skip to Main Content
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon

Of je nu een kleine of grote speler bent in de branche Installatie & Techniek, je beschikt over een ton aan specialistische kennis. Jij zorgt dat er efficiënt gebouwd, geïnstalleerd, gerepareerd of onderhouden wordt. Maar, zit je klantenservice ook wel zo technisch en efficiënt in elkaar? Lever je ook een sterk staaltje werk als het aankomt op klantcontact? En is je storingslijn écht 24/7 bereikbaar?

Met DIRECT Klantcontact beschik je over een professionele klantenservice. Eén die technisch gezien net zo goed in elkaar steekt als de diensten die jij aanbiedt. Met ons ben je 24/7 bereikbaar, of kan je een hoge first time fix waarmaken – net waar jij de prioriteiten stelt.

Verras je klanten met een goed bereikbare klantenservice.

In ons kantoor in Arnhem zit dag en nacht een team met klantenservice-experts klaar. Zij staan jouw klanten te woord. Natuurlijk altijd met jouw bedrijfsnaam en volgens jouw instructies!

Word je overspoeld met telefoon als zzp'er?

Zzp’er? Op piekmomenten krijg je veel telefoontjes. Omdat je dan niet altijd in de gelegenheid bent om de telefoon aan te nemen, doen wij dat: we nemen óf elk telefoontje aan, óf alleen dat telefoontje dat al vijf keer bij jou is overgaan. Zo ben je 24 uur per dag bereikbaar – het hele jaar rond.

Grote partij op zoek naar efficiëntie?

Grote partij in deze branche? Dan zoek je naar een stukje efficiëntie: naar een partner in klantcontact die ontzorgt met first time fix, die 24/7 bereikbaarheid garandeert en ook de technische kennis in huis heeft om storingen op te lossen of een monteur in te schakelen.

Bouw

Het hele jaar door stapelt het werk zich op – maar in de bouwvak ligt het meeste werk stil. Met DIRECT beschikt jouw bouwbedrijf over een professionele klantenservice. Eén die je ondersteunt wanneer het hollen is. En één die klaarstaat voor die ene klant, terwijl jij geniet van je welverdiende vakantie. Zo loop je nooit een aanbesteding of opdracht mis.

Installatietechniek

Jij bent goed in ketels vervangen, wij in klantcontact. Laat je de storingslijn van jouw installatiebedrijf over aan DIRECT, dan krijgt elke beller iemand aan de lijn. Wij noteren het probleem en lossen het direct volgens jouw instructies op of schakelen een monteur in.

Koeltechniek

In de koeltechniek zorg je dat jouw klanten beschikken over een goed klimaat. En dat is cruciaal, want soms wordt het hen maar wat heet onder de voeten. Bijvoorbeeld bij een storing, en de hele voedselvoorraad dreigt te ontdooien. Of als de airco’s het begeven op een warme zomerdag. Met DIRECT krijgen je klanten altijd meteen iemand aan de lijn bij een probleem met hun verwarmings-, airconditioning- of vriesinstallatie. We schakelen een monteur in, als dat nodig is. Zo kan jij die 24/7 service nakomen.

Elektrotechniek

In de elektrotechniek is het met regelmaat hectisch. Storingen treden áltijd onverwachts op en je klanten verwachten direct hulp. Met DIRECT krijgen ze die: onze klantenservice-experts noteren de storing, schakelen een monteur in of lossen de storing meteen telefonisch op. Dit alles doen we heel precies volgens de instructies die jij bij ons neerlegt.

Wat kost de klantenservice uitbesteden?

Of je per maand nu tien, vijftig of vijfhonderd telefoontjes, chats, e-mails of berichten ontvangt – onze klantenservice is er voor iedere ondernemer. Je bepaalt simpelweg welk abonnement het beste past bij jouw bedrijf. Afhankelijk van welk abonnement dit is, betaal je extra bij voor je verbruik óf profiteer je van 75 gesprekken inclusief. We houden onze kosten scherp en werken zonder contracten. Blijkt het uitbesteden van de klantenservice niets voor jou? Dan kan je gewoon opzeggen.

gids klantprocessen

In 9 stappen naar een efficiënt klantproces

Hoe stel je de juiste doelen en prioriteiten om je klantproces zo optimaal mogelijk in te richten? De gids ‘In 9 stappen naar een efficiënt klantproces’ geeft je inspiratie uit de praktijk. De gids biedt aan de hand van een customer journey roadmap en relevante klantcases een praktisch stappenplan waarmee je direct aan de slag kunt.

  • Een kant-en-klaar stappenplan voor de weg naar efficiëntie
  • Snel de juiste keuzes leren maken
  • Tips en tricks van ervaringsdeskundigen

Omnichannel klantcontact. Ontdek onze diensten.

Altijd binnen 30 seconden iemand aan de lijn.

Voortaan altijd een lege mailbox. Het kan.

Verhoog direct jouw online bereikbaarheid.

Altijd laagdrempelig contact met je klanten.

Wees online zichtbaar en verzorg snelle reacties.

Een klantenservice specialist spreken? Neem contact op.

Meer weten over klantenservice uitbesteden? De vraag of jouw klanten online of offline beter af zijn is soms wat moeilijk te bepalen. Dat kunnen we ons erg goed voorstellen. Laat je daarom geheel vrijblijvend adviseren door onze klantcontact specialisten. Neem middels het formulier contact op met onze adviseurs en we komen op werkdagen binnen 24 uur bij je terug.

  • Gratis adviesgesprek van 30 min. 
  • Hulp bij het selecteren van passende kanalen
  • Eerste zet aan het opstellen van een script
Back To Top