skip to Main Content

Hoe klantvriendelijk
is jouw zaak?

Je klanten altijd op nummer één.

Hoe klantvriendelijk
is jouw zaak?

Je klanten altijd op nummer één.

Verhoog de bereikbaarheid
van jouw winkel

In de retail staat je klant op één. De concurrentie is immers groot: in de winkelstraat én op het internet. En dus wil je in je fysieke winkel een uitstekende klantenservice bieden. Dat gaat verder dan de service ín de winkel: ook voor de klanten die naar jouw winkel bellen, mailen of appen wil je klaarstaan.

Met DIRECT achter de hand, heb je de wetenschap dat een klantenservice-expert elk telefoontje aanneemt. Kan jij je zorgeloos focussen op de verkoop waar je mee bezig bent.

DIRECT als verlengstuk
van jouw zaak

Je kan ons zien als een verlengstuk van je winkel. Want de telefoon in je winkel kan je gewoon doorschakelen naar DIRECT. Dit kan meteen, waardoor je nooit gestoord wordt gedurende bepaalde winkeltijden. Maar het kan ook automatisch na vijf keer overgaan. In dit laatste geval heb je altijd eerst zelf de kans om de telefoon aan te nemen – en kan je hem gewoon laten overgaan als dat even niet uitkomt.

Onze klantenservice-experts nemen de telefoon voor je op met jouw bedrijfsnaam. Ze beantwoorden vragen volgens jouw instructies, en noteren een terugbelverzoek als dat nodig is. Op deze manier mis je nooit meer een potentiële verkoop!

De voordelen van een antwoordservice:

  • Volledige aandacht voor de klant in je zaak
  • Je bellende klant krijgt áltijd gehoor en wordt direct geholpen
  • Vraagstukken worden direct opgepakt
  • Verras je klanten met laagdrempelige service via alle kanalen
  • De héle dag bereikbaar zijn: van 07:00 uur tot 21:00 uur
  • Nooit meer een beller en dus een potentiële verkoop missen

Naast je fysieke winkel
ook een webshop?

Misschien heb je naast je fysieke winkel een webshop. Dit vraagt nóg meer van je klantenservice. Want alle klantvragen die je in een fysieke winkel krijgt worden hier niet face-to-face gesteld, maar gaan via je klantenservice. Omdat je overdag tijdens de reguliere winkeltijden al druk genoeg bent, kan je die klantenservice uitbesteden aan ons. Vragen over bestellingen, levertijden, retouren – wij beantwoorden ze adequaat.

Aan welke kosten
kan je denken?

Voor minder dan drie tientjes ben je tijdens ruime winkeltijden bereikbaar. Per dienst betaal je een vast bedrag per maand. Ga je voor de telefoondienst? Dan betaal je per doorgeschakeld telefoontje een klein bedrag. Bevalt onze dienst je niet? Dan kan je opzeggen wanneer je wilt.

BASICPLUSSMARTPREMIUM
24/7--
Incl. 75 gesprekken--
Abonnementskosten per maand€ 29,35€ 50,35€ 136,00€ 203,20

Meer weten?
contact

Back To Top