ICT

Ook bereikbaar als het kantoor onbemand is

WILT U DAG EN NACHT KLAARSTAAN VOOR KLANTEN?

We leven in een 24-uurs economie waarin klanten altijd willen beschikken over alle ICT-faciliteiten. De overstap naar cloud computing maakt het nog belangrijker om te waarborgen dat servers en applicaties in de lucht te blijven. Klanten verwachten dat ze altijd contact kunnen krijgen als zich storingen voordoen. Maar is er permanent iemand aanwezig om hun telefoontjes en e-mails af te handelen? U zult - net als uw collega’s - regelmatig op pad zijn en u heeft uw nachtrust nodig. Wanneer u dan toch bereikbaar wilt zijn, is er een oplossing die u veel minder kost dan een receptioniste.

24/7 BEANTWOORDING VAN TELEFOON EN E-MAIL

DIRECT Klantcontact zorgt dat u altijd bereikbaar bent. Als u niet gestoord wilt worden, schakelt u de telefoon gewoon door naar ons contactcenter. Daar neemt een professional de telefoon op met uw bedrijfsnaam. Desgewenst op 24/7 basis. U kunt aangeven waarvoor u toch bereikbaar wilt zijn en instructies geven voor de afhandeling van storingsmeldingen, bijvoorbeeld het inschakelen van servicemensen. Verder kunnen we afspraken noteren voor terugbellen of bezoek. Daarnaast kunnen we vragen beantwoorden die per e-mail, SMS of sociale media binnenkomen. In feite heeft u dus een secretaresse die u op elk moment kunt inzetten. Tegen een uiterst scherp tarief.