Maak 24-uurs support waar
Met DIRECT kan je 24-uurs support waarmaken. Vanuit ons kantoor in Arnhem pakken we klantcontact aan op een schaal die voor de meeste bedrijven niet haalbaar is. Zet ons dag en nacht in, en weet dat er altijd iemand is om telefoontjes en tickets af te handelen.
Onze klantenservice-experts nemen de telefoon aan met jouw bedrijfsnaam en staan de beller te woord zoals jij wilt. En als jouw persoonlijke helpdesk handelen we binnenkomende tickets met veelvoorkomende vragen of problemen makkelijk en snel af. Allemaal volgens jouw instructies!
Onze diensten in een notendop:
Zo werkt het wanneer jij jouw telefoon doorschakelt
- Het telefoontje komt binnen op ons kantoor in Arnhem. Hier zit een team van zo’n honderd klantenservice-experts klaar.
- Het telefoontje verschijnt op het scherm van een medewerker, samen met jouw instructies.
- De medewerker neemt op met de naam van jouw makelaardij.
- Afhankelijk van jouw instructies, beantwoordt de medewerker een vraag, schrijft een boodschap op, plant een bezoek in, of noteert een terugbelverzoek.
- Je ontvangt een update van het belletje en de inhoud via e-mail of sms. Zo kan je meteen actie ondernemen als dat nodig is.
Bij DIRECT pakken we klantcontact aan op een schaal die voor de meeste bedrijven niet haalbaar is. Met ons achter de hand, kun je sneller schakelen met (ver)kopers en collega’s.
Alle kosten op een rijtje
Voor vijf tientjes in de maand, is jouw ICT-bedrijf 24/7 telefonisch bereikbaar. Daarbovenop betaal je een klein bedrag per doorgeschakeld telefoontje. In feite heb je hiermee een oplossing voor je klantenservice, één die je veel minder kost dan een receptioniste.
Telefoonservice abonnementen
Telefoonservice
Basic
Voor de starter
€32,75 p/m
Géén opstartkosten
Telefoonservice
Plus
Voor de flexibele ondernemer
€56,50 p/m
Géén opstartkosten
Telefoonservice
Smart
Voor de (door)groeier
€152,25 p/m
Géén opstartkosten
Alle abonnementen zijn altijd inclusief:
Optioneel toe te voegen:
Vul je gegevens in om af te ronden
Geen zorgen, je zit nergens aan vast. We nemen eerst contact met je op.
Selecteer een abonnement
Vul je gegevens in
Wij nemen contact op
Aan de slag!
In 9 stappen naar een efficiënt klantproces
Hoe stel je de juiste doelen en prioriteiten om je klantproces zo optimaal mogelijk in te richten? De gids ‘In 9 stappen naar een efficiënt klantproces’ geeft je inspiratie uit de praktijk. De gids biedt aan de hand van een customer journey roadmap en relevante klantcases een praktisch stappenplan waarmee je direct aan de slag kunt.
Op zoek naar een partner in klantcontact? Neem contact op.
Laat je gegevens achter en één van onze consultants neemt op werkdagen binnen 24 uur contact met je op.
Ontdek onze diensten
Klanten moeten dag en nacht terug kunnen vallen op jouw bedrijf. Daarom is het van belang dat jouw organisatie altijd bereikbaar is. Ontdek de voordelen van de telefoonservice van DIRECT.
De ICT-wereld gaat continu door. Zet DIRECT dag en nacht in, en wees er zeker van dat er altijd iemand is om gesprekken af te handelen.
Met een live chat functie op je website verleen je razendsnelle service aan je klanten. Biedt direct ondersteuning wanneer jouw klanten hierom vragen.
Voor een succesvolle WhatsApp service moeten de hele dag door medewerkers beschikbaar zijn. Wij staan dag en nacht klaar om jouw klanten kunnen helpen op een laagdrempelige manier.
Namens jouw ICT bedrijf reageren we vlot en adequaat op vragen, opmerkingen, reviews en andere berichten van je klanten. Via welk contactkanaal ook.