skip to Main Content

De uitvaartbranche vraagt om 24/7 bereikbaarheid

Ben jij dag en nacht bereikbaar bij verlies?

De uitvaartbranche vraagt om 24/7 bereikbaarheid

Ben jij dag en nacht bereikbaar bij verlies?

Altijd bereikbaarheid en respectvol

Als uitvaartondernemer ben jij een van de eersten die bij overlijden op de hoogte wordt gesteld. Of het nu dag is, of nacht. Tijdens zulke emotionele situaties, is het natuurlijk erg onwenselijk dat de beller geen gehoor krijgt. Maar de praktijk wijst uit dat je de telefoon niet altijd kan opnemen. Bijvoorbeeld omdat je bij nabestaanden bent, een uitvaart leidt, of slaapt.

Altijd maar bereikbaar moeten zijn… Bij DIRECT nemen we jou deze zorg uit handen met een 24/7 telefoondienst. Voor zpp’ers en kleine ondernemingen in de uitvaartbranche is dit een uitkomst. Want terwijl jij een luisterend oor biedt of van je welverdiende vrije tijd geniet, staan wij jouw klant te woord. We beantwoorden eenvoudige vragen, schrijven een boodschap op of noteren een terugbelverzoek, zodat jij op een later moment actie kan ondernemen.

Vriendelijk, ingetogen en respectvol klantcontact

Al meer dan 25 jaar hebben we bij DIRECT ervaring met het ondersteunen van onder andere uitvaartbedrijven. In ons kantoor in Arnhem zit een team van klantenservice-experts dag en nacht klaar. Jouw telefoontjes gaan specifiek naar onze senior agents: medewerkers met veel ervaring in klantcontact. Zij staan jouw klanten vriendelijk, ingetogen en respectvol te woord. Ze nemen bijvoorbeeld niet op met ‘goedendag’, maar doen dit op een gepaste wijze – helemaal volgens jouw instructies en op die persoonlijke wijze die jou als uitvaartondernemer kenmerkt.

DIRECT staat altijd bij:

  • Jij hebt de controle: neem een telefoontje meteen zelf op – of laat ons dat doen na vijf keer overgaan
  • Voor een beller is het altijd alsof die een medewerker van jouw uitvaartbedrijf spreekt: de naam van DIRECT komt nooit ter sprake
  • Train onze medewerkers persoonlijk zodat zij bellers te woord staan op de manier die voor jou kenmerkend is
  • Jouw uitvaartbedrijf is altijd bereikbaar – ook wanneer jij dat niet bent

Alle kosten op een rijtje

Om van onze diensten gebruik te maken, neem je een abonnement af. Bijvoorbeeld ons plus-abonnement: hiermee ben je 24/7 bereikbaar voor een vast bedrag per maand. Daarbovenop betaal je een klein bedrag per doorgeschakeld telefoontje. Bevalt onze dienst je niet? Dan kan je opzeggen wanneer je wilt.

BASICPLUSSMARTPREMIUM
24/7--
Incl. 75 gesprekken--
Abonnementskosten per maand€ 29,35€ 50,35€ 136,00€ 203,20

Zo werkt het wanneer iemand naar jouw uitvaartbedrijf belt

  1. De telefoon gaat vijf keer bij jou over en wordt hierna automatisch naar ons doorgeschakeld
  2. Een DIRECT-medewerker ziet het binnenkomende telefoontje op zijn scherm verschijnen, samen met de bijbehorende instructies die jij hebt gegeven
  3. De medewerker neemt de telefoon op met jouw kantoornaam
  4. Afhankelijk van jouw instructies, noteert de medewerker een boodschap, terugbelverzoek, of plant de medewerker een bezoek in
  5. Je ontvangt een update van de correspondentie via e-mail of sms

Ontdek onze diensten

telefoonservice

In de praktijk blijkt dat de telefoon niet altijd kan worden opgenomen. Tijdens emotionele situaties, is het niet wenselijk dat de beller geen gehoor krijgt.

e-mail

Terwijl jij een luisterend oor biedt of van je welverdiende vrije tijd geniet, staan wij jouw klanten respectvol, professioneel en vriendelijk te woord.

telefoonservice

In de uitvaartbranche ben je vaak met veel dingen tegelijk bezig. Ontdek ook andere tijdrovende werkzaamheden die je kan uitbesteden aan DIRECT.

Meer informatie?
contact

Back To Top