Hoeveel klanten houd jij online, dag en nacht?
Als woningcorporatie laat je honderden, misschien wel duizenden huurders prettig wonen. Je hebt dan ook geregeld te maken met huurdersvraagstukken. Bewoners hebben vragen, verzoeken, of kampen met calamiteiten of storingen.
Een service die voor iedere woningcorporatie onmisbaar is, is een storingsdienst. Bijvoorbeeld voor wanneer de verwarming uitvalt, het warme water ontbreekt, of er een lekkage is. Maar natuurlijk kan je overdag ook voor verrassingen komen te staan. Misschien gaat het stortregenen of onweren, en ontstaan er lekkages of valt de elektra uit. De vraag is of je dan voldoende capaciteit in huis hebt om alle telefoontjes en mailtjes van huurders aan te nemen en af te handelen.
Een telefoonlijn die 24/7 bereikbaar is
Hoewel je de meeste spoedgevallen overdag misschien wel kunt opvangen, is het buiten kantoortijden een ander verhaal. Terwijl je bewoners júíst dan op je rekenen. Hiervoor kan je ons inzetten. Met DIRECT Klantcontact beschik je over een telefoonlijn die 24/7 bereikbaar is voor spoedeisende reparatieverzoeken of calamiteiten.
Bij DIRECT helpen we met:
Alle kosten op een rijtje
Om van onze diensten gebruik te maken, neem je een abonnement af. Met ons plus-abonnement ben je 24 uur per dag bereikbaar, zeven dagen per week. Daarbovenop betaal je een klein bedrag per doorgeschakeld telefoontje. Bevalt onze dienst je niet? Dan kan je opzeggen wanneer je wilt.
BASIC | SMART | PLUS | PREMIUM | |
24/7 | - | - | ✓ | ✓ |
Incl. 75 gesprekken | - | ✓ | - | ✓ |
Abonnementskosten per maand | € 29,95 | € 138,50 | € 51,25 | € 206,75 |
Geen spoed? of wel spoed?
Natuurlijk heeft niet alles evenveel spoed. Maar wat als de centrale lift vastzit, er een ruit kapot is, of de verwarming het laat afweten? Misschien is het in deze gevallen wel zo prettig dat er meteen een monteur komt. We nemen daarom, voordat we starten met onze diensten, de verschillende scenario’s door en bepalen wat urgentie heeft, zodat we bij elk belletje op de juiste manier kunnen handelen. Zonder dat jij er omkijken naar hebt!
Ontdek onze diensten
Telefoonservice
Huurders rekenen op je. Met DIRECT Klantcontact ben je 24/7 telefonisch bereikbaar is voor spoedeisende reparatieverzoeken of calamiteiten.
E-mailservice
Als woningcorporatie heb je geregeld te maken met huurdersvraagstukken. De hele dag door kan je voor verrassingen komen te staan. Heb jij dan voldoende capaciteit om alle mailtjes te beantwoorden?
Social media services
Weet jij dat online over jouw bedrijf gezegd wordt? Het monitoren van social media is een complex klusje. Met DIRECT hoef je niet langer van social media wakker te liggen.
WhatsApp service
Appen met je klant vraagt veel aandacht. Voor een succesvolle WhatsApp service moeten de hele dag medewerkers beschikbaar zijn. Met onze WhatsApp service voor bedrijven maak je de klantenservice voor iedereen toegankelijk.
Aanvullende services
Onze vertalers, boekhouders en personeelsplanners en andere specialisten werken voor jou op afstand. Zo kan jij je focussen op je corebusiness.