skip to Main Content

Optimale bereikbaarheid
als makelaar

Maak het verschil met telefoonafhandeling op afroep.

Optimale bereikbaarheid
als makelaar

Maak het verschil met telefoonafhandeling op afroep.

Tijdige beantwoording van de telefoon
in jouw zaak

Als makelaar vlieg je van kantoor, naar taxatie, naar bezichtiging. Op momenten als deze is het niet handig als je gestoord wordt. Terwijl dat geregeld gebeurt; de makelaardij is hectisch. En reageer je te laat op een aanbod? Dan kan je maar zo achter het net vissen.

Als bemiddelaar tussen kopers en verkopers wil je altijd bereikbaar zijn. Het liefst ook in de avonduren. Omdat je daar niet meteen extra receptionistes voor aanneemt, en een groot deel van de dag wél in staat bent om de telefoon aan te nemen en berichten via andere media te bekijken, kan je het klantcontact uitbesteden aan DIRECT.

Zo werkt het wanneer jij
jouw telefoon doorschakelt

  1. Het telefoontje komt binnen op ons kantoor in Arnhem. Hier zit een team van zo’n honderd klantenservice-experts klaar om de klantcontactkanalen te beheren van wel duizend(!) bedrijven in uiteenlopende branche.
  2. Het telefoontje verschijnt op het scherm van een medewerker, samen met jouw instructies.
  3. De medewerker neemt op met de naam van jouw makelaardij.
  4. Afhankelijk van jouw instructies, beantwoordt de medewerker een vraag, schrijft een boodschap op, plant een bezoek in, of noteert een terugbelverzoek.
  5. Je ontvangt een update van het belletje en de inhoud via e-mail of sms. Zo kan je meteen actie ondernemen als dat nodig is.

 

Bij DIRECT pakken we klantcontact aan op een schaal die voor de meeste bedrijven niet haalbaar is. Met ons achter de hand, kun je sneller schakelen met (ver)kopers en collega’s.

Zet DIRECT in voor:

  • e-mail: verras klanten met een snelle e-mail terug
  • telefoon: potentiële (ver)kopers en (ver)huurder krijgen altijd iemand aan de lijn
  • social media: een snelle webcare reageert op posts en chats, en geeft je meer online zichtbaarheid
v1

Alle kosten
op een rijtje

Voor een vast bedrag van minder dan drie tientjes per maand, is jouw makelaardij tijdens ruime kantoortijden – tot acht uur ’s avonds – telefonisch bereikbaar. Daarbovenop betaal je een klein bedrag per doorgeschakeld telefoontje. In feite heb je met DIRECT dus een secretaresse die je op afroep kunt inzetten – en dat tegen een zeer scherp tarief.

Wat kost het

Kies je abonnement:

BASICPLUSSMARTPREMIUM
24/7--
Incl. 75 gesprekken--
Abonnementskosten per maand€ 29,35€ 50,35€ 136,00€ 203,20

Meer weten?
contact

Back To Top