Skip to content
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon

In-house callcenters

Wie vangt jouw binnenkomende telefoontjes op?

In-house callcenters
Wie vangt jouw binnenkomende telefoontjes op?

Met een eigen klantenservice-afdeling (of intern/in-house callcenter) heb je het klantcontact als bedrijf in eigen hand. Dat is prettig, want zo heb je 100% controle: elke klant sta je te woord in de juiste tone of voice. Maar, ook jouw klantenserviceteam heeft weleens te maken met pieken in het belverkeer of onderbezetting door ziekte, vakanties of feestdagen. En dan is daar nog het weekend: wie van de werknemers gaat dan de binnenkomende telefoontjes opvangen?

Raakt de klantenservice overbelast, dan wordt belverkeer soms niet of pas na lange tijd beantwoord. Dat is niet ideaal: een optimale telefonische bereikbaarheid is vandaag de dag belangrijker dan ooit. Wanneer de hedendaagse consument jouw klantenservice, helpdesk of storingsdienst belt, wil die direct te woord worden gestaan. Gebeurt dit niet? Dan gaan prospects of bestaande relaties uitwijken naar een andere organisatie.

Onderbezetting of overbelasting – nooit meer een probleem

Precies op die momenten waarop jouw klantenservice-afdeling overbelast of onderbezet dreigt te raken, kan je DIRECT Klantcontact inschakelen. Wij vangen jouw telefonische overflow op: we nemen de binnenkomende telefoongesprekken aan volgens jouw instructies, die we van tevoren samen opstellen. Op deze manier is onderbezetting nooit meer een probleem, en raken jouw eigen medewerkers niet overbelast.

Voordelen van telefonische overflow opvang

  • Grotere capaciteit van het eigen, interne callcenter
  • Nooit lange wachttijden bij bellers
  • Ruimere openingstijden van de klantenservice – ook in weekenden en nachten bereikbaar zijn
  • Calls direct afgehandeld en verwerkt in jouw systeem
  • Geen bereikbaarheidsdiensten meer verzorgen
  • Scherpe tarieven
  • Flexibel abonnement – maandelijks aan- of uitzetten

Zo vangt DIRECT jouw telefoontjes op

Bij DIRECT hebben we een constante bezetting van de klantenservice: ons team werkt zowel vanuit kantoor in Arnhem als vanuit huis. Waar ze ook werken, onze klantenservice-experts krijgen bij elk binnenkomend telefoontje meteen jouw instructies op hun scherm te zien. Dit stelt hun in staat om met jouw bedrijfsnaam op te nemen. En vragen te beantwoorden, problemen op te lossen, door te verbinden en terugbelverzoeken te noteren. Daarnaast kan je ons team ook bestellingen laten afhandelen, leads laten doorspelen naar jouw verkoopteam, reserveringen laten aannemen en storingsmeldingen laten coördineren naar jouw eigen servicemonteurs.

  • Snel op en afschalen
  • Team werkt vanuit kantoor en huis
  • Professioneel en vriendelijk
  • 24/7 inzetbaar
  • Binnen 1 werkdag actief

Onze betrouwbare capaciteit is het geheim van jouw goede bereikbaarheid!

Vergroot de capaciteit van jouw interne callcenter

Met DIRECT Klantcontact vergroot je de capaciteit van jouw interne callcenter tegen scherpe tarieven. En het mooie? Je bespaart meteen op personeelskosten. Met ons houd je de klantenservice namelijk permanent op peil – zonder te investeren in de vaste lasten van extra personeel.

En wat dacht je van de wekelijkse bereikbaarheidsdiensten? Die kunnen meteen de deur uit. Zo zadel je je personeel niet langer op met hele weekenden waarin zij beschikbaar moeten zijn en bespaar je meteen op de extra kosten die zulke diensten met zich meebrengen.

Nooit meer een opdracht, order, reservering of bestelling mislopen? En meer weten over het opvangen van telefoontjes bij onderbezetting of overbelasting? Neem direct contact op met DIRECT!

Meer informatie?
Contact

  • Hidden

    Marketinginformatie

  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
Back To Top