Onze diensten in een notendop:
Alle kosten op een rijtje
Voor vijf tientjes in de maand, is jouw ICT-bedrijf 24/7 telefonisch bereikbaar. Daarbovenop betaal je een klein bedrag per doorgeschakeld telefoontje. In feite heb je hiermee een oplossing voor je klantenservice, één die je veel minder kost dan een receptioniste.
BASIC | SMART | PLUS | PREMIUM | |
Bereikbaar van 7.00 - 20.00 uur | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
24/7 bereikbaar | - | - | ✓ | ✓ |
Incl. 75 gesprekken | - | ✓ | - | ✓ |
Abonnementskosten per maand | €29,95 | €138,50 | €51,25 | €206,75 |
Ontdek onze diensten
Telefoonservice
Klanten moeten dag en nacht terug kunnen vallen op jouw bedrijf. Daarom is het van belang dat jouw organisatie altijd bereikbaar is. Ontdek de voordelen van de telefoonservice van DIRECT.
E-mailservice
De ICT-wereld gaat continu door. Zet DIRECT dag en nacht in, en wees er zeker van dat er altijd iemand is om gesprekken af te handelen.
Social media services
Namens jouw ICT bedrijf reageren we vlot en adequaat op vragen, opmerkingen, reviews en andere berichten van je klanten. Via welk contactkanaal ook.
Live chat service
Met een live chat functie op je website verleen je razendsnelle service aan je klanten. Biedt direct ondersteuning wanneer jouw klanten hierom vragen.
WhatsApp service
Voor een succesvolle WhatsApp service moeten de hele dag door medewerkers beschikbaar zijn. Wij staan dag en nacht klaar om jouw klanten kunnen helpen op een laagdrempelige manier.
Aanvullende services
Hoe fijn is het om taken die (te) veel tijd kosten uit te besteden aan iemand op afstand? Bij DIRECT hebben we gecertificeerde experts die jij kan inschakelen wanneer nodig.