skip to Main Content
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon

De ICT is een 24-uurs economie. Bedrijven zetten hun documenten in de cloud, het zakenleven communiceert via e-mail en webshops draaien op een snelle, stabiele hosting. Is er ergens een kink in de kabel, dan vallen je klanten terug op jouw ICT-bedrijf: jij laat de motor van veel bedrijven draaien.

Als ICT’er dien je te waarborgen dat de servers en applicaties van je klanten in de lucht blijven. 24/7. Omdat de faciliteiten die je levert zo specialistisch zijn dat klanten problemen zelf niet kunnen oplossen, wil je altijd bereikbaar zijn. Voor zakelijke klanten is dit zelfs van levensbelang: hun business hangt af van jouw support! Doen zich storingen voor, dan verwachten ze dat je dag en nacht bereikbaar bent om de nodige ondersteuning te geven.

Maak 24-uurs support waar

Met DIRECT kan je 24-uurs support waarmaken. Vanuit ons kantoor in Arnhem pakken we klantcontact aan op een schaal die voor de meeste bedrijven niet haalbaar is. Zet ons dag en nacht in, en weet dat er altijd iemand is om telefoontjes en tickets af te handelen.

Onze klantenservice-experts nemen de telefoon aan met jouw bedrijfsnaam en staan de beller te woord zoals jij wilt. En als jouw persoonlijke helpdesk handelen we binnenkomende tickets met veelvoorkomende vragen of problemen makkelijk en snel af. Allemaal volgens jouw instructies!

Onze diensten in een notendop:

  • Telefoon: we beantwoorden eenvoudige vragen of noteren een terugbelverzoek
  • E-mail: we volgen elke e-mail en elk ticket binnen een mum van tijd op
  • Social media: we monitoren jouw pagina’s en reageren op posts of chats
  • Live chat: we zijn online om de live chat op jouw site te beheren
  • Whatsapp: we helpen je klanten op een laagdrempelige manier

Zo werkt het wanneer jij jouw telefoon doorschakelt

  1. Het telefoontje komt binnen op ons kantoor in Arnhem. Hier zit een team van zo’n honderd klantenservice-experts klaar.
  2. Het telefoontje verschijnt op het scherm van een medewerker, samen met jouw instructies.
  3. De medewerker neemt op met de naam van jouw makelaardij.
  4. Afhankelijk van jouw instructies, beantwoordt de medewerker een vraag, schrijft een boodschap op, plant een bezoek in, of noteert een terugbelverzoek.
  5. Je ontvangt een update van het belletje en de inhoud via e-mail of sms. Zo kan je meteen actie ondernemen als dat nodig is.

 

Bij DIRECT pakken we klantcontact aan op een schaal die voor de meeste bedrijven niet haalbaar is. Met ons achter de hand, kun je sneller schakelen met (ver)kopers en collega’s.

Alle kosten op een rijtje

Voor vijf tientjes in de maand, is jouw ICT-bedrijf 24/7 telefonisch bereikbaar. Daarbovenop betaal je een klein bedrag per doorgeschakeld telefoontje. In feite heb je hiermee een oplossing voor je klantenservice, één die je veel minder kost dan een receptioniste.

Telefoonservice abonnementen

Basic

Voor de starter

€29,95 p/m

Géén opstartkosten

Plus

Voor de flexibele ondernemer

€51,25 p/m

Géén opstartkosten

Meest gekozen

Smart

Voor de (door)groeier

€138,50 p/m

Géén opstartkosten

Premium

Voor de dag- en nachtopvang

€206,75 p/m

Géén opstartkosten

Alle abonnementen zijn altijd inclusief:

Optioneel toe te voegen:

X

Vul je gegevens in om af te ronden

Geen zorgen, je zit nergens aan vast. We nemen eerst contact met je op.

Selecteer een abonnement

Vul je gegevens in

Wij nemen contact op

Aan de slag!

X

X

X
  • Hidden
gids klantprocessen

In 9 stappen naar een efficiënt klantproces

Hoe stel je de juiste doelen en prioriteiten om je klantproces zo optimaal mogelijk in te richten? De gids ‘In 9 stappen naar een efficiënt klantproces’ geeft je inspiratie uit de praktijk. De gids biedt aan de hand van een customer journey roadmap en relevante klantcases een praktisch stappenplan waarmee je direct aan de slag kunt.

  • Een kant-en-klaar stappenplan voor de weg naar efficiëntie
  • Snel de juiste keuzes leren maken
  • Tips en tricks van ervaringsdeskundigen

Op zoek naar een partner in klantcontact? Neem contact op.

Laat je gegevens achter en één van onze consultants neemt op werkdagen binnen 24 uur contact met je op.

  • Flexibel op- en afschalen
  • In no time 24/7 bereikbaar
  • >60% van de meldingen direct afgehandeld
  • Een vast professioneel team met korte lijnen

Ontdek onze diensten

Klanten moeten dag en nacht terug kunnen vallen op jouw bedrijf. Daarom is het van belang dat jouw organisatie altijd bereikbaar is. Ontdek de voordelen van de telefoonservice van DIRECT.

De ICT-wereld gaat continu door. Zet DIRECT dag en nacht in, en wees er zeker van dat er altijd iemand is om gesprekken af te handelen.

Met een live chat functie op je website verleen je razendsnelle service aan je klanten. Biedt direct ondersteuning wanneer jouw klanten hierom vragen.

Voor een succesvolle WhatsApp service moeten de hele dag door medewerkers beschikbaar zijn. Wij staan dag en nacht klaar om jouw klanten kunnen helpen op een laagdrempelige manier.

Namens jouw ICT bedrijf reageren we vlot en adequaat op vragen, opmerkingen, reviews en andere berichten van je klanten. Via welk contactkanaal ook.

Back To Top