Horeca

Gastvrijheid begint met bereikbaar zijn

LOOPT U RESERVERINGEN EN KLANDIZIE MIS?

In de horeca kan het behoorlijk hectisch zijn. Soms belt iedereen tegelijk. Of u bent net gasten aan het helpen als de telefoon gaat. Daarover kunt u natuurlijk afspraken maken met het personeel, maar de kans blijft dat regelmatig niemand een beller te woord kan staan. Dat kan u reserveringen en klandizie kosten. Vooral ’s avonds, want dan zoeken veel mensen op het internet naar een geschikte gelegenheid. Als ze niet direct contact krijgen, hangen ze binnen de minuut bij een concurrent aan de lijn. Hoe kunt u voorkomen dat er niet genoeg capaciteit is voor het afhandelen van telefoontjes?

TELEFONISCHE KLANTENSERVICE Á LA CARTE

DIRECT Klantcontact zorgt dat u altijd bereikbaar bent. Als de telefoon vijf keer overgaat en niemand van u neemt op, doen wij dat voor u. Onze teleservice-mensen openen het gesprek met uw bedrijfsnaam en staan mensen vriendelijk te woord. U kunt ze ook instructies geven voor het afhandelen van telefoontjes. Bijvoorbeeld door aan te geven wie meer weet over welk onderwerp en hoe die hierover een bericht willen krijgen. Uiteraard heeft u vaste mensen bij ons die standaardvragen kunnen beantwoorden en desgewenst reserveringen maken in uw systeem. Ook het afhandelen van routinezaken via e-mail is mogelijk. U kunt zich dus concentreren op uw gasten. En wij doen waar we goed in zijn tegen scherpe tarieven.