Skip to content
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon

Als makelaar vlieg je van kantoor, naar taxatie, naar bezichtiging. Op momenten als deze is het niet handig als je gestoord wordt. Terwijl dat geregeld gebeurt; de makelaardij is hectisch. En reageer je te laat op een aanbod? Dan kan je maar zo achter het net vissen.

Als bemiddelaar tussen kopers en verkopers wil je altijd bereikbaar zijn. Het liefst ook in de avonduren. Omdat je daar niet meteen extra receptionistes voor aanneemt, en een groot deel van de dag wél in staat bent om de telefoon aan te nemen en berichten via andere media te bekijken, kan je het klantcontact uitbesteden aan DIRECT.

Navigeer snel naar

Zo werkt het wanneer jij jouw telefoon doorschakelt

  1. Het telefoontje komt binnen op ons kantoor in Arnhem. Hier zit een team van zo’n honderd klantenservice-experts klaar om de klantcontactkanalen te beheren van wel duizend(!) bedrijven in uiteenlopende branche.
  2. Het telefoontje verschijnt op het scherm van een medewerker, samen met jouw instructies.
  3. De medewerker neemt op met de naam van jouw makelaardij.
  4. Afhankelijk van jouw instructies, beantwoordt de medewerker een vraag, schrijft een boodschap op, plant een bezoek in, of noteert een terugbelverzoek.
  5. Je ontvangt een update van het belletje en de inhoud via e-mail of sms. Zo kan je meteen actie ondernemen als dat nodig is.

 

Bij DIRECT pakken we klantcontact aan op een schaal die voor de meeste bedrijven niet haalbaar is. Met ons achter de hand, kun je sneller schakelen met (ver)kopers en collega’s.

Zet DIRECT in voor:

  • e-mail: verras klanten met een snelle e-mail terug
  • telefoon: potentiële (ver)kopers en (ver)huurder krijgen altijd iemand aan de lijn
  • social media: een snelle webcare reageert op posts en chats, en geeft je meer online zichtbaarheid

Naast je fysieke winkel ook een webshop?

Misschien heb je naast je fysieke winkel een webshop. Dit vraagt nóg meer van je klantenservice. Want alle klantvragen die je in een fysieke winkel krijgt worden hier niet face-to-face gesteld, maar gaan via je klantenservice. Omdat je overdag tijdens de reguliere winkeltijden al druk genoeg bent, kan je die klantenservice uitbesteden aan ons. Vragen over bestellingen, levertijden, retouren – wij beantwoorden ze adequaat.

Alle kosten op een rijtje

Voor een vast bedrag van minder dan drie tientjes per maand, is jouw makelaardij tijdens ruime kantoortijden – tot acht uur ’s avonds – telefonisch bereikbaar. Daarbovenop betaal je een klein bedrag per doorgeschakeld telefoontje. In feite heb je met DIRECT dus een secretaresse die je op afroep kunt inzetten – en dat tegen een zeer scherp tarief.

Telefoonservice abonnementen

Basic

Voor de starter

€35,00 p/m

Géén opstartkosten

Plus

Voor de flexibele ondernemer

€60,45 p/m

Géén opstartkosten

Meest gekozen

Smart

Voor de (door)groeier

€162,50 p/m

Géén opstartkosten

Premium

Voor de dag- en nachtopvang

€243,00 p/m

Géén opstartkosten

Alle abonnementen zijn altijd inclusief:

Optioneel toe te voegen:

X

Vul je gegevens in om af te ronden

Geen zorgen, je zit nergens aan vast. We nemen eerst contact met je op.

Selecteer een abonnement

Vul je gegevens in

Wij nemen contact op

Aan de slag!

X

X

X
  • Hidden
  • Hidden

    Marketinginformatie

  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden

Op zoek naar een partner in klantcontact? Neem contact op.

Laat je gegevens achter en één van onze consultants neemt op werkdagen binnen 24 uur contact met je op.

  • Flexibel op- en afschalen
  • In no time 24/7 bereikbaar
  • >60% van de meldingen direct afgehandeld
  • Een vast professioneel team met korte lijnen
  • Hidden

    Marketinginformatie

  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden

Ontdek onze diensten

Als makelaar wil je altijd bereikbaar zijn. Bij voorkeur ook in de avonduren. Maak het verschil met de telefoonservice van DIRECT.

Voor zakelijke communicatie is e-mail een van de meest populaire contactkanalen. Beantwoordt jouw makelaarskantoor alle inkomende mail binnen 24 uur?

DIRECT Klantcontact laat je bedrijf groeien met een professionele en vriendelijke live chat, desgewenst 24 uur per dag en 7 dagen per week.

Met de professionele WhatsApp service van DIRECT blink je uit in klantcontact. Onze WhatsApp-specialisten handelen alle chats precies volgens jouw instructies af.

Op social media worden constant ervaringen gedeeld. Ben jij je hiervan bewust? Met de social media services van DIRECT kan je uitblinken in social media!

Back To Top