skip to Main Content
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon

In de retail staat je klant op één. De concurrentie is immers groot: in de winkelstraat én op het internet. En dus wil je in je fysieke winkel een uitstekende klantenservice bieden. Dat gaat verder dan de service ín de winkel: ook voor de klanten die naar jouw winkel bellenmailen of appen wil je klaarstaan.

Met DIRECT achter de hand, heb je de wetenschap dat een klantenservice-expert elk telefoontje aanneemt. Kan jij je zorgeloos focussen op de verkoop waar je mee bezig bent.

DIRECT als verlengstuk van jouw zaak

Je kan ons zien als een verlengstuk van je winkel. Want de telefoon in je winkel kan je gewoon doorschakelen naar DIRECT. Dit kan meteen, waardoor je nooit gestoord wordt gedurende bepaalde winkeltijden. Maar het kan ook automatisch na vijf keer overgaan. In dit laatste geval heb je altijd eerst zelf de kans om de telefoon aan te nemen – en kan je hem gewoon laten overgaan als dat even niet uitkomt.

Onze klantenservice-experts nemen de telefoon voor je op met jouw bedrijfsnaam. Ze beantwoorden vragen volgens jouw instructies, en noteren een terugbelverzoek als dat nodig is. Op deze manier mis je nooit meer een potentiële verkoop!

De voordelen van een antwoordservice:

  • Volledige aandacht voor de klant in je zaak
  • Je bellende klant krijgt áltijd gehoor en wordt direct geholpen
  • Vraagstukken worden direct opgepakt
  • Verras je klanten met laagdrempelige service via alle kanalen
  • De héle dag bereikbaar zijn: van 07:00 uur tot 21:00 uur
  • Nooit meer een beller en dus een potentiële verkoop missen

Naast je fysieke winkel ook een webshop?

Misschien heb je naast je fysieke winkel een webshop. Dit vraagt nóg meer van je klantenservice. Want alle klantvragen die je in een fysieke winkel krijgt worden hier niet face-to-face gesteld, maar gaan via je klantenservice. Omdat je overdag tijdens de reguliere winkeltijden al druk genoeg bent, kan je die klantenservice uitbesteden aan ons. Vragen over bestellingen, levertijden, retouren – wij beantwoorden ze adequaat.

Aan welke kosten kan je denken?

Voor minder dan drie tientjes ben je tijdens ruime winkeltijden bereikbaar. Per dienst betaal je een vast bedrag per maand. Ga je voor de telefoondienst? Dan betaal je per doorgeschakeld telefoontje een klein bedrag. Bevalt onze dienst je niet? Dan kan je opzeggen wanneer je wilt.

Telefoonservice abonnementen

Basic

Voor de starter

€29,95 p/m

Géén opstartkosten

Plus

Voor de flexibele ondernemer

€51,25 p/m

Géén opstartkosten

Meest gekozen

Smart

Voor de (door)groeier

€138,50 p/m

Géén opstartkosten

Premium

Voor de dag- en nachtopvang

€206,75 p/m

Géén opstartkosten

Alle abonnementen zijn altijd inclusief:

Optioneel toe te voegen:

X

Vul je gegevens in om af te ronden

Geen zorgen, je zit nergens aan vast. We nemen eerst contact met je op.

Selecteer een abonnement

Vul je gegevens in

Wij nemen contact op

Aan de slag!

X

X

X
  • Hidden

Op zoek naar een partner in klantcontact? Neem contact op.

Laat je gegevens achter en één van onze consultants neemt op werkdagen binnen 24 uur contact met je op.

  • Flexibel op- en afschalen
  • In no time 24/7 bereikbaar
  • >60% van de meldingen direct afgehandeld
  • Een vast professioneel team met korte lijnen

Ontdek onze diensten

Is jouw winkel altijd telefonisch bereikbaar? Met DIRECT wel!

E-mails altijd binnen 24 uur beantwoordt. Verruim je (online) openingstijden en verras je klanten met een snelle reactie terug.

Klanten twijfelen, ervaren drempels of hebben simpelweg een vraag. Met een live chat verhoog je de verkoop en service van jouw winkel.

Appen is het nieuwe bellen. Met de WhatsApp service maak je het je klant heel makkelijk om contact op te nemen.

Social media staat nooit stil en vormt daardoor al snel een belasting. Wij verhogen jouw reputatie en vergroten de zichtbaarheid van jouw zaak.

Back To Top