DIRECT als verlengstuk van jouw zaak
Je kan ons zien als een verlengstuk van je winkel. Want de telefoon in je winkel kan je gewoon doorschakelen naar DIRECT. Dit kan meteen, waardoor je nooit gestoord wordt gedurende bepaalde winkeltijden. Maar het kan ook automatisch na vijf keer overgaan. In dit laatste geval heb je altijd eerst zelf de kans om de telefoon aan te nemen – en kan je hem gewoon laten overgaan als dat even niet uitkomt.
Onze klantenservice-experts nemen de telefoon voor je op met jouw bedrijfsnaam. Ze beantwoorden vragen volgens jouw instructies, en noteren een terugbelverzoek als dat nodig is. Op deze manier mis je nooit meer een potentiële verkoop!
De voordelen van een antwoordservice:
Naast je fysieke winkel ook een webshop?
Misschien heb je naast je fysieke winkel een webshop. Dit vraagt nóg meer van je klantenservice. Want alle klantvragen die je in een fysieke winkel krijgt worden hier niet face-to-face gesteld, maar gaan via je klantenservice. Omdat je overdag tijdens de reguliere winkeltijden al druk genoeg bent, kan je die klantenservice uitbesteden aan ons. Vragen over bestellingen, levertijden, retouren – wij beantwoorden ze adequaat.
Aan welke kosten kan je denken?
Voor minder dan drie tientjes ben je tijdens ruime winkeltijden bereikbaar. Per dienst betaal je een vast bedrag per maand. Ga je voor de telefoondienst? Dan betaal je per doorgeschakeld telefoontje een klein bedrag. Bevalt onze dienst je niet? Dan kan je opzeggen wanneer je wilt.
Telefoonservice abonnementen
Telefoonservice
Basic
Voor de starter
€32,75 p/m
Géén opstartkosten
Telefoonservice
Plus
Voor de flexibele ondernemer
€56,50 p/m
Géén opstartkosten
Telefoonservice
Smart
Voor de (door)groeier
€152,25 p/m
Géén opstartkosten
Alle abonnementen zijn altijd inclusief:
Optioneel toe te voegen:
Vul je gegevens in om af te ronden
Geen zorgen, je zit nergens aan vast. We nemen eerst contact met je op.
Selecteer een abonnement
Vul je gegevens in
Wij nemen contact op
Aan de slag!
Op zoek naar een partner in klantcontact? Neem contact op.
Laat je gegevens achter en één van onze consultants neemt op werkdagen binnen 24 uur contact met je op.
Ontdek onze diensten
Is jouw winkel altijd telefonisch bereikbaar? Met DIRECT wel!
E-mails altijd binnen 24 uur beantwoordt. Verruim je (online) openingstijden en verras je klanten met een snelle reactie terug.
Klanten twijfelen, ervaren drempels of hebben simpelweg een vraag. Met een live chat verhoog je de verkoop en service van jouw winkel.
Appen is het nieuwe bellen. Met de WhatsApp service maak je het je klant heel makkelijk om contact op te nemen.
Social media staat nooit stil en vormt daardoor al snel een belasting. Wij verhogen jouw reputatie en vergroten de zichtbaarheid van jouw zaak.