Vriendelijk, ingetogen en respectvol klantcontact
Al meer dan 25 jaar hebben we bij DIRECT ervaring met het ondersteunen van onder andere uitvaartbedrijven. In ons kantoor in Arnhem zit een team van klantenservice-experts dag en nacht klaar. Jouw telefoontjes gaan specifiek naar onze senior agents: medewerkers met veel ervaring in klantcontact. Zij staan jouw klanten vriendelijk, ingetogen en respectvol te woord. Ze nemen bijvoorbeeld niet op met ‘goedendag’, maar doen dit op een gepaste wijze – helemaal volgens jouw instructies en op die persoonlijke wijze die jou als uitvaartondernemer kenmerkt.
Zo werkt het wanneer iemand naar jouw uitvaartbedrijf belt
- De telefoon gaat vijf keer bij jou over en wordt hierna automatisch naar ons doorgeschakeld
- Een DIRECT-medewerker ziet het binnenkomende telefoontje op zijn scherm verschijnen, samen met de bijbehorende instructies die jij hebt gegeven
- De medewerker neemt de telefoon op met jouw kantoornaam
- Afhankelijk van jouw instructies, noteert de medewerker een boodschap, terugbelverzoek, of plant de medewerker een bezoek in
- Je ontvangt een update van de correspondentie via e-mail of sms
DIRECT staat altijd bij:
Alle kosten op een rijtje
Om van onze diensten gebruik te maken, neem je een abonnement af. Bijvoorbeeld ons plus-abonnement: hiermee ben je 24/7 bereikbaar voor een vast bedrag per maand. Daarbovenop betaal je een klein bedrag per doorgeschakeld telefoontje. Bevalt onze dienst je niet? Dan kan je opzeggen wanneer je wilt.
Telefoonservice abonnementen
Telefoonservice
Basic
Voor de starter
€32,75 p/m
Géén opstartkosten
Telefoonservice
Plus
Voor de flexibele ondernemer
€56,50 p/m
Géén opstartkosten
Telefoonservice
Smart
Voor de (door)groeier
€152,25 p/m
Géén opstartkosten
Alle abonnementen zijn altijd inclusief:
Optioneel toe te voegen:
Vul je gegevens in om af te ronden
Geen zorgen, je zit nergens aan vast. We nemen eerst contact met je op.
Selecteer een abonnement
Vul je gegevens in
Wij nemen contact op
Aan de slag!
Op zoek naar een partner in klantcontact? Neem contact op.
Laat je gegevens achter en één van onze consultants neemt op werkdagen binnen 24 uur contact met je op.
Ontdek onze diensten
In de praktijk blijkt dat de telefoon niet altijd kan worden opgenomen. Tijdens emotionele situaties, is het niet wenselijk dat de beller geen gehoor krijgt.
Terwijl jij een luisterend oor biedt of van je welverdiende vrije tijd geniet, staan wij jouw klanten respectvol, professioneel en vriendelijk te woord.
Met een live chat functie op je website verleen je razendsnelle service aan je klanten. Biedt direct ondersteuning wanneer jouw klanten hierom vragen.
Voor een succesvolle WhatsApp service moeten de hele dag door medewerkers beschikbaar zijn. Wij staan dag en nacht klaar om jouw klanten kunnen helpen op een laagdrempelige manier.
Namens jouw onderneming reageren we vlot en adequaat op vragen, opmerkingen, reviews en andere berichten van je klanten. Via welk contactkanaal ook.