skip to Main Content
24/7 bereikbaarheid Kundige klantenservice experts Binnen één dag starten Dagelijks opzegbaar

Optimale bereikbaarheid als makelaar

Maak het verschil met telefoonafhandeling op afroep.

Optimale bereikbaarheid als makelaar

Maak het verschil met telefoonafhandeling op afroep.

Tijdige beantwoording van de telefoon in jouw zaak

Als makelaar vlieg je van kantoor, naar taxatie, naar bezichtiging. Op momenten als deze is het niet handig als je gestoord wordt. Terwijl dat geregeld gebeurt; de makelaardij is hectisch. En reageer je te laat op een aanbod? Dan kan je maar zo achter het net vissen.

Als bemiddelaar tussen kopers en verkopers wil je altijd bereikbaar zijn. Het liefst ook in de avonduren. Omdat je daar niet meteen extra receptionistes voor aanneemt, en een groot deel van de dag wél in staat bent om de telefoon aan te nemen en berichten via andere media te bekijken, kan je het klantcontact uitbesteden aan DIRECT.

Zo werkt het wanneer jij jouw telefoon doorschakelt

  1. Het telefoontje komt binnen op ons kantoor in Arnhem. Hier zit een team van zo’n honderd klantenservice-experts klaar om de klantcontactkanalen te beheren van wel duizend(!) bedrijven in uiteenlopende branche.
  2. Het telefoontje verschijnt op het scherm van een medewerker, samen met jouw instructies.
  3. De medewerker neemt op met de naam van jouw makelaardij.
  4. Afhankelijk van jouw instructies, beantwoordt de medewerker een vraag, schrijft een boodschap op, plant een bezoek in, of noteert een terugbelverzoek.
  5. Je ontvangt een update van het belletje en de inhoud via e-mail of sms. Zo kan je meteen actie ondernemen als dat nodig is.

 

Bij DIRECT pakken we klantcontact aan op een schaal die voor de meeste bedrijven niet haalbaar is. Met ons achter de hand, kun je sneller schakelen met (ver)kopers en collega’s.

Zet DIRECT in voor:

  • e-mail: verras klanten met een snelle e-mail terug
  • telefoon: potentiële (ver)kopers en (ver)huurder krijgen altijd iemand aan de lijn
  • social media: een snelle webcare reageert op posts en chats, en geeft je meer online zichtbaarheid
voruwen agents telefoniste

Alle kosten op een rijtje

Voor een vast bedrag van minder dan drie tientjes per maand, is jouw makelaardij tijdens ruime kantoortijden – tot acht uur ’s avonds – telefonisch bereikbaar. Daarbovenop betaal je een klein bedrag per doorgeschakeld telefoontje. In feite heb je met DIRECT dus een secretaresse die je op afroep kunt inzetten – en dat tegen een zeer scherp tarief.

Wat kost het

Kies je abonnement:

BASICPLUSSMARTPREMIUM
24/7--
Incl. 75 gesprekken--
Abonnementskosten per maand€ 29,35€ 50,35€ 136,00€ 203,20

Ontdek onze diensten

telefoonservice

Als makelaar wil je altijd bereikbaar zijn. Bij voorkeur ook in de avonduren. Maak het verschil met de telefoonservice van DIRECT.

e-mail

Voor zakelijke communicatie is e-mail een van de meest populaire contactkanalen. Beantwoordt jouw makelaarskantoor alle inkomende mail binnen 24 uur?

social media

Op social media worden constant ervaringen gedeeld. Ben jij je hiervan bewust? Met de social media services van DIRECT kan je uitblinken in social media!

live chat

DIRECT Klantcontact laat je bedrijf groeien met een professionele en vriendelijke live chat, desgewenst 24 uur per dag en 7 dagen per week.

whatsapp

Met de professionele WhatsApp service van DIRECT blink je uit in klantcontact. Onze WhatsApp-specialisten handelen alle chats precies volgens jouw instructies af.

telefoonservice

Als ondernemer kan je veel zelf doen, maar waarom niet die ene tijdrovende taak uitbesteden aan DIRECT? Van boekhouden tot plannen, onze specialisten staan voor jouw makelaardij klaar.

Meer weten? Neem contact met ons op

    Back To Top