skip to Main Content
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon

Als woningcorporatie laat je honderden, misschien wel duizenden huurders prettig wonen. Je hebt dan ook geregeld te maken met huurdersvraagstukken. Bewoners hebben vragen, verzoeken, of kampen met calamiteiten of storingen.

Een service die voor iedere woningcorporatie onmisbaar is, is een storingsdienst. Bijvoorbeeld voor wanneer de verwarming uitvalt, het warme water ontbreekt, of er een lekkage is. Maar natuurlijk kan je overdag ook voor verrassingen komen te staan. Misschien gaat het stortregenen of onweren, en ontstaan er lekkages of valt de elektra uit. De vraag is of je dan voldoende capaciteit in huis hebt om alle telefoontjes en mailtjes van huurders aan te nemen en af te handelen.

Een telefoonlijn die 24/7 bereikbaar is

Hoewel je de meeste spoedgevallen overdag misschien wel kunt opvangen, is het buiten kantoortijden een ander verhaal. Terwijl je bewoners júíst dan op je rekenen. Hiervoor kan je ons inzetten. Met DIRECT Klantcontact beschik je over een telefoonlijn die 24/7 bereikbaar is voor spoedeisende reparatieverzoeken of calamiteiten.

Zo werkt het wanneer iemand naar jouw woningcorporatie belt

  1. De telefoon gaat vijf keer bij jou over en wordt hierna automatisch naar ons doorgeschakeld
  2. Een DIRECT-medewerker ziet het binnenkomende telefoontje op zijn scherm verschijnen, samen met de bijbehorende instructies die jij hebt gegeven
  3. De medewerker neemt de telefoon op met jouw bedrijfsnaam
  4. Afhankelijk van jouw instructies, noteert de medewerker een boodschap, terugbelverzoek, of plant de medewerker een bezoek in
  5. Je ontvangt direct een update van de correspondentie via e-mail of sms

Bij DIRECT helpen we met:

  • Het beantwoorden van e-mails
  • Nemen we overdag de telefoon aan
  • Beheren we ’s nachts de storingslijnen

Alle kosten op een rijtje

Om van onze diensten gebruik te maken, neem je een abonnement af. Met ons plus-abonnement ben je 24 uur per dag bereikbaar, zeven dagen per week. Daarbovenop betaal je een klein bedrag per doorgeschakeld telefoontje. Bevalt onze dienst je niet? Dan kan je opzeggen wanneer je wilt.

Telefoonservice abonnementen

Basic

Voor de starter

€29,95 p/m

Géén opstartkosten

Plus

Voor de flexibele ondernemer

€51,25 p/m

Géén opstartkosten

Meest gekozen

Smart

Voor de (door)groeier

€138,50 p/m

Géén opstartkosten

Premium

Voor de dag- en nachtopvang

€206,75 p/m

Géén opstartkosten

Alle abonnementen zijn altijd inclusief:

Optioneel toe te voegen:

X

Vul je gegevens in om af te ronden

Geen zorgen, je zit nergens aan vast. We nemen eerst contact met je op.

Selecteer een abonnement

Vul je gegevens in

Wij nemen contact op

Aan de slag!

X

X

X
  • Hidden

Geen spoed? Of wel spoed?

Natuurlijk heeft niet alles evenveel spoed. Maar wat als de centrale lift vastzit, er een ruit kapot is, of de verwarming het laat afweten? Misschien is het in deze gevallen wel zo prettig dat er meteen een monteur komt. We nemen daarom, voordat we starten met onze diensten, de verschillende scenario’s door en bepalen wat urgentie heeft, zodat we bij elk belletje op de juiste manier kunnen handelen. Zonder dat jij er omkijken naar hebt!

Op zoek naar een partner in klantcontact? Neem contact op.

Laat je gegevens achter en één van onze consultants neemt op werkdagen binnen 24 uur contact met je op.

  • Flexibel op- en afschalen
  • In no time 24/7 bereikbaar
  • >60% van de meldingen direct afgehandeld
  • Een vast professioneel team met korte lijnen

Ontdek onze diensten

Huurders rekenen op je. Met DIRECT Klantcontact ben je 24/7 telefonisch bereikbaar is voor spoedeisende reparatieverzoeken of calamiteiten.

Als woningcorporatie heb je geregeld te maken met huurdersvraagstukken. De hele dag door kan je voor verrassingen komen te staan. Heb jij dan voldoende capaciteit om alle mailtjes te beantwoorden?

Met een live chat functie op je website verleen je razendsnelle service aan je klanten. Biedt direct ondersteuning wanneer jouw klanten hierom vragen.

Appen met je klant vraagt veel aandacht. Voor een succesvolle WhatsApp service moeten de hele dag medewerkers beschikbaar zijn. Met onze WhatsApp service voor bedrijven maak je de klantenservice voor iedereen toegankelijk.

Weet jij dat online over jouw bedrijf gezegd wordt? Het monitoren van social media is een complex klusje. Met DIRECT hoef je niet langer van social media wakker te liggen.

Back To Top