In-house callcenters

Altijd voldoende capaciteit voor klantenservice

KUN JE ONDERBEZETTING VOORKOMEN?

Vrijwel ieder bedrijf met een intern callcentre heeft regelmatig te maken met onderbezetting. Bijvoorbeeld door ziekte, feestdagen of vakanties. Dan worden binnenkomende telefoongesprekken of contactverzoeken via andere kanalen vaak niet of te laat beantwoord. Daardoor gaan prospects of misschien zelfs bestaande relaties uitwijken naar een concurrent die ze direct verder kan helpen. Dat kost u dus omzet en u leidt imagoschade. Hoe kunt u de klantenservice permanent op peil houden zonder te investeren in de vaste lasten van extra personeel.

ALTIJD GENOEG CAPACITEIT EN KENNIS

DIRECT Klantcontact kan de capaciteit van uw callcenter op elk gewenst moment aanvullen tegen scherpe tarieven. Tijdens piekuren kunt u eenvoudig capaciteit bijschakelen in ons contact centre dat 24/7 klaar staat. Samen met u maken we een script om vragen adequaat te beantwoorden en eventuele problemen op te lossen. U kunt ook aangeven naar welke specialisten we verzoeken om meer informatie moeten doorkoppelen. De calls zijn telefonisch door te schakelen, maar we kunnen ook berichten sturen per e-mail of SMS. Daarnaast noteren we desgevraagd bestellingen, nemen reserveringen aan en coördineren storingsmeldingen naar uw servicemonteurs. Verder spelen we leads direct door naar uw verkoopteam.